eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Wdrożenie oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Mysłowice: Wdrożenie oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego
Numer ogłoszenia: 455346 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394282 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach, ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, faks 032 2232721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie oprogramowania Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej (zwanego (SEPI) lub (system SEPI) w wersji 3.x oraz świadczenia Nadzoru Autorskiego. Przy czym za Oprogramowanie SEPI lub oprogramowanie rozumie się oprogramowanie aplikacyjne Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej składające się z: aplikacji zasilających bazę danych, oprogramowania serwera aplikacji i struktury bazy danych; przez Nadzór Autorski rozumie się czynności świadczone przez Wykonawcę, mające na celu bieżące utrzymanie Oprogramowania, w tym usuwanie usterek; przez Jednostkę korzystającą z SEPI lub Jednostkę rozumie się jednostkę organizacyjną uprawnioną do korzystania z Oprogramowania: PUP Mysłowice, MOPS Mysłowice, UM Mysłowice; przez Użytkowników rozumie się osoby uprawnione do korzystania z Oprogramowania. Szczegółowy zakres wdrożenia obejmuje: 1) instalację i konfigurację serwerów: komunikacyjnego i prezentującego dane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mysłowicach,
2) włączenie do systemu SEPI jednostek pobierających dane z Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach i nieudostępniających własnych danych,
3) wspólne jednodniowe szkolenie administratorów z Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach i Jednostek korzystających z SEPI: MOPS Mysłowice, UM Mysłowice. Wdrożenie musi umożliwiać realizację funkcjonalności elektronicznych zaświadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach, w tym również z zastosowaniem podpisu elektronicznego. Wdrożenie SEPI obejmie:
1) Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach (PUP) - zasilanie z Sytemu Syriusz Std (autorstwa Sygnity SA) - jedna instalacja,
2) Jednostki korzystające z SEPI pobierające dane z Powiatowego Urzędu Pracy w Mysłowicach i nieudostępniające własnych danych - 2 jednostki (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mysłowicach oraz Urząd Miasta Mysłowice). Liczba użytkowników, którzy będą korzystać z oprogramowania SEPI będzie nie większa niż 19 osób.
Szczegółowy zakres Nadzoru Autorskiego obejmuje:
1) umożliwienie Zamawiającemu korzystania z nowych wersji Oprogramowania powstałych z inicjatywy Wykonawcy lub na skutek zgłoszeń Użytkowników, co w szczególności obejmuje dostęp do aktualnej wersji Oprogramowania, dostosowanej do zmian w systemach dziedzinowych.
2) udzielenie Zamawiającemu niewyłącznej, nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z Oprogramowania i dokumentacji w wersji aktualnej, w chwili podpisania Umowy oraz kolejnych wersji, jakie zostaną opracowane do końca obowiązywania niniejszej Umowy, na następujących polach eksploatacji:
a) Prawo do trwałego lub czasowego zwielokrotnienia oprogramowania w całości lub w części, w sposób określony w dokumentacji, wyłącznie na własny użytek Zamawiającego, w celu wprowadzania do pamięci komputera, uruchamiania, stosowania lub przechowywania i wyświetlania oprogramowania;
b) Prawo do korzystania z dokumentacji dostarczonej wraz z oprogramowaniem dla wspomagania dozwolonego korzystania z oprogramowania przez Zamawiającego; c) Prawo do sporządzania kopii oprogramowania jako kopii zapasowej, przy czym kopia zapasowa nie może być jednocześnie eksploatowana z oryginalnym oprogramowaniem. Udzielona licencja nie upoważnia do udzielenia sublicencji, jednakże obejmuje prawo do korzystania z Oprogramowania przez Jednostki korzystające z SEPI tzn. (Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mysłowicach oraz Urząd Miasta Mysłowice). Zamawiający, ani inna Jednostka korzystająca z SEPI, nie może przenieść praw i obowiązków wynikających z udzielonej licencji na inny podmiot bez pisemnej zgody Wykonawcy. Licencja udzielona jest na czas nieoznaczony.
3) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do aktualnej dokumentacji użytkownika.
4) umożliwienie Zamawiającemu korzystania z serwisu Wykonawcy w zakresie: zgłaszania, analizy, diagnozowania i rozwiązywania problemów. Obsługa zgłoszeń serwisowych w zakresie Oprogramowania SEPI dotyczy błędów w oprogramowaniu polegających na nieprawidłowym lub niestabilnym działaniu spowodowanym błędami kodu, błędami algorytmów, niewykonywaniu funkcjonalności opisanych w dokumentacji.
Do podstawowych elementów obsługi będzie należało:
a) przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych. Przyjęcie zgłoszenia będzie odbywać się od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach 8.00 - 16.00, telefonicznie. Ponadto Wykonawca musi wskazać numer faksu oraz adres poczty elektronicznej, pod którymi będą przyjmowane zgłoszenia problemów przez całą dobę. Ich przyjęcie nastąpi w dniach i godzinach określonych dla przyjęcia zgłoszeń telefonicznych. Rejestracja zgłoszenia nastąpi na podstawie danych przekazanych w zgłoszeniu, uzupełnionych o dodatkowe informacje dotyczące Jednostki i sposobu dalszego kontaktowania się. W trakcie rejestracji zgłoszenia, rejestrujący musi określić wspólnie ze zgłaszającym poziom ważności problemu. Podstawowym kryterium określenia poziomu ważności będzie wpływ problemu na działalność Jednostki. b) ustalenie sposobu naprawy lub działania serwisowego. Problemy skierowane do realizacji będą realizowane poprzez: telefoniczne poinstruowanie Użytkownika o czynnościach, które winien wykonać, w celu usunięcia problemu, przygotowanie pakietu aktualizacyjnego (termin dostarczania pakietu do Użytkownika będzie ustalany w zależności od poziomu ważności problemu), lub przekazanie zgłoszenia do zespołu technicznego serwisu - w przypadkach wymagających bezpośredniej interwencji serwisu u Użytkowników, a termin przyjazdu będzie uzgadniany z Użytkownikiem. Przy czym na potrzeby wykonania czynności serwisowych i naprawczych Zamawiający udostępni Wykonawcy dostęp do wszystkich serwerów SEPI poprzez zdalny pulpit.
c) naprawy i działania serwisowe. Podejmowane będą następujące kroki w zakresie napraw i działań serwisowych:
- Zespół Serwisowy przekazuje poprawkę, niezwłocznie do Użytkownika, który problem zgłosił, pocztą elektroniczną, poprzez udostępnienie na serwerze FTP.
- udostępni adres internetowy, pod którym będą opublikowane kolejne uaktualnienia.
- użytkownik potwierdzi prawidłowość działania Oprogramowania po wykonaniu uaktualnienia.
- Użytkownik w terminie 5 dni od przekazania poprawki lub wyjaśnienia zgłoszonego problemu zgłosi nieprawidłowości z nimi związane, w przeciwnym wypadku Serwis może uznać zgłoszenie za zamknięte.
5) Wykonawca będzie świadczyć Nadzór Autorski do 31.12.2013 r. Po zrealizowaniu wdrożenia według powyżej opisanego zakresu zostanie podpisany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokół odbioru prac stanowiący załącznik nr 2 do umowy. Podpisany przez obie strony protokół odbioru będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.60.00 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sygnity S.A., Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26847,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33467,38

  • Oferta z najniższą ceną: 33467,38 / Oferta z najwyższą ceną: 33467,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.