To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-09
Ogłoszenie nr 500040242-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi wraz z opieką serwisową dla Oddziałów SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na trzy zadania: Część zadania nr 1 - "Zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz systemowym wraz z konfiguracją, instalacją i usługą opieki serwisowej", Część zadania nr 2 - "Zakup i dostawa drukarek wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej", Część zadania nr 3 - "Zakup i dostawa aktualizacji dla posiadanego przez Zamawiającego systemu operacyjnego do wersji Windows 10 Pro wraz z instalacją na komputerach stacjonarnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578285-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500020430-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000,
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 499 115, e-mail
zp@zsm.com.pl, faks
322 413 952.
Adres strony internetowej (url): www.zsm.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi wraz z opieką serwisową dla Oddziałów SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na trzy zadania: Część zadania nr 1 - "Zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz systemowym wraz z konfiguracją, instalacją i usługą opieki serwisowej", Część zadania nr 2 - "Zakup i dostawa drukarek wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej", Część zadania nr 3 - "Zakup i dostawa aktualizacji dla posiadanego przez Zamawiającego systemu operacyjnego do wersji Windows 10 Pro wraz z instalacją na komputerach stacjonarnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZZSM/ZP/ 29 /2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ zawierającym opis zadania, parametry przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne oraz wymagania w zakresie oprogramowania, konfiguracji, instalacji i usług opieki serwisowej. Opis przedmiotu zamówienia dla części zadania nr 1 - "Zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem wraz z konfiguracją, instalacją i usługą opieki serwisowej" zawarty jest w załączniku nr 2A do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia dla części zadania nr 2 - "Zakup i dostawa drukarek wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej" zawarty jest w załączniku nr 2B do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia dla części zadania nr 3 - "Zakup i dostawa aktualizacji dla posiadanego przez Zamawiającego systemu operacyjnego do wersji Windows 10 Pro wraz z instalacją na komputerach stacjonarnych" zawarty jest w załączniku nr 2C do SIWZ. Realizacja zamówienia w zakresie wszystkich części zastąpi począwszy od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2017r. Zamawiający oczekuje realizacji zamówienia poprzez sukcesywne dostawy wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem zestawu komputerowego (komputer stacjonarny wraz z monitorem i urządzeniami wejściowymi: mysz, klawiatura oraz kablami) lub podpięcia drukarki we wskazanej w zamówieniu lokalizacji (np. oddział szpitalny lub dział administracyjny). Natomiast, w zakresie aktualizacji systemu operacyjnego Zamawiający oczekuje sprzedaży aktualizacji wraz ze świadczeniem usługi instalacji na wskazanych stacjach roboczych posiadanych przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek - piątek, w godzinach od 9.00 do 14.00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie, montaż lub konfigurację w godzinach popołudniowych. Miejsce dostawy: jednostka organizacyjna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ul. Strzelców Bytomskich 11. Wykonawca składając ofertę gwarantuje, że oferowany sprzęt komputerowy jest kompletny i będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, a także że jest one fabrycznie nowy i nie był przedmiotem ekspozycji, wystaw itp. oraz że odpowiada wszelkim wymogom zawartym w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 30230000-0, 30231300-0, 30232110-8, 48624000-8, 48771000-3, 48780000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - "Zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz systemowym wraz z konfiguracją, instalacją i usługą opieki serwisowej" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126829.27
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: it-Com Spółka jawna A. Zięć, D. Pradelok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
170133.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - "Zakup i dostawa drukarek wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9512.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: it-Com Spółka jawna A. Zięć, D. Pradelok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15566.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - "Zakup i dostawa aktualizacji dla posiadanego przez Zamawiającego systemu operacyjnego do wersji Windows 10 Pro wraz z instalacją na komputerach stacjonarnych" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17886.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: it-Com Spółka jawna A. Zięć, D. Pradelok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36125.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego wydarzenia artystyczno-muzycznego wraz z atrakcjami towarzyszącymi z wykorzystaniem warsztatów i atrakcji dla dzieci w dniach 6-7 grudnia 2025 r.
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





