eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWybór wykonawców usługi szkolnictwa podstawowego polegającej na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania początkowego w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Częstochowa: Wybór wykonawców usługi szkolnictwa podstawowego polegającej na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania początkowego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 428402 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.czestowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawców usługi szkolnictwa podstawowego polegającej na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania początkowego w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolnictwa podstawowego polegająca na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dla uczniów i uczennic klas I - III w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego, (SP 21) oraz w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza w Częstochowie w roku szkolnym 2012/2013 na potrzeby projektu pn. Indywidualizacja nauczania początkowego w Częstochowie, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2, Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia muszą posiadać kwalifikacje z zakresu zajęć na poszczególne części zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400) oraz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej z zakresu zajęć właściwego dla poszczególnych części zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć także wypełniony formularz oferty. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku wystąpienia kilku Wykonawców wspólnie zobowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno - organizacyjnych u Zamawiającego. W razie zmiany przepisów prawa mających zastosowanie do umowy, jej postanowienia z nimi sprzeczne tracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie przepisy znowelizowanego prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pani Renata Michalik - Patrzykont - pokój 34 (parter) w Wydziale Edukacji Urzędu Miasta Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta-Stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji (parter),ul.Śląska 11/13,42-217 Cz-wa.Data i miejsce otwarcia ofert:08.11.2012r. godz.9:30 w siedzibie Zamawiającego w sali 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2, Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych matematycznie - przyrodniczo w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego w Częstochowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2 grupy; Przewidywana liczba godzin zajęć przypadających na grupę: 30 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć korekcyjnych dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza w Częstochowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1 grupa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych muzycznie w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza w Częstochowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1 grupa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.