eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży, wystawiania i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży, wystawiania i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych
Numer ogłoszenia: 483074 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży, wystawiania i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko- Mazurskiego w zakresie rezerwacji, sprzedaży, wystawiania i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych. 2. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się zakup około 163 sztuk biletów lotniczych z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (tzn. zmniejszania lub zwiększania ich liczby) w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Mówiąc o jednej sztuce biletu rozumie się bilet na trasie tam i z powrotem w klasie ekonomicznej, w sporadycznych przypadkach w klasie business. 3. Realizacja usług stanowiących przedmiot zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę biletów lotniczych. Zakres zamówienia opiera się o prognozowaną ilość zakupionych biletów lotniczych na okres od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r. lub - w przypadku wcześniejszego wyczerpania środków pieniężnych, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia - do dnia wykorzystania kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części usług będących przedmiotem zamówienia - do 15 % kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Wykonawca nie może dochodzić z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń. 4. W ramach świadczenia usługi rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) rezerwacji, zakupu biletów lotniczych oraz przyjmowania zgłoszeń telefonicznych i mailowych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały okres obowiązywania umowy, 2) sprzedawania biletów lotniczych według obowiązujących taryf określonych przez przewoźnika pomniejszonych o określony w umowie upust od ceny biletu i powiększonych o opłatę transakcyjną i opłaty lotniskowe, 3) każdorazowego przedstawiania różnych wariantów połączenia z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji, długości trasy oraz optymalnego czasu podróży, 4) przedstawienia dokumentów wskazujących wszystkie dostępne warianty zamawianego połączenia z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i obowiązujących promocji, długości trasy oraz optymalnego czasu podróży, a także potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii tzw. agent kuponu czyli części biletu zawierającej cenę biletu zakupionego u przewoźnika), 5) przypomnienia Zamawiającemu o zbliżającym się terminie wykupu wcześniej zarezerwowanego biletu oraz do dokonania zakupu biletu po ostatecznym potwierdzeniu przez Zamawiającego, 6) nieodpłatnego dostarczenia biletów lotniczych do siedziby Zamawiającego, ewentualnie do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 7) niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich mu znanych zmianach godzin wylotów i przylotów dotyczących zamówionych biletów, 8) wystawiana biletów w formie elektronicznej, o ile nie wiąże się to z dodatkowymi kosztami, 9) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych. 5. Zamawiający będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić trasę lub termin podróży nie później niż 24 godziny przed planowanym odlotem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/urzad_marszalkowski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, ul. Emilii Plater 1, pok. 438, 10-562 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, ul. Emilii Plater 1, pok. 438, 10-562 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.