eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarniarozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Czarni, k/Myszyńca



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44089

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czarnia: rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Czarni, k/Myszyńca Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, do kontaktów: Grzegorz Dąbkowski, Czarnia 36, 07-431 Czarnia, woj. mazowieckie, tel. 029 7727061, fax 029 7727060, e-mail: soswczarnia@edukacja.mazowsze.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wdi.ostroleka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce, Janusz Kamiński, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7693026, fax 029 7666449, e-mail: wdi-ostroleka@wp.pl, www.wdi.ostroleka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce, Elżbieta Pawłowska, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7693026, fax 029 7666449, e-mail: wdi-ostroleka@wp.pl, www.wdi.ostroleka.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce, Elżbieta Pawłowska, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7666400, fax 029 7666449, e-mail: wdi-ostroleka@wp.pl, www.wdi.ostroleka.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Czarni, k/Myszyńca. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 07-431 Czarnia, Czarnia 36. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Czarni, o kompleks szkolno -wychowawczy w skład , którego wchodzą: sala gimnastyczna, szkoła oraz basen rehabilitacyjny. Technologia realizacji budynków , tradycyjna. Powierzchnia użytkowa obiektów - 3.487,59 m kw., kubatura - 15.584 m sześc. Infrastruktura zewnętrzna: drogi wewnętrzne, parkingi i chodniki. Obiekty wyposażone w instalacje: wod. kan., elektryczną oświetleniową, gniazd wtykowych i odgromową, telefoniczną, komputerową i wentylacji mechanicznej z funkcją ogrzewania oraz instalację sygnalizacji pożaru 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 45.21.42.30 - Szkoły specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wyższa niż 60 000 euro, ale niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 15data zakończenia: 20.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 45 000,00 PLN - wnoszone w formach określonych w art. 45 ust 6 . W formie pieniężnej na konto nr 58 8920 0001 0000 0299 2000 0010 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r, Nr 19, poz.177 z późń. zmianami). 2. Posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych, instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, legitymującą się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa oraz zatrudniają co najmniej 100 pracowników, średniorocznie za 2005r, potwierdzone sprawozdaniem ZUS (IWA) 3. Wykażą się posiadaniem na podstawowym rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000 000 PLN . 4. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN 6. Wykażą roczny obrót w każdym z 3 ostatnich latach (2003-2005) w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000 PLN 7. Udzielą gwarancji na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac. 8. Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwie inwestycje odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 PLN). Zrealizowane prace winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający sprawdza z treści dokumentów i oświadczeń, czy wykonawca spełnia w/w warunki Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowej lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również opinie o badanych sprawozdaniach, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych (2003-2005r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem kserokopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót branżowych. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdi.ostroleka.pl. Opłata: 1000 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym , gotówką lub na konto nr 33 1060 0076 0000 4014 0003 5445 BPH S.A. Oddział Ostrołęka. Na pisemny wniosek przekazany do zamawiającego, wykonawca może odebrać SIWZ osobiście w Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38 (pok.14), lub specyfikacja może być przesłana drogą pocztową jak i elektronicznie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.10.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2006, godzina 10:15, w Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, (sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.