eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa instalacji zewnętrznych i wewnętrznych sytemu telewizji dozorowej CCTV wraz z zasilaniem i kanalizacją światłowodową na terenie i w obiekcie Muzeum - Miejsca Pamięci w Bełżcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-19

Ogłoszenie nr 500030710-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.

Państwowe Muzeum na Majdanku: Budowa instalacji zewnętrznych i wewnętrznych sytemu telewizji dozorowej CCTV wraz z zasilaniem i kanalizacją światłowodową na terenie i w obiekcie Muzeum - Miejsca Pamięci w Bełżcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565708-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Muzeum na Majdanku, Krajowy numer identyfikacyjny 27609600000, ul. Droga Męczenników Majdanka 67, 20325 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 710 28 21, e-mail zamowieniapubliczne@majdanek.eu, faks 81 710 28 65.
Adres strony internetowej (url): www.majdanek.eu/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Muzeum

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa instalacji zewnętrznych i wewnętrznych sytemu telewizji dozorowej CCTV wraz z zasilaniem i kanalizacją światłowodową na terenie i w obiekcie Muzeum - Miejsca Pamięci w Bełżcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak sprawy: ZP. IIb - III- 241- 03/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji telewizji dozorowej CCTV wraz z kanalizacją światłowodową i zasilaniem w Muzeum Miejscu Pamięci w Bełżcu przy ulicy Ofiar Obozu Zagłady 4 w miejscowości Bełżec, woj. lubelskie. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) roboty geodezyjne: wytyczenie geodezyjne tras kablowych oraz inwentaryzacja dokonana przez służby geodezyjne; 2) roboty ziemne: zdjęcie warstwy humusu pod trasą kanalizacji, wykopy wąsko przestrzenne z odłożeniem ziemi na odkład i odwiezienie nadmiaru ziemi na wysypisko, zasypanie wykopu ziemią wraz z zagęszczeniem uprzednio zgromadzoną na hałdach oraz po wykonaniu robót ziemnych z odtworzeniem nawierzchni i zieleni poprzez plantowanie i humusowanie oraz nasianie trawy; 3) wykonanie kanalizacji: budowa kanalizacji światłowodowej wraz z montażem zasobników światłowodowych; 4) roboty przygotowawcze: wykonanie bruzd, przekuć i przebić i przepustów przez ściany i stropy pod montaż okablowania i niezbędnego osprzętu; 5) wykonanie okablowania: budowa okablowania głównego światłowodowego, sygnałowego i zasilającego, montaż sieci strukturalnej kat. 5e dla kamer IP; 6) zakup i dostawę materiałów i urządzeń, prace montażowe zgodnie z dokumentacją, specyfikacją techniczną, przedmiarami robót oraz instrukcjami montażowymi i dtr-kami urządzeń m.in. montaż kabli zasilających i sygnałowych, złącza kablowo- teletechnicznego, szafy LPD wraz z układem klimatyzacji, elementów centralnych w tym serwerów switchy i stacji klienckich do systemu CCTV wraz z oprogramowaniem, montaż i posadowienie fundamentów oraz słupów, montaż kamer i punktów kamerowych zewnętrznych na terenie obiektu oraz wewnętrznych na terenie i budynku muzeum; 7) prace programistyczne, uruchomieniowe oraz rozruchowe wraz z testowaniem systemu w okresie próbnym 21 dni przed datą odbioru; 8) prace towarzyszące: po ukończeniu prac należy dokonać inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, uporządkować teren budowy i odtworzyć nawierzchnie do stanu pierwotnego, dokonać pomiarów i prób, rozruchu i testowania systemu wraz z oprogramowaniem i szkoleniem obsługi; 9) dokumentacje powykonawcze: wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) zawierającej: opis systemu wraz z aktualnymi rysunkami rozmieszczenia urządzeń, przebiegiem tras kablowych, lokalizacją przebić przez ściany i stropy i schematem połączeń (schemat blokowy), wykazem zastosowanych urządzeń, certyfikaty oraz deklaracje zgodności, zalecenia konserwacyjno-serwisowe, instrukcje instalacyjne urządzeń, instrukcje eksploatacji i konserwacji, raporty z pomiarów i badań i prób, protokoły z pomiarów, badań i uruchomień, testowania systemu oraz szkolenia obsługi. Ponadto Wykonawca ma dostarczyć książkę przeglądów, konserwacji i eksploatacji. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, oraz w wyszczególnionej w nim dokumentacji. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 4. Teren objęty robotami znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i podlega ochronie służb konserwatorskich. Prace ziemne muszą odbywać się pod nadzorem archeologicznym zgodnie z wytycznymi Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych. Okres rękojmi równy jest okresowi udzielonej gwarancji, z zastrzeżeniem, że okres rękojmi wynosi nie mniej niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45312200-9


Dodatkowe kody CPV: 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 435466.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAG Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bogdanka
Kod pocztowy: 21-013
Miejscowość: Puchaczów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393443,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393443,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 572085,30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.