eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaPrzeprowadzenie warsztatów dla animatorów społecznych z zapewnieniem serwisu kawowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500008218-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Przeprowadzenie warsztatów dla animatorów społecznych z zapewnieniem serwisu kawowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Zintegrowana animacja społeczna w Bielsku-Białej w ramach priorytetu 9.1.2. Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622276-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500069499-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 7081057500000, ul. ul. Karola Miarki 11, 43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 334 995 600, e-mail katarzyna_suchy@bielsko.biala.pl, faks 334 995 652.
Adres strony internetowej (url): www.mops.bielsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie warsztatów dla animatorów społecznych z zapewnieniem serwisu kawowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MOPS.DA-PSU.3210.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: ? 200 godz. warsztatów dla 20 animatorów społecznych oraz zapewnienie serwisu kawowego podczas przerw w warsztatach. 2. Uczestnicy warsztatów będą podzieleni na 2 grupy po 10 osób każda. 3. Warsztaty mają być prowadzone przez 2 trenerów (po jednym trenerze dla każdej grupy). 4. Warsztaty będą się składać z następujących modułów tematycznych: 4.1. I moduł warsztatów: Jak organizować społeczności lokalne? Od diagnozy do działania lokalnego w środowisku. 4.1.1. Termin realizacji: grudzień 2017 r. - styczeń 2018 r. 4.1.2. W warsztatach wezmą udział 2 grupy po 10 osób każda. 4.1.3. Warsztaty ma prowadzić 2 trenerów (po jednym dla każdej grupy). 4.1.4. Każda grupa musi przejść 10-cio godzinne szkolenie. 4.1.5. Każdy z uczestników szkolenia ma otrzymać zestaw szkoleniowy (teczka tekturowa, notes, długopis) oraz materiały dydaktyczne - łącznie 20 zestawów szkoleniowych oraz 20 kompletów materiałów dydaktycznych. 4.2. II moduł warsztatów: Tworzenie i realizacja programów aktywności lokalnych. 4.2.1. Termin realizacji: luty - marzec 2018 r. 4.2.2. W warsztatach wezmą udział 2 grupy po 10 osób każda. 4.2.3. Warsztaty ma prowadzić 2 trenerów (po jednym dla każdej grupy). 4.2.4. Każda grupa musi przejść 10-cio godzinne szkolenie. 4.2.5. Każdy z uczestników szkolenia ma otrzymać materiały dydaktyczne - łącznie 20 kompletów materiałów dydaktycznych. 4.3. III moduł warsztatów: Monitoring i rozliczanie programów aktywności lokalnych - konsultacje. 4.3.1. Termin realizacji: kwiecień 2018 r. - sierpień 2020 r. 4.3.2. III moduł warsztatów ma obejmować 160 godzin indywidualnych konsultacji prowadzonych przez 2 trenerów. 5. Istotą warsztatów dla animatorów jest, aby wsparcie merytoryczne na temat organizowania społeczności lokalnej w formie PAL towarzyszyło animatorom przez cały okres trwania projektu. Wsparcie nie tylko obejmować ma nabycie przez animatorów wiedzy do realizacji PAL, ale także motywowania i możliwości konsultowania w trakcie realizacji projektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fundacja Wspierania Aktywności i Rozwoju Lokalnego ANKRA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 111
Kod pocztowy: 42-233
Miejscowość: Mykanów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.