eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa samorozprężalnych stentów obwodowych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyń Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Radom: Zakup i dostawa samorozprężalnych stentów obwodowych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyń Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 422818 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samorozprężalnych stentów obwodowych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyń Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samorozprężalnych stentów obwodowych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyń Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. Część nr 1 - Samorozprężalne steny obwodowe nitinolowe do zastosowania w obrębie tętnicy podkolanowej i na wysokości kolana 1.Wycinane laserowo z jednego kawałka 2.Heliakalna budowa stentu zapewniająca dzięki dużej sile radialnej dynamiczne dopasowanie się do krzywizn naczynia bez zmiany średnicy stentu. 3.Zalecany system wprowadzający: koszulka 6f 4.Długość systemu wprowadzającego 80 cm i 130 cm 5.Średnica kanału wewnętrznego dla prowadnika 0,035 cali 6.Średnice stenów od 6 mm do 7mm dla długości stenów od 20 mm do 200 mm oraz średnice od 8 do 10 mm dla długości stenów 20 mm do 80 mm dostępne dla obydwu zaoferowanych długości systemu wprowadzającego. 7.sześć (6) markerów tantalowych po obu stronach stentu dla uwidocznienia w promieniowaniu RTG 8. minimalna skracalność stentu po rozprężeniu 9. multifunkcyjny system uwalniania stentu Zapotrzebowanie na 2 lata ok. 50 szt. Część nr 2 - Stent obwodowy samorozprężalny do tętnic biodrowych i udowych 1.Sten nitinolowy otwartokomórkowy, rozszerzający się na obu końcach stentu 2.Długość systemu wprowadzającego: 80 cm i 135 cm, 3.Kompatybilny z prowadnikiem 0,035 cali 4.Średnice: 10 mm, 12mm,14 mm 5.Długość stentów: 20 mm, 30 mm, 40 mm, 50 mm, 60 mm, 80 mm, 100 mm, 120 mm 6.Po obu stronach stentu po 4 znaczniki-markery z tantalu -radiocieniujące 7.Zalecana koszulka 6f, cewnik prowadzący 8F 8.Cztery metody uwalniania stentu: konwencjonalna, spustowa, poślizgowa, kombinacja: spustowo-ślizgowa Zapotrzebowanie na 2 lata ok.50 sztuk Realizacja umowy przy udziale magazynu depozytowego. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć na pisemne zamówienie do Magazynu Depozytowego mieszczącego się na Oddziale Chirurgii Naczyń RSS, sprzętu określonego w zamówieniu, który będzie do dyspozycji Odbiorcy. Rozliczenie magazynu depozytowego będzie następowało na podstawie raportu zużycia, którego kopia będzie przesyłana do Dostawcy. Dostawca na podstawie raportu zużycia wystawi Odbiorcy fakturę VAT obejmującą elementy wyszczególnione w raporcie. Uzupełnienie Depozytu będzie się odbywało na podstawie raportu zużycia wystawionego przez Odbiorcę o sprzęt określony w tym raporcie w terminie dwóch dni roboczych od daty otrzymania raportu. Uzupełnienia depozytu o inne elementy nie ujęte w raporcie zużycia będzie dokonywane na pisemne zamówienie Odbiorcy w terminie dwóch dni roboczych od jego otrzymania. Wzór raportu zużycia zostanie określony przez Dostawcę w terminie pięciu dni od daty podpisania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie: Część nr 1 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych ). Część nr 2 - 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: Dla części nr 1 - na kwotę min. 50.000,00 PLN, Dla części nr 2 - na kwotę min. 20.000,00 PLN Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument potwierdzajacy wniesienie wadium. 2. Pelnomocnictwo do reprezentacji jeżeli oferte sklada Pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający ustala następujące możliwości zmiany umowy: 1. Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie (na wniosek Dostawcy) po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy. 2. Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Samorozprężalne steny obwodowe nitinolowe do zastosowania w obrębie tętnicy podkolanowej i na wysokości kolana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Samorozprężalne steny obwodowe nitinolowe do zastosowania w obrębie tętnicy podkolanowej i na wysokości kolana 1.Wycinane laserowo z jednego kawałka 2.Heliakalna budowa stentu zapewniająca dzięki dużej sile radialnej dynamiczne dopasowanie się do krzywizn naczynia bez zmiany średnicy stentu. 3.Zalecany system wprowadzający: koszulka 6f 4.Długość systemu wprowadzającego 80 cm i 130 cm 5.Średnica kanału wewnętrznego dla prowadnika 0,035 cali 6.Średnice stenów od 6 mm do 7mm dla długości stenów od 20 mm do 200 mm oraz średnice od 8 do 10 mm dla długości stenów 20 mm do 80 mm dostępne dla obydwu zaoferowanych długości systemu wprowadzającego. 7.sześć (6) markerów tantalowych po obu stronach stentu dla uwidocznienia w promieniowaniu RTG 8. minimalna skracalność stentu po rozprężeniu 9. multifunkcyjny system uwalniania stentu Zapotrzebowanie na 2 lata ok. 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Stent obwodowy samorozprężalny do tętnic biodrowych i udowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Stent obwodowy samorozprężalny do tętnic biodrowych i udowych 1.Sten nitinolowy otwartokomórkowy, rozszerzający się na obu końcach stentu 2.Długość systemu wprowadzającego: 80 cm i 135 cm, 3.Kompatybilny z prowadnikiem 0,035 cali 4.Średnice: 10 mm, 12mm,14 mm 5.Długość stentów: 20 mm, 30 mm, 40 mm, 50 mm, 60 mm, 80 mm, 100 mm, 120 mm 6.Po obu stronach stentu po 4 znaczniki-markery z tantalu -radiocieniujące 7.Zalecana koszulka 6f, cewnik prowadzący 8F 8.Cztery metody uwalniania stentu: konwencjonalna, spustowa, poślizgowa, kombinacja: spustowo-ślizgowa Zapotrzebowanie na 2 lata ok.50 sztuk 33111710-1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.