Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Żnin: Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Żninie w 2012 r
Numer ogłoszenia: 434846 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie , Podgórzyn 62a, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3020668, faks 052 3020668.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Żninie w 2012 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych (oleju napędowego i etyliny PB 95 do pojazdów służbowych i sprzętu oraz dostawy oleju opałowego) Realizacja przedmiotu odbywać się będzie w formie sukcesywnych bezgotówkowych zakupów w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Miejscem dokonywania zakupu benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego będzie stacja paliw Wykonawcy odległej nie więcej niż 10 km od siedziby Obwodów Drogowych. Dostawy oleju opałowego niezależnie od odległości do miejsca przeznaczenia tj. ZDP Żnin w m. Podgórzyn. Orientacyjne przewidywane zestawienie poszczególnych asortymentów: Olej napędowy - 29 000,00 l, Benzyna PB 95 - 6 700,00 l , olej opałowy 7 100,00 l Zamawiający zastrzega, iż ilość i asortyment paliwa nie mogą być w razie mniejszych potrzeb podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca będzie posiadał koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.Spełnienie tego warunku będzie dokonywane wg. formuły spełnia / nie spełnia na dokument koncesji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.:oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu . Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany.pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy Aktualne posiadane świadectwo/certyfikat jakości paliw
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmian przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT wartość umowy zostanie aneksowana.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-znin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie,88-400 Żnin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie, 88-400 Żnin - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup paliw do Obwodu Drogowo-Mostowego nr 1 w Skórkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup tankowanie bezgotówkowe do zbiorników paliw: Oleju napędowy - 14 000,00 l Benzyny PB - 4 000 ,00 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup paliw do Obwodu Drogowo-Mostowego nr 2 w Podgórzynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup paliw do zbiorników paliw: Oleju napędowego - 15 000,00 l Benzyny PB 95 - 2 700,00 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oleju opałowego do siedziby ZDP w Podgórzynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego do siedziby ZDP w Podgórzynie w ilości 7100,00 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu
- "Modernizacja dróg powiatowych nr 2366C Kania - Mamlicz - Złotowo odcinek Mamlicz - Zlotowo i nr 2350C Rudunek - Niestronno - Dąbrowa odcinek Ryszewo - Nadleśnictwo Gołąbki
- Modernizacja DP: nr 23306C Piotrkowice - Słębowo odcinek granica powiatów - Podobowice nr 2329C Łopienno - Miniszewo, odci. Gącz- Łopienno oraz części DP nr 2315C Damasławek - Mieleszyn w m. Gącz
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku w Grupach 1-25 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żninie
- ,,Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków przeznaczonych do żywienia zbiorowego".
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliw płynnych do pojazdów oraz kotłowni olejowej Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń."
- Zakup i dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Krzepicach w roku 2026
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Książ Wielki oraz Ochotniczych Straży Pożarnych w 2026 roku
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zachodniopomorskiego ODR w Barzkowicach
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Władysława Jagiełły w Czerwińsku nad Wisłą.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





