eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaArchiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie oraz archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Mstów i Poczesna (3 zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Częstochowa: Archiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie oraz archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Mstów i Poczesna (3 zadania)
Numer ogłoszenia: 430832 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Archiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie oraz archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Mstów i Poczesna (3 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest archiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie oraz archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Mstów i Poczesna w podziale na trzy zadania tj. Zadanie 1 - Archiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie; Zadanie 2 - Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Mstów; Zadanie 3 - Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Poczesna. Szczegółowe wytyczne do zadania znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia będzie wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi polegającej na archiwizacji operatów geodezyjnych wraz z utworzeniem bazy danych skanowanych obiektów o wartości min 20.000 zł. W celu potwierdzenia wykonania w/w zadania należy podać wartość przedmiotu, datę wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony w formie oryginału druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty); 4) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa; pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Archiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres opracowania: -wskazane przez Zamawiającego operaty techniczne z pomiarów sytuacyjno-wysokościowych; -operaty do opracowania: 2500. 2.Cel opracowania: -archiwizacja operatów geodezyjnych i informatyzacja zasobu odgik. 3.Szacunkowa ilość jednostek: - ilość operatów sytuacyjno-wysokościowych: 2500, - ilość stron do zeskanowania: około 34 500. Szczegółowe wytyczne do zadania znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Mstów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres opracowania: (tabela) znajduje się w załączniku do SIWZ i stanowi również załącznik do umowy. 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów z umożliwieniem wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. Szczegółowe wytyczne do zadania znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Poczesna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres opracowania: (tabela) znajduje się w załączniku do SIWZ i stanowi również załącznik do umowy. 2.Cel opracowania -archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów z umożliwieniem wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. Szczegółowe wytyczne do zadania znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.