Ogłoszenie z dnia 2018-01-22
Ogłoszenie nr 500015799-N-2018 z dnia 22-01-2018 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remontach pokryć dachowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienia realizowane jest w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0180/16 pn.: "Ochrona zagrożonych gatunków i siedlisk chronionych w ramach sieci Natura 2000 w Małopolsce" realizowanego przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Krakowie w ramach działania 2.4. oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620163-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Bartłomiej Kruszyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Kancelaria Radcy Prawnego Bartłomiej Kruszyński ul. Bliska 1a/1, 43-316 Bielsko-Biała Adres do korespondencji: ul. Kościuszki 68, 34-300 Żywiec, Telefon: 505 519 740, e-mail: kancelaria.kruszynski@gmail.com REGON: 243431460 NIP: 679 30 58 172
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12080353600000,
ul. Plac Na Stawach
3,
30107
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 619 81 20, 619 81 21, e-mail
izabela.znamirowska@rdos.krakow.pl, faks
12 619 81 22.
Adres strony internetowej (url): http://krakow.rdos.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remontach pokryć dachowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OP-I.082.12.34.2.2017.MMr
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest profesjonalne świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na remontach pokryć dachowych. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa we Florynce"; 2) Część zamówienia nr 2 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie". 3. W ramach: 1) części zamówienia nr 1 - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Remont dachu budynku kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa we Florynce", związanymi z wymianą pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na blachę miedzianą oraz z wymianą elementów więźby dachowej będącej w złym stanie technicznym w kościele p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Florynce (Florynka 58, 33-332 Florynka), gmina Grybów; 2) części zamówienia nr 2 - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Remont dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie", związanymi z wymianą pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na blachę miedzianą oraz wymiana elementów więźby dachowej będącej w złym stanie technicznym w kościele p.w. Św. Michała Archanioła w Ropie (38-312 Ropa 227), gmina Ropa. 4. Usługi winny być świadczone przez wykwalifikowanego inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 roku poz. 1332 z późn. zm.). 5. Zamawiający wymaga aby inspekcje terenu budowy (każdego obiektu z osoba - w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) odbywały się w przedziale od 1 razu do 5 razy w miesiącu, w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, ile będzie dokonywał inspekcji terenu budowy (każdego obiektu z osoba - w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) w okresie obowiązywania umowy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy oraz załącznik nr 7 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 7. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), a te nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad remontem dachu budynku kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa we Florynce |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9145.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa GRAFION mgr. inż. Tadeusz Świderski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli "wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć". Z kolei przepis art. 93 ust. 2 ustawy pzp statuuje, iż w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego możliwości składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia m. in. przepis art. 93 ust. 1 pkt 6) ustawy pzp stosuje się odpowiednio. W niniejszym postępowaniu, w zakresie Części zamówienia nr 2 - "Nadzór inwestorski nad remontem dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie", Zamawiający wskazał, iż Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: "Remont dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie", związanymi z wymianą pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na blachę miedzianą oraz wymiana elementów więźby dachowej będącej w złym stanie technicznym w kościele p.w. Św. Michała Archanioła w Ropie (38-312 Ropa 227), gmina Ropa. Ze wskazanego powyżej opisu przedmiotu zamówienia wynika zatem jednoznacznie, iż świadczenie przez Wykonawcę usług nadzoru inwestorskiego zależne jest od wykonywania robót budowlanych w zakresie remontu dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie. W dniu 16 stycznia 2018 roku, Zamawiający unieważnił jednak postępowanie w sprawie zamówienia publicznego pn.: "Remont dachu kościoła Św. Michała Archanioła w Ropie", z uwagi na okoliczność, iż niezbędne stało się wykonanie od podstaw dokumentacji projektowej i technicznej dla tego zadania, bowiem obecnie opisany przed zamówienia na roboty jest niewyczerpujący. To zaś oznacza, iż przez najbliższy czas roboty nie będą wykonywane, co powoduje, iż świadczenie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego nad tymi robotami, stało się bezprzedmiotowe. Nie leży zaś w interesie publicznym świadczenie przez Wykonawcę usług nadzoru inwestorskiego za wynagrodzeniem, w przypadku kiedy roboty, które miałyby być nadzorowane, nie będą obecnie realizowane. Poprzez realizację niniejszego zamówienia nie zostaną już uzyskanie żadne korzyści związane z ochroną środowiska, które Zamawiający, jako administracja rządowa, realizuje dla potrzeb ogółu w zakresie zadań na nim ciążących. Wykonanie więc niniejszego zamówienia, które godzi w interes publiczny, powoduje, iż środki nań przeznaczone nie powinny zostać wydane, a zamówienie nie powinno zostać udzielone. Co istotne również, okoliczności uzasadniające unieważnienie niniejszego postępowania powstały dopiero po jego wszczęciu, a ich powstania nie dało się wcześniej przewidzieć. Jak bowiem wskazano, do unieważnienia postępowania na roboty budowlane doszło w dniu 16 stycznia 2018 roku, a zatem już po wszczęciu niniejszego postępowania w zakresie części zamówienia nr 2. Wobec powyższego należy uznać, że wszelkie przesłanki unieważnienia postępowania oraz wymagania w zakresie uzasadnienia faktycznego i prawnego zostały przez Zamawiającego wypełnione. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





