Ogłoszenie z dnia 2006-01-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Myślenice: wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku w Nadleśnictwie Myślenice - leśnictwa Lipnik i Toporzysko Bór Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślenice, do kontaktów: mgr inż. Mariusz Bartosiewicz, ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice, tel. 012 3731230, fax 012 2721669, e-mail: myslenice@krakow.lasy.gov.pl, www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku w Nadleśnictwie Myślenice - leśnictwa Lipnik i Toporzysko Bór. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace planowane do wykonania w 2006 roku na terenie Nadleśnictwa Myślenice - leśnictwa Lipnik i Toporzysko Bór z zakresu: hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna oraz pozostałe prace, których wykonanie w formie usług leśnych jest niezbędne do właściwego prowadzenia gospodarki leśnej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren Nadleśnictwa Myślenice leśnictwa Lipnik i Toporzysko Bór. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 16.03.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 01 - 1500 zł, Część 02 - 2500 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie ze środków własnych Nadleśnictwa Myślenice, płatne przelewem na wskazane przez wykonawcę konto w terminie do 30 dni od daty wystawienia na podstawie protokołu odbioru prac faktury. Wynagrodzenie wykonawcy obliczane i wypłacane będzie zasadniczo w okresach jednomiesięcznych i będzie wynikało z rzeczywistego rozmiaru prac wykonanych przez wykonawcę i odebranych przez zamawiającego w tym okresie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej o charakterze usług leśnych, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym celu wykonawcy wykażą i udokumentują: - należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a w sytuacji, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług o charakterze usług leśnych o łącznej wartości minimum 20 tys. zł. - zatrudnienie pracowników i personelu kierowniczego w ilości minimum 3 osób (łącznie) na każdą część zamówienia objętą ofertą, - posiadanie uprawnień pilarza przez minimum 2 pracowników oferenta (łącznie) na każdą część zamówienia objętą ofertą, - posiadanie: pilarek spalinowych - minimum 4 szt na każdą część zamówienia objętą ofertą, ciągników zrywkowych lub rolniczych wyposażonych we wciągarkę lub koni pociągowych - minimum 2 szt. (łącznie) na każdą część zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu wykonawcy udokumentują (w postaci polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia), że wykonawca jest na czas przewidywanej realizacji zamówienia ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - w szczególności dotyczy to osób wskazanych jako wykonujących prace z zakresu pozyskania drewna; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest na czas realizacji zamówienia ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 2) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z zakresu gospodarki leśnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Z-2710-1/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.03.2006, cena - 6,10 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie Nadleśnictwa lub płatnością "za pobraniem" (w sytuacji wysyłki listownej). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.03.2006, godzina 09:00, Myślenice ul. Szpitalna 13, Biuro Nadleśnictwa Myślenice - sala narad.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo Lipnik Przedmiotem zamówienia są prace planowane do wykonania w 2006 roku na terenie Leśnictwa Lipnik z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna oraz pozostałe prace, których wykonanie w formie usług leśnych jest niezbędne do właściwego prowadzenia gospodarki leśnej. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 2838,6 m sześc., Zrywka drewna - 2838,6 m sześc., Prace ręczne z zakresu pozyskania drewna - 32 godz , Prace mechaniczne z zakresu pozyskania drewna - 24 godz. , Pomoc przy wykonywaniu szacunków brakarskich - 160 godz., Wieszanie budek lęgowych - 20 szt, Konserwacja budek lęgowych - 50 szt., Dokarmianie ptaków - 8 r.g., Ochrona młodników przed kradzieżą - 140 r.g., Konserwacja znaków granicznych - 78 szt., Zbieranie śmieci - 32 godz., Ochrona chemiczna przed zgryzaniem - 22,56 ha, Porządkowanie i konserwacja sprzętu p. poż. - 8 r.g., Patrolowanie terenów leśnych podczas zagrożenia pożarowego - 32 r.g.,, Wywieszanie tablic z ochrony p.poż. - 4 szt. Koszenie polany w celach p.poż. - 4 ha, Czyszczenia późne - 12.44 ha, Czyszczenia wczesne - 3.15 ha, Melioracje agrotechniczne - 3.5 ha, Odnowienia - 10.5 tys. szt., Pielęgnowanie upraw - 82.54 ha, Pomoc przy wyznaczaniu trzebieży wczesnych - 1 ha, Pielęgnowanie krzewów w żywopłotach - 90 szt., Bieżące utrzymanie dróg prace zmechanizowane - 100 m.g., Bieżące utrzymanie dróg prace ręczne - 400 r.g., Prace ręczne w zagospodarowaniu turystycznym - 260 r.g., Montaż nowych rogatek - szt 1, Konserwacja starych rogatek - szt 2. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo Toporzysko-Bór Przedmiotem zamówienia są prace planowane do wykonania w 2006 roku na terenie Leśnictwa Toporzysko część Bórz zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna oraz pozostałe prace, których wykonanie w formie usług leśnych jest niezbędne do właściwego prowadzenia gospodarki leśnej. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 2753,8 m sześc., Zrywka drewna - 2753,8 m sześc., Prace ręczne z zakresu pozyskania drewna - 130 godz , Prace mechaniczne z zakresu pozyskania drewna - 65 godz. , Pomoc przy wykonywaniu szacunków brakarskich - 80 godz.,, Konserwacja budek lęgowych - 113 szt, Dokarmianie ptaków - 13 r.g., Grodzenie upraw siatką- 1,90 ha , Konserwacja ogrodzeń - 2,05 ha, Ochrona młodników przed kradzieżą - 80 r.g., Wywieszanie tablic z ochrony - 5 szt., Godzinowe prace z ochrony lasu - 20 godz., Konserwacja granic - 7 km, Zbieranie śmieci - 200 godz., Wywieszanie, kontrola i zdejmowanie pułapek feromonowych - 78 szt., Wykładanie i korowanie pułapek tradycyjnych - 20 szt., Poszukiwanie owadów w glebie - 1 powierzchnia., Ochrona chemiczna przed zgryzaniem - 60,57 ha, Zakładanie osłonek, wymiana palików, poprawianie stabilizacji i położenia osłonek - 7000 szt., Zabezpieczanie md 3- ma palikami - 0.08 ha, Porządkowanie powierzchni zrębowych - 600 m3 gałęzi, Wyznaczanie drzew trocinkowych - 170 szt., Porządkowanie terenu wzdłuż szlaków turystycznych i miejsc postoju - 6 ha, Prace godzinowe ręczne z ochrony lasu - 30 godzin, Prace godzinowe mechaniczne z ochrony lasu - 30 godzin, Całkowity zakres prac szkółkarskich ręcznych - 500 r.g., Całkowity zakres prac szkółkarskich mechanicznych - 20 m.g., Czyszczenia późne - 10.33 ha, Czyszczenia wczesne - 4.2 ha, Melioracje agrotechniczne - 28.88 ha, Odnowienia - 55.38 tys. szt., Pielęgnowanie upraw - 166.84 ha, Pomoc przy wyznaczaniu trzebieży wczesnych - 1.9 ha, Poprawki i uzupełnienia - 5.38 tys. szt., Pielęgnowanie krzewów w żywopłotach - 300 szt., Prace godzinowe ręczne z hodowli lasu - 166 godzin, Prace godzinowe mechaniczne z hodowli lasu - 38 godzin,, Bieżące utrzymanie dróg prace zmechanizowane - 120 m.g., Bieżące utrzymanie dróg prace ręczne - 400 r.g., Prace ręczne w zagospodarowaniu turystycznym - 250 r.g., Prace sprzętem mechanicznym w zagospodarowaniu turystycznym - 6 m.g., Wywieszanie tablic turystycznych - 2 szt., Montaż nowych rogatek - 4 szt. Konserwacja starych rogatek - szt 14. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2026-31.12.2026
- Zakup i dostawa samochodu służbowego dla UMiG Myślenice
- Zakup i montaż 19 sztuk kompensatorów energii biernej w placówkach oświatowych na terenie Gminy Myślenice
- Dostawy narzędzi endoskopowych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Wykonanie usługi wycięcia drzew w Nadleśnictwie Żołędowo na terenie przeznaczonym pod przebudowę linii kolejowej"
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Browsk w Gruszkach w roku 2026
- Nadzór nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin Korytnica, Łochów, Stoczek, Sadowne, Miedzna, Węgrów, Liw, powiat węgrowski - na powierzchni 15 273 ha
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i obsługi PAD w Nadleśnictwie Przedborów w roku 2026
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





