eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa kserokopiarek i niszczarek dla KWP w Bydgoszczy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Bydgoszcz: Dostawa kserokopiarek i niszczarek dla KWP w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 460652 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428630 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek i niszczarek dla KWP w Bydgoszczy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek i niszczarek dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. Minimalne parametry i ilości zamawianych urządzeń : A) 10 szt. laserowych kserokopiarek o minimalnych parametrach: 1. kopiarka cyfrowa, fabrycznie nowa, do formatu A3; 2. szybkość kopiowania co najmniej 16 kopii na minutę przy formacie A4; 3. maksymalny rozmiar oryginału do A3; 4. czas nagrzewania mniejszy lub równy 25 sekund; 5. kopiowanie wielokrotne większe lub równe 99 kopii; 6. podajnik na papier na minimum 250 arkuszy; 7. podajnik ręczny na minimum 100 arkuszy; 8. minimalny zakres regulacji skali 50% -200 %; 9. pamięć co najmniej 16 MB; 10. drukarka laserowa; 11. rozdzielczość drukarki minimum 600 dpi; 12. kopiowanie w trybie dupleks; 13. obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000/2007/XP; 14. tryb oszczędzania poboru energii; 15. skanowanie- funkcja skanera; 16. menu w języku polski; 17. sortowanie z przesunięciem offsetowym lub naprzemiennym; 18. automatyczny dwustronny podajnik dokumentów; 19. urządzenie musi być wyposażone w pełnowartościowe materiały, w tym zestaw tonerów umożliwiających wykonanie co najmniej 120000 kopii-wydruków; gotowa do pracy; 20. gwarancja na urządzenie - minimum 24 miesiące; B) 50 szt. niszczarek dokumentów o minimalnych parametrach: 1. poziom bezpieczeństwa minimum Din 2; 2. szerokość wejścia minimum 225 mm; 3. ilość niszczonych jednorazowo kartek formatu A4: minimum 15; 4. automatyczny (start - stop); 5. pojemność kosza minimum 25 l ; 6. funkcja cofania papieru; 7. zabezpieczenia przed przegrzaniem; 8. system przeciwdziałający zacięciu papier; 9. możliwość cięcia płyt Cd, kart plastikowych, zszywek i małych spinaczy biurowych; 10. gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące; 11. gwarancja na noże tnące minimum 7 lat; C) 20 szt. niszczarek dokumentów o minimalnych parametrach: 1. poziom bezpieczeństwa minimum Din 4; 2. szerokość wejścia minimum 225 mm; 3. ilość niszczonych jednorazowo kartek formatu A4: minimum15; 4. automatyczny (start-stop); 5. pojemność kosza minimum 25 l; 6. funkcja cofania papieru; 7. zabezpieczenia przed przegrzaniem; 8. system przeciwdziałający zacięciu papier; 9. możliwość cięcia płyt Cd, kart plastikowych, zszywek i małych spinaczy biurowych ; 10. gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące; 11. gwarancja na noże tnące minimum 7 lat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU DKK Izabela Przybysz, ul. Jerzego Orlicza 5, 85-407 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 94500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.