eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remontach pokryć dachowych



Ogłoszenie z dnia 2018-01-22

Ogłoszenie nr 500015799-N-2018 z dnia 22-01-2018 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remontach pokryć dachowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienia realizowane jest w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0180/16 pn.: "Ochrona zagrożonych gatunków i siedlisk chronionych w ramach sieci Natura 2000 w Małopolsce" realizowanego przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Krakowie w ramach działania 2.4. oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620163-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Bartłomiej Kruszyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Kancelaria Radcy Prawnego Bartłomiej Kruszyński ul. Bliska 1a/1, 43-316 Bielsko-Biała Adres do korespondencji: ul. Kościuszki 68, 34-300 Żywiec, Telefon: 505 519 740, e-mail: kancelaria.kruszynski@gmail.com REGON: 243431460 NIP: 679 30 58 172


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12080353600000, ul. Plac Na Stawach 3, 30107 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 619 81 20, 619 81 21, e-mail izabela.znamirowska@rdos.krakow.pl, faks 12 619 81 22.
Adres strony internetowej (url): http://krakow.rdos.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remontach pokryć dachowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OP-I.082.12.34.2.2017.MMr

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest profesjonalne świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remontach pokryć dachowych. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa we Florynce"; 2) Część zamówienia nr 2 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie". 3. W ramach: 1) części zamówienia nr 1 - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Remont dachu budynku kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa we Florynce", związanymi z wymianą pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na blachę miedzianą oraz z wymianą elementów więźby dachowej będącej w złym stanie technicznym w kościele p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Florynce (Florynka 58, 33-332 Florynka), gmina Grybów; 2) części zamówienia nr 2 - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Remont dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie", związanymi z wymianą pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na blachę miedzianą oraz wymiana elementów więźby dachowej będącej w złym stanie technicznym w kościele p.w. Św. Michała Archanioła w Ropie (38-312 Ropa 227), gmina Ropa. 4. Usługi winny być świadczone przez wykwalifikowanego inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 roku poz. 1332 z późn. zm.). 5. Zamawiający wymaga aby inspekcje terenu budowy (każdego obiektu z osoba - w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) odbywały się w przedziale od 1 razu do 5 razy w miesiącu, w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, ile będzie dokonywał inspekcji terenu budowy (każdego obiektu z osoba - w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) w okresie obowiązywania umowy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy oraz załącznik nr 7 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 7. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), a te nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa we Florynce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9145.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa GRAFION mgr. inż. Tadeusz Świderski
Email wykonawcy: grafion.tadeuszswiderski@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 69
Kod pocztowy: 32-840
Miejscowość: Zakliczyn
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15990.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli "wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć". Z kolei przepis art. 93 ust. 2 ustawy pzp statuuje, iż w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego możliwości składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia m. in. przepis art. 93 ust. 1 pkt 6) ustawy pzp stosuje się odpowiednio. W niniejszym postępowaniu, w zakresie Części zamówienia nr 2 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie", Zamawiający wskazał, iż Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Remont dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie", związanymi z wymianą pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na blachę miedzianą oraz wymiana elementów więźby dachowej będącej w złym stanie technicznym w kościele p.w. Św. Michała Archanioła w Ropie (38-312 Ropa 227), gmina Ropa. Ze wskazanego powyżej opisu przedmiotu zamówienia wynika zatem jednoznacznie, iż świadczenie przez Wykonawcę usług nadzoru inwestorskiego zależne jest od wykonywania robót budowlanych w zakresie remontu dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie. W dniu 16 stycznia 2018 roku, Zamawiający unieważnił jednak postępowanie w sprawie zamówienia publicznego pn.: "Remont dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie", z uwagi na okoliczność, iż niezbędne stało się wykonanie od podstaw dokumentacji projektowej i technicznej dla tego zadania, bowiem obecnie opisany przed zamówienia na roboty jest niewyczerpujący. To zaś oznacza, iż przez najbliższy czas roboty nie będą wykonywane, co powoduje, iż świadczenie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego nad tymi robotami, stało się bezprzedmiotowe. Nie leży zaś w interesie publicznym świadczenie przez Wykonawcę usług nadzoru inwestorskiego za wynagrodzeniem, w przypadku kiedy roboty, które miałyby być nadzorowane, nie będą obecnie realizowane. Poprzez realizację niniejszego zamówienia nie zostaną już uzyskanie żadne korzyści związane z ochroną środowiska, które Zamawiający, jako administracja rządowa, realizuje dla potrzeb ogółu w zakresie zadań na nim ciążących. Wykonanie więc niniejszego zamówienia, które godzi w interes publiczny, powoduje, iż środki nań przeznaczone nie powinny zostać wydane, a zamówienie nie powinno zostać udzielone. Co istotne również, okoliczności uzasadniające unieważnienie niniejszego postępowania powstały dopiero po jego wszczęciu, a ich powstania nie dało się wcześniej przewidzieć. Jak bowiem wskazano, do unieważnienia postępowania na roboty budowlane doszło w dniu 16 stycznia 2018 roku, a zatem już po wszczęciu niniejszego postępowania w zakresie części zamówienia nr 2. Wobec powyższego należy uznać, że wszelkie przesłanki unieważnienia postępowania oraz wymagania w zakresie uzasadnienia faktycznego i prawnego zostały przez Zamawiającego wypełnione.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.