Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Lublin: Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą do przewozu studentów i pracowników UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: PN/8-2013/DOP-p
Numer ogłoszenia: 43602 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą do przewozu studentów i pracowników UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: PN/8-2013/DOP-p.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą do przewozu studentów i pracowników UMCS w Lublinie. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada licencję lub dokument równoważny na przewozy krajowe osób oraz licencję lub dokument równoważny na przewozy międzynarodowe osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1265 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt.III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty o ile zmieni się ilość i rodzaj pojazdów posiadanych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I -wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 10 do 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie - 27 000 km; Wyjazdy jednodniowe poniżej 150km -100 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 16 do 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie - 25 000 km; Wyjazdy jednodniowe poniżej 150km - 80 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 21 do 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie - 8 000 km; Wyjazdy jednodniowe poniżej 150km - 100 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 36 do 45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie - 20 000 km; Wyjazdy jednodniowe poniżej 150km - 50 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 46 do 52.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie - 17 000 km; Wyjazdy jednodniowe poniżej 150km - 260 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 53 do 57.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie - 7 000 km; Wyjazdy jednodniowe poniżej 150km - 20 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII - wynajem autokarów wraz z kierowcą o ilości miejsc siedzących od 72 do 74 (piętrowy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdy od jednego do kilku dni powyżej 150km dziennie - 5 000 km; Wyjazdy jednodniowe poniżej 150km - 20 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wznowienie wsparcia technicznego oraz licencji dla urządzeń i systemów Fortinet na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie.
- Usługa utrzymania oraz rozwoju bazy wiedzy funkcjonującej z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
- Dostawa urządzeń sieciowych klasy UTM na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego"
- Świadczenie usług pocztowych - LUB.WO.260.7.2025
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przewóz dzieci do jednostek oświatowych Gminy Pszczew w 2026 roku"
- Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem osób będących uczestnikami Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego, Dziennego Domu Senior+ oraz Klubów Seniora działających w gminie Lubicz
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku 2026
- Świadczenie usług dowozu i odwozu seniorów z Gminy Przemęt do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy w 2026 roku
- Świadczenie usług transportu dla Szpitala Rehabilitacyjno Hematologicznego dla dzieci "Orlik" ul. Bukowina 1, 57-350 Kudowa - Zdrój
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla sekcji sportowych MKS Avia Świdnik w 2026 roku
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





