eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecObsługa prawna Centrum Pediatrii w zakresie prowadzonej działalności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Sosnowiec: Obsługa prawna Centrum Pediatrii w zakresie prowadzonej działalności
Numer ogłoszenia: 49416 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13306 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II, ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660230, 2660251, faks 032 2663630,2660251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Centrum Pediatrii w zakresie prowadzonej działalności.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych w zakresie: 1. bieżącej obsługi szpitala w szczególności: a. doradztwo prawne z zakresu prawa cywilnego, prawa pracy, prawa handlowego, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych (akceptacja pod względem formalno - prawnym dokumentacji przetargowej i wzorów umów, weryfikacja spełnienia przez Wykonawcę wymogów formalnych i merytorycznych określonych SIWZ oraz pomoc w udzielaniu przez Zamawiającego wyjaśnień w trybie art. 38 ust.1 Pzp), b. opiniowanie umów, c. udział w tworzeniu i opiniowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych (statut, regulaminy, zarządzenia, itp.) związanych z bieżącą działalnością Zamawianego, d. reprezentację Zamawiającego przed sądami oraz organami administracji państwowej i samorządowej w tym przed Krajową Izbą Odwoławczą, e. udział w ważniejszych negocjacjach prowadzonych z udziałem Zamawiającego, f. pisemne informowanie Zamawiającego o bieżących zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Zamawiającego. 2. związanych z prawem medycznym w szczególności: a. informacja prawna w zakresie stanu prawnego, możliwych ocen prawnych i znaczenia dowodowego istotnych okoliczności w sprawach dotyczących postępowań przed Naczelną Izbą Lekarską i innymi organami w zakresie ew. zarzutów o popełnienie błędu lekarskiego, b. obsługa prawna w zakresie przygotowania dokumentacji medycznej w związku z wezwaniami upoważnionych organów ścigania, sądami i innymi organami np. ubezpieczycielami, c.opiniowanie pod względem prawnym dokumentacji medycznej obowiązującej u Zamawiającego w szczególności: - historie choroby, - księgi zabiegowe, diagnostyczne i inne, d. informowanie niezwłocznie ubezpieczyciela Zamawiającego w sprawach dotyczących zgłaszanych roszczeń oraz zdarzeń medycznych i wydawanie opinii w tym zakresie, e.wykonywanie w siedzibie Zamawiającego bieżącego poradnictwa w sprawach dotyczących praw pacjenta w zakresie niezbędnym do podejmowania decyzji, konsultacje i udzielanie odpowiedzi oraz niezbędne szkolenie personelu Zamawiającego w tym zakresie, f.opiniowanie pism dotyczących praw pacjenta, korespondencji z bankami, g.windykacja należności, h.poradnictwo związane z bieżącą odpowiedzialnością cywilną Zamawiającego, i.udział w opracowywaniu dokumentacji konkursowej na świadczenie usług medycznych, konsultacje w tym zakresie, j.prowadzenie negocjacji, zawieranie ugód przedsądowych oraz zawieranie ugód przed wszczęciem postępowania przed Wojewódzką Komisją ds. zdarzeń medycznych - wykonywane osobiście, 3. związanych z prawem pracy w zakresie roszczeń i sporów pracowniczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Adwokacka - adwokat Tomasz Kidawa, ul. Kośiuszki 26/3, 40-049 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117489,60

  • Oferta z najniższą ceną: 117489,60 / Oferta z najwyższą ceną: 466416,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.