eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinCałodobową ochronę obiektów, którymi administruje Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych z podziałem na dwie części 1. ochrona sprawowana w systemie dozoru osobowego, 2. ochrona sprawowana w systemie monitoringu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Szczecin: Całodobową ochronę obiektów, którymi administruje Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych z podziałem na dwie części 1. ochrona sprawowana w systemie dozoru osobowego, 2. ochrona sprawowana w systemie monitoringu
Numer ogłoszenia: 46013 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, fax (091) 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobową ochronę obiektów, którymi administruje Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych z podziałem na dwie części 1. ochrona sprawowana w systemie dozoru osobowego, 2. ochrona sprawowana w systemie monitoringu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia realizowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. (tj. Dz. U. z 2005r Nr 145, poz. 1221 ze zmianami) o ochronie osób i mienia sprawowana w systemie: 1) dozoru osobowego, 2) monitoringu,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.spełniają następujące warunki dodatkowe: 1.5.1.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum: 1.5.1.1.dla części nr 1 - trzy osoby posiadające licencje pracownika ochrony I -go stopnia przeznaczone do grupy interwencyjnej, 1.5.1.2.dla części nr 2 - dwie osoby posiadające licencje pracownika ochrony I -go stopni przeznaczone do grupy interwencyjnej. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia wykonawca zobowiązany jest wskazać dysponowanie min. pięcioma różnymi osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony I -go stopnia 1.5.2.dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum: 1.5.2.1. radiotelefon - 2 szt. 1.5.2.2. samochód osobowy wyposażony w przenośne środki łączności - 1 szt. 1.5.2.3. nadajnik - 15 szt. 1.5.3. wykonali lub wykonują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: 1.5.3.1. dla części I zamówienia - usługę w zakresie dozoru osobowego minimum trzech obiektów jednocześnie, 1.5.3.2. dla części II zamówienia - usługę w systemie monitoringu minimum trzech obiektów jednocześnie, 1.5.3.3. jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, to wykaże pracę lub prace obejmujące usługi określone w ppkt 1.5.3.1 i 1.5.3.2. 1.5.4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż: a) dla części nr 1 w wysokości - 500.000 zł b) dla części nr 2 w wysokości - 100.000 zł W przypadku składania oferty na dwie części należy zsumować odpowiednie wartości ubezpieczenia. 2. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego dla części nr 1 załącznik nr 3 a dla części nr 2 załącznik 3a do niniejszej siwz. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 1.5.1, posiadają wymagane uprawnienia tj. licencję pracownika ochrony I-go stopnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2005r Nr 145 poz.1221 ze zmianami) 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w ppkt 1.5.2 na załączniku nr 5 do niniejszej siwz. 10. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż wskazana w pkt 1.5.4 siwz. 12. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, wydawaną w oparciu o przepisy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z dnia 2005r Nr 145 poz. 1221 ze zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie ul. Mariacka 25 pokój nr 9 w godz. 8:00 - 15:00 wpłata 20 zł - ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: 18.03.2008 godzina 10:00 miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie ul. Mariacka 25 pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całodobowa ochrona obiektów, którymi administruje Zarząd Budynkó i Lokali Komunalnych sprawowana w systemie dozoru osobowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ochrona obiektów w systemie dozoru osobowego polegać będzie na: 1) stałym nadzorze nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania nieruchomości, 2) przeciwdziałaniu próbom włamania, kradzieży i niszczenia mienia, penetracji nieruchomości, niedopuszczaniu do wejścia osób postronnych na teren chronionej nieruchomości, 3) podejmowaniu natychmiastowych działań ratunkowych w razie pożaru, 4) przeciwdziałaniu negatywnym skutkom innych nadzwyczajnych zdarzeń losowych oraz bezzwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczenia, 5) podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamiania w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań, 6) niezwłocznym informowaniu upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu, 7) ochronie i zabezpieczeniu terenu nieruchomości przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny bez wymaganych prawem zezwoleń, 8) reagowanie na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciw pożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - próbom spożywania alkoholu na terenie nieruchomości, 9) dozór mienia ma charakter prewencyjno-odstraszający a w razie konieczności bezpośredniej interwencji w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem ewentualnego sprawcy zagrożenia lub innego przestępstwa na szkodę zamawiającego i dozorowanego mienia oraz przekazania go wezwanym funkcjonariuszom Policji, 10) zapewnienia środków łączności oraz wsparcia umundurowanej grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony min. I -go stopnia, wyposażonych w samochód osobowy i przenośne radiotelefony, 11) prowadzenie książki raportów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9, 74.61.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całodobowa ochrona obiektów, którymi administruje Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych sprawowana w systemie monitoringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochrona obiektów w systemie monitoringu polegać będzie na: 1) stałym monitorowaniu sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego stanowiącego własność zamawiającego (nadajnik stanowi własność wykonawcy), zainstalowanego w obiekcie, z wykorzystaniem jednego z podanych rodzajów łącz: a) telefonicznych kontakt JD, b) komutowanych radiowych, c) telefonii komórkowej, d) radiowych. 2) natychmiastowym wysyłaniu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu, w dzień w ciągu 5 minut, a w nocy w ciągu 1 - 5 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej, wyznaczonej przez zamawiającego, 3) zawiadomieniu w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjęcia stosownych działań, 4) wysyłaniu grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony I -go stopnia, posiadającej jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację oraz identyfikację wykonawcy, wyposażonej w samochód osobowy i przenośne środki łączności radiotelefony..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9, 74.61.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.