eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszówprzebudowa ul. Dwernickiego w Hrubieszowie w ciągu drogi powiatowej kl. G, Nr 3412 L Hrubieszów - Teptiuków na odcinku od km 0+000 do km 1+743\ - w ramach Projektu pod nazwą \Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego i usprawnienie transportu poprzez przebud

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-15

POZYCJA 48142

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Hrubieszów: przebudowa ul. Dwernickiego w Hrubieszowie w ciągu drogi powiatowej kl. G, Nr 3412 L Hrubieszów - Teptiuków na odcinku od km 0+000 do km 1+743\ - w ramach Projektu pod nazwą \Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego i usprawnienie transportu poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 3412 L - etap I ul. Dwernickiego w Hrubieszowie\ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Hrubieszowski, do kontaktów: Krzysztof Kochański - w sprawach proceduralnych Tomasz Ożóg - w sprawach merytorycznych, ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6965069, fax 084 6963856, e-mail: starostwo@hrubieszow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.starostwo.hrubieszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; administracja samorządowa szczebla powiatowego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Dwernickiego w Hrubieszowie w ciągu drogi powiatowej kl. G, Nr 3412 L Hrubieszów - Teptiuków na odcinku od km 0+000 do km 1+743\ - w ramach Projektu pod nazwą \Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego i usprawnienie transportu poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 3412 L - etap I ul. Dwernickiego w Hrubieszowie\ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Dwernickiego w Hrubieszowie w ciągu drogi powiatowej kl. G, Nr 3412 L Hrubieszów-Teptiuków na odcinku od km 0+000 do km 1+743. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowy ul. Dwernickiego w Hrubieszowie w ciągu drogi powiatowej kl. G, Nr 3412 L Hrubieszów - Teptiuków na odcinku od km 0+000 do km 1+743\ - w ramach Projektu pod nazwą \Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego i usprawnienie transportu poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 3412 L - etap I ul. Dwernickiego w Hrubieszowie\ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga dokumentów w tym zakresie na etapie składania ofert 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa ul. Dwernickiego w Hrubieszowie w ciągu drogi powiatowej kl. G, Nr 3412 L Hrubieszów - Teptiuków na odcinku od km 0+000 do km 1+743 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki ogólne musi spełniać każdy z Wykonawców Warunki szczególne: Potencjał ekonomiczno -finansowy Wykonawca musi wykazać, że posiada 1)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniej niż 400 000 zł 2) wymagana wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejsza niż 700 000 zł lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż 700 000 zł 3) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\)w wysokości nie mniejszej niż 4,0 mln PLN Potencjał ekonomiczno finansowy podmiotów składających wspólna ofertę:warunek określony w pkt.1) musi spełniać łącznie Konsorcjum w ten sposób - każdy członek Konsorcjum minimum w równej wysokości tak ,aby łączna kwota wszystkich uczestników była nie mniejsza niż 400 000 zł np.2 członków minimum po 200 000 zł każdy lub więcej , 3 członków min. 133,334 zł każdy lub więcej itp. przy większej ilości członków konsorcjum warunek określony w pkt. 2) i 3) może spełniać jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie Doświadczenie: Wykonawca musi udowodnić, ze w okresie ostatnich 5 lat (lata 2001 - 2005), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 3 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg lub ulic o długości nie mniejszej niż 1500 mb każdy odcinek drogi lub ulicy o porównywalnym zakresie (wykonanie zadania polegającego na budowie lub przebudowie drogi klasy, co najmniej G) i wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł każdy odcinek drogi lub ulicy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej opisany warunek. Potencjał osobowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone Wykonawca przedstawi kandydatów na stanowiska: kierownik budowy i kierownik robót drogowych. Osoby te powinny posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi oraz być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Kierownik budowy - minimalne doświadczenie zawodowe 10 lat na stanowisku kierownika budowy o podobnym charakterze i złożoności Kierownik robót drogowych - 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi o podobnym zakresie i złożoności Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej opisany warunek. Potencjał techniczny: Wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min.60 t/h: minimalna ilość - 1 szt., rozkładarka/ układarka o szerokości roboczej min. 3,5 m z elektronicznym sterowaniem równości układanych warstw - 1 szt., walce stalowe gładkie min. 10t.: minimalna ilość - 2 szt., walce ogumione min. 10 t.: minimalna ilość - 2 szt., równiarka min. 100 KM - 1 szt., samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 t - 5 szt. Dodatkowo Wykonawca musi udokumentować, że posiada lub ma dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych. Wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka mineralno-asfaltowa (również zakupiona) powinna być zlokalizowana w technologicznie uzasadnionej odległości tj. czas transportu od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie powinien przekroczyć 2 godzin, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej opisany warunek warunek Podwykonawstwo: Zamawiajacy dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców, z wyjątkiem robót nawierzchniowych, które powinny zostać wykonane siłami własnymi Wykonawcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oparciu o wymagane dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Sprawozdanie finansowe - a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia (może być kopia) - potwierdzający, że Wykonawca, lub każdy z uczestników Konsorcjum jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł 8. Informacje Banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Poświadczenia dokumentów wystawionych wcześniej nie będą uznawane. Wysokość posiadanych środków finansowych ma być podana w złotych nie niższa niż 700 000 zł lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż 700 000 zł ma być potwierdzona przez Bank bez dodatkowych warunków i wymogów, pod rygorem wykluczenia z postępowania. Gdy wysokość posiadanych środków finansowych będzie podana tylko np. kwota sześciocyfrowa bez konkretnej sumy -nie będzie to uznane, natomiast, gdy będzie podane ,że wysokość posiadanych środków finansowych zamyka się kwota siedmiocyfrową, będzie to uznane W przypadku oferty Konsorcjum, gdy będzie ten warunek spełniony przez kilku uczestników, muszą być podane kwoty, aby ich suma była 700 000 zarówno środków finansowych jak i zdolności kredytowej. Gdy będą tylko zapisy /kwota sześciocyfrowa/ nie będzie to uznane, a gdy /kwota siedmiocyfrowa/ będzie to uznane. W przypadku Konsorcjum stosowna będzie zasada sumowania kwot poszczególnych uczestników Konsorcjum Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 9. Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ Doświadczenie Wykonawcy z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). 10. Wykaz kandydatów na stanowisko kierownika budowy i kierownika robót drogowych. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 11. Wykaz posiadanych przez Wykonawcę lub pozostających w jego dyspozycji (na podstawie umowy dzierżawy, umowy najmu, umowy sprzedaży lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętu 12. Wykaz Podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ Podwykonawcy. Informacja ta musi zawierać dane na temat doświadczenia tych podmiotów, a także zakresu czynności, które mają im zostać powierzone. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). 13. Zaakceptowane (podpisane) przez Wykonawcę Istotne dla stron postanowienia umowy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: dokumenty wymienione w pkt 1 - 7 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, dokumenty wymienione w pkt. 8-13 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymaga się potwierdzenia spełnianiawarunku Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.hrubieszow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:30, Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego i usprawnienie transportu poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 3412 L - etap I ul. Dwernickiego w Hrubieszowie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.