eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikWykonanie oświetlenia drogowego w miejscowościach Spławy Drugie-Niziny, Stróża ul. Towarowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Kraśnik: Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowościach Spławy Drugie-Niziny, Stróża ul. Towarowa
Numer ogłoszenia: 48879 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kraśniku , ul. Piłsudskiego 1, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 0818843427, faks 081 8252338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnik.woi.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowościach Spławy Drugie-Niziny, Stróża ul. Towarowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje następujący zakres robót: Zad. 1 Wykonanie oświetlenia drogowego wydzielonego o długości 717 mb Spławy Drugie - Niziny, Zad. 2 Napowietrzna linia oświetlenia drogowego wydzielonego o długości 200 mb Stróża ul. Towarowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zad. 1 : 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 zł) Zad. 2 : 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100 zł) Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku Nr 74 8717 0009 2001 0000 8844 0002. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, do dnia 02.04.2009 roku do godz. 9.30. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Wadium wnoszone w formie ustalonej w ww. pkt. 2-4 SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert (pok. nr 26), a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy dołączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy, a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. 5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z treścią art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1 i 2. 4. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz oferty - załącznik nr 3 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o: a) spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b) nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 c) spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy. złożone na formularzu stanowiącym - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 7. Brak oświadczenia i chociażby jednego z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/krasnik w części Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w kasie Urzędu Gminy Kraśnik, ul. Piłsudskiego 1, 23-200 Kraśnik w cenie 20 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kraśnik, ul. Piłsudskiego 1, 23-200 Kraśnik, pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oświetlenia drogowego wydzielonego o długości 717 mb Spławy Drugie - Niziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 3.0 kg/m na napięcie znamionowe poniżej 110kV w rowach kablowych - 717 mb, - Ręczne stawianie słupów oświetleniowych o masie do 250 kg w gruncie kat. I -III EOC 10,5/2,5 - Komplet - 11, - Montaż na zamontowanym wysięgniku opraw do lamp rtęciowych (1 lampa w oprawie) SGS 102 P1 - 11..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Napowietrzna linia oświetlenia drogowego wydzielonego o długości 200 mb Stróża ul. Towarowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Montaż i stawienie słupów linii napowietrznej nn - bliźniaczy - 4.000 - Montaż i stawienie słupów napowietrznej nn - pojedynczy z ustojami - 2.000 - Montaż przewodów nieizolowanych o przekroju do 70 mm2 linii napowietrznej nn - AsXSn 2x35 - 0.192 - Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 6.000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.