Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do pomiaru, kontroli i badania
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, do kontaktów: mgr Ewa Jąkalak, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853306, fax (052) 585 36 92, e-mail: sekretariat@cm.umk.pl, www.cm.umk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, mgr Ewa Jąkalak, mgr Mirosław Malec, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, 5853333, fax (052) 585 36 92, e-mail: zamowieniapubliczne@cm.umk.pl, www.cm.umk.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Mirosława Sztejka, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853336, fax (052) 585 36 92, e-mail: sekretariat@cm.umk.pl, www.cm.umk.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do pomiaru, kontroli i badania. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę spektrofotometru UV-VIS, fluorymetru w wersji do analiz HPLC, osmometru i czytnika mikropłytkowego z płuczka automatyczna, CPV - 33253200-0. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Katedra i Zakłady zamawiającego na terenie miasta Bydgoszczy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.32.00 - Aparatura do analizowania Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;
III.1) Wymagane wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości - na część A - 700,00 zł - na część B - 700,00 zł - na część C - 250,00 zł - na część D -3 500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, b) wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - nie ogłoszono w stosunku do nich upadłości ani nie wszczęto przeciwko nim likwidacji, a także: c) Wykonawcy którzy wykażą się dostawami w okresie od 30.09,2002 r. do 30.09.2005 r. (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia określonemu w załącznikach nr - i 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga przedstawienia w wykazie co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż składana oferta lub kilku dostaw, wykonanych w tym samym czasie, odpowiadającym terminowi realizacji niniejszego zamówienia, których suma jest równa co najmniej wartości oferty. Spełnienie lego warunku pozwoli Zamawiającemu uznać doświadczenie, umiejętności Wykonawcy w organizacji i realizacji podobnych dostaw; będzie również jednym z elementów zmniejszających ryzyko niepowodzenia podejmowanego przedsięwzięcia, a tym samym wpływającym na racjonalne wydatkowanie środków publicznych. d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej wartości oferty, zapewniające samodzielnie finansowanie przez okres dostarczenia aparatury. Spełnienie tego warunku zapewni płynność finansową Wykonawcy, która jest bezpośrednio /wiązana z zakupem aparatury i jej transportem do Collcgium Medicum, a także z zachowaniem terminu realizacji zamówienia i odbiorem. e) Wykonawcy występujący wspólnie: - winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły: spełnia lub nie/ spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z SIWZ. Wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skradania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w an. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nic wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz podwykonawców ij. podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech hit tj. - w okresie od 30.09.2002 r. do 30.09.2005 r. dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z datą, miejscem wykonania wartością tych dostaw oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te /ostały wykonane należycie, h) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność Wykonawcy w wysokości zapewniającej samodzielne finansowanie dostawy zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. I.1.d) niniejszej części ogłoszenia, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.09.2005, cena - Koszt SIWZ pobieranej u zamawiającego przez wykonawcę wynosi 4,68 zł. Koszt SIWZ przesłanej za zaliczeniem pocztowym na adres wykonawcy wynosi 14,44 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 28.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.09.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego sala nr 50 piętro II.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.08.2005.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych różnych na okres 12 miesięcy
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY UKW W BYDGOSZCZY
- Usługa przenoszenia, załadunku, rozładunku sprzętu kwaterunkowego oraz wyposażenia biurowego, a także jego wnoszenie i ustawiania we wskazanych pomieszczeniach w latach 2026- 2027
- Świadczenie usług w zakresie najmu kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących wraz z wywozem nieczystości płynnych na terenie kompleksów wojskowych w latach 2026-2029
- Opieka serwisowa oraz powdrożeniowa dla oprogramowania XPRIMER eksploatowanego przez UKW w Bydgoszczy na okres 12 miesięcy
- Dostawa produktów leczniczych- 2 grupy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





