eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach" z podziałem na dwie części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17

Ogłoszenie nr 500044289-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.

Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach" z podziałem na dwie części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591798-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 55150500000, ul. ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 657 20 80, e-mail ug@werbkowice.pl, faks 84 657 20 91.
Adres strony internetowej (url): ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach" z podziałem na dwie części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIP.271.8.2017.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach" z podziałem na dwie części. Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych; I. Opis przedmiotu zamówienia - Części 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania obejmująca w swoim zakresie dostawę w następujących sprzętów/oprogramowania: 1) Laptop wraz z oprogramowaniem oraz torbą i myszką - 17 Szt. 2) Tablica interaktywna 65" monitor z wbudowanym komputerem - 1 Szt. 3) Środowisko do nauki programowania baz danych - 1 licencja 4) Router zarządzalny z oprogramowaniem zabezpieczającym -2 Szt. 5) Pendrive 32GB USB 3.0 - 230 Szt. 6) Odtwarzacz CD z głośnikami - 1 Szt. 7) Ekran do rzutnika multimedialnego - 1 Szt. 8) Rzutnik multimedialny - 1 Szt. 9) Aparat fotograficzny - 1 Szt. oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie. 2. Szczegółowy wykaz i opis sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania, określa TOM III SIWZ - Zał. nr 1. 3. Zaoferowany sprzęt komputerowy i multimedialny, oprogramowanie, musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku TOM III SIWZ - Zał. nr 1. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towaru o parametrach równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w TOMIE III SIWZ - Zał. nr 1, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty producenta towaru na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić równoważność zaoferowanych towarów wraz z ofertą. II. Opis przedmiotu zamówienia - Części 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych obejmująca w swoim zakresie dostawę: 1) Lupa - 15 szt. 2) Lornetka - 15 szt. 3) Mikroskop - wersja zasilana z sieci i/lub z baterii - 15 szt. 4) Mikroskop z kamerą USB - 1 szt. 5) Zestaw preparatów mikroskopowych - 5 szt. 6) Taśma miernicza - 15 szt. 7) Stoper - 15 szt. 8) Termometr laboratoryjny - 15 szt. 9) Waga elektroniczna do 5 kg - zasilanie z sieci i/lub z baterii - 15 szt. 10) Waga szalkowa metalowa + odważniki - 5 szt. 11) Kompas - 15 szt. 12) Deszczomierz - 7 szt. 13) Barometr - 7 szt. 14) Wiatromierz - 7 szt. 15) Higrometr - 7 szt. 16) Zestaw areometrów - 4 szt. 17) Zestaw siłomierzy - 6 szt. 18) Miernik uniwersalny wielkości elektrycznych - 15 szt. 19) Zestaw pałeczek do elektryzowania - 15 szt. 20) Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych - 15 szt. 21) Baterie płaskie 4,5 - 30 szt. 22) Baterie okrągłe 1,5 - 15 szt. 23) Baterie płaskie 9 - 15 szt. 24) Zestaw magnesów sztabkowych- 15 szt. 25) Zestaw magnesów podkowiastych -15 szt. 26) Pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi - 15 szt. 27) Magnes neodymowy - 15 szt. 28) Zestaw soczewek - 7 szt. 29) Pryzmat (akrylowy lub szklany) -15 szt. 30) Zestaw optyczny - mieszanie barw (krążek Newtona) - 7 szt. 31) Zestaw cylindrów o równych masach i różnych objętościach - 7 szt. 32) Zestaw kostek o równych objętościach i różnych masach - 7 szt. 33) Zestaw sprężyn metalowych - 3 szt. 34) Latarki z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym - 15 szt. 35) Zestaw skał i minerałów - 3szt. 36) Stetoskop - 7szt. 37) Ciśnieniomierz - 5szt. 38) Probówka szklana - 18 cm r-18 mm -100 szt. 39) Statyw na probówki -15 szt. 40) Kolba okrągłodenna - 15 szt. 41) Kolba stożkowa - 20szt. 42) Zlewka niska - szklana - 30 szt. 43) Zlewka duża - szklana - 50 szt. 44) Zlewka duża- szklana - 20 szt. 45) Cylinder miarowy -zestaw 3 różne - 30 szt. 46) Moździerz z tłuczkiem - 30 szt. 47) Palnik spirytusowy - 15 szt. 48) Butelka z zakraplaczem - 30 szt. 49) Lejki plastikowe- 30 szt. 50) Zestaw szkiełek podstawowych - 10 szt. 51) Zestaw szkiełek nakrywkowych - 10 szt. 52) Bibuła laboratoryjna - 1 op. 53) Wskaźniki pH - 5 op. 54) Stearyna - 1 op. 55) Kwas solny - 1 L 56) Wodorotlenek sodu - 1 op. 57) Tlenek wapnia - 1 op. 58) Spirytus salicylowy - 4op. 59) Jod krystaliczny -2 op. 60) Siarka -1 op. 61) Gliceryna - 1 op. 62) Siarczan (VI) miedzi (II) - 1 op. 63) Woda utleniona - 10 op. 64) Manganian (VII) potasu - 1 op. 65) Przenośny zestaw do badania wody - 5 szt. 66) Kwasomierz glebowy klasyczny - 15szt. 67) Okulary ochronne - 30 szt. 68) Rękawiczki lateksowe - 5 op. 69) Rękawice do gorących przedmiotów - 10par 70) Fartuch -30 szt. 71) Szczotki do mycia szkła - zestaw - 5 szt. 72) Płyta grzejna - 2 szt. 73) Lodówka z zamrażalnikiem - 1 szt. 74) Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacją temperatury -1 szt. 75) Drążek teleskopowy - 1 szt. 76) Naczynie/czerpak do pobierania wody - 1 szt. 77) Sieć planktonowa podstawowa - 1szt. 78) Sieć workowa podstawowa - 1 szt. 79) Termos - 5 szt. 80) Listwa zasilająca(przedłużacz) - 6 szt. 81) Globus fizyczny - 15 szt. 82) Globus fizyczny duży - 1 szt. 83) Krajobrazy świata- mapa - 1 szt. 84) Ochrona przyrody w Polsce- mapa - 1 szt. 85) Obrotowa mapa nieba - 15 szt. 86) Atlas ptaków w Polsce - 5 szt. 87) Atlas owadów - 5 szt. 88) Atlas przyrodniczy - 30 szt. 89) Oprogramowanie do tablicy interaktywnej - 15 szt. oraz dostarczenie i instalację oprogramowania oraz udzielenie licencji na zainstalowane oprogramowanie oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów licencji na warunkach i w zakresie wskazanym w Umowie. 2. Szczegółowy wykaz i opis zamawianego pomocy dydaktycznych i wyposażenia, określa TOM III SIWZ - Zał. nr 2. 3. Zaoferowane pomoce dydaktyczne i wyposażenie muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku TOM III SIWZ - Zał. nr 2. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towaru o parametrach równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa w TOMIE III SIWZ - Zał. nr 2, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty producenta towaru na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić równoważność zaoferowanych towarów wraz z ofertą. II. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Werbkowicach, ul. Jana Pawła II 17, 22-550 Werbkowice

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 48000000-8, 30230000-0, 30236000-2, 38653400-1, 38652100-1, 38651000-3, 48190000-6, 39162110-9, 38000000-5, 33124130-5, 33696300-8, 22114300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień, "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" Uzasadnienie faktyczne Zamawiający dnia 21.09.2017 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. "TIK-TAK czyli TAK dla TIK w Szkole Podstawowej w Werbkowicach" z podziałem na dwie części. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 02.10.2017 r. do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta na część 1 tj. Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60223.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. POW 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72354.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72354.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72354.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.