Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Dziecko niepełnosprawne w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 431460 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Dziecko niepełnosprawne w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu pn. Dziecko niepełnosprawne dla 14 uczniów Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest pokryć: koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i ćwiczeniowych), koszty wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursu, pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach terapii psychoruchowej oraz sprzętu dostosowanego do prowadzenia zajęć ćwiczeniowych będących przedmiotem zamówienia, tj. wykorzystania aktywnych metod dydaktycznych w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym i lub upośledzonym psychicznie i lub fizycznie - wyszczególnionych w pkt. 3.2.1.7 SIWZ. 3/.Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i pomocy dydaktycznych, niezbędnych do realizacji kursu oraz zapewnienie innych niezbędnych do przeprowadzenia kursu materiałów np. farb akwarelowych i plakatowych, modeliny i plasteliny, papieru, kartonu, kredek ołówkowych i woskowych, bibuły i tkanin, b. zapewnienie materiałów szkoleniowych na własność dla każdego uczestnika kursu (skrypty zgodne z tematyką szkolenia, skoroszyty, długopisy), c. zapewnienie odpowiedniej bazy techno dydaktycznej i przeprowadzenie zajęć ćwiczeniowych w warunkach naturalnych placówki opiekuńczej dla dzieci niepełnosprawnych, położonej na terenie miasta Krakowa. W przypadku, gdy zajęcia ćwiczeniowe odbywać się będą w innym miejscu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny transport uczestników kursu do miejsca realizacji przedmiotu umowy. Czas przeznaczony na dojazd nie może przekroczyć godziny w jedną stronę, d. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, e. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym po podpisaniu umowy z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym, f. zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 4/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. protokół z egzaminu wewnętrznego, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT lub rachunkiem. Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający 5/.Ramowy program szkolenia: Program szkolenia musi obejmować łącznie 85 godzin, w tym minimum 5 godzin zajęć teoretycznych dla wszystkich grup łącznie i po 20 godzin ćwiczeń w warunkach naturalnych dla każdej z 4 grup. Podana liczba godzin według programu nauczania jest wartością minimalną dla każdego uczestnika kursu. Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę dydaktyczną trwającą 45 minut. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna: a. wiadomości z zakresu: -znaczenia wczesnych oddziaływań na rozwój małego dziecka niepełnosprawnego, -stymulacji polisensorycznej według pór roku jako metody wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego, -Metody Malowania Dziesięcioma Palcami jako metody diagnostycznej i terapeutycznej, -wykorzystania elementów Metody Ruchu Rozwijającego według W. Sherborne w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, -wykorzystania materiałów rozwojowych Marii Montessori w procesie wspierania rozwoju małego dziecka niepełnosprawnego, -programu aktywności - świadomości ciała, kontaktu i komunikacji M. Ch. Knillów jako metody wspierania rozwoju dziecka, -wykorzystywania metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej w pracy nad rozwojem kompetencji komunikacyjnej dziecka z upośledzeniem umysłowym, -możliwości wykorzystania symultaniczno-sekwencyjnej metody nauki czytania według Jagody Cieszyńskiej w terapii dziecka z niepełnosprawnością intelektualną; Cześć praktyczna: b. umiejętności z zakresu: -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem Porannego kręgu, - sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem Metody Malowania Dziesięcioma Palcami, - sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem elementów Metody Ruchu Rozwijającego według W. Sherborne, - sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem materiałów rozwojowych Marii Montessorii, -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem programów aktywności - świadomości ciała, kontaktu i komunikacji M. Ch. Knillów, -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej, -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem możliwości symultaniczno - sekwencyjnej metody nauki czytania według Jagody Cieszyńskiej. Czas trwania kursu: co najmniej 5 godzin teoretycznych i 20 godzin ćwiczeń dla każdego uczestnika kursu. Łącznie planuje się zrealizowanie 85 godzin kursu -5 godzin zajęć teoretycznych (łącznie dla wszystkich uczestników) i 4 grupy po 20 godzin ćwiczeniowych. 6/.Liczba uczestników szkolenia: 14 osób. Zajęcia teoretyczne planowane są w grupie 14 - osobowej, natomiast zajęcia ćwiczeniowe w czterech grupach 3-4 osobowych. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 7/.Czas realizacji: 14-31 stycznia 2012 (OKRES FERII ZIMOWYCH dla woj. małopolskiego) według ustaleń z Zamawiającym, które zostaną zawarte w harmonogramie realizacji zamówienia uzgodnionym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę w zakresie zajęć ćwiczeniowych. Zajęcia teoretyczne odbędą się w SPPSMiS nr 3 w Krakowie, os. Teatralne 4a..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują minimum trzema instruktorami posiadającymi certyfikację umiejętności pracy z dzieckiem niepełnosprawnym z wykorzystaniem nowoczesnych metod dydaktycznych (wykształcenie wyższe w kierunku: oligofrenopedagogika lub tyflopedagogika lub surdopedagogika lub pedagogika specjalna).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
szczegółowy program kursu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych sytuacjach (np. trudności w rekrutacji uczestników kursu, zdarzenie losowe, niedyspozycja zdrowotna uczestnika lub kadry szkolącej,) możliwość przedłużenia terminu kursu nie dłużej niż do dnia 15 lutego 2013r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Organizacja konferencji "Edukacyjna Gmina Małopolski"
- 89/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Zakup nowego oprogramowania do systemu backupu dla Starostwa Powiatowego w Krakowie"
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji energetycznej w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33"
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych II
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika Krakowska ul. Warszawska 24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zapewnienie usługi kompleksowej organizacji szkoleń w 2025 roku w ramach projektu "Towards the National Platform for Genomic Surveillance
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.