eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieŻywienie systemem zleconym osób zatrzymanych w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Krosno Odrzańskie: Żywienie systemem zleconym osób zatrzymanych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 418672 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 358 20 84, faks 068 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Żywienie systemem zleconym osób zatrzymanych w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja), w tym co najmniej jednego posiłku gorącego, dla osób zatrzymanych i przebywających w pomieszczeniach przeznaczonych dla osób zatrzymanych (PPDOZ) oraz w Areszcie w Celu wydalenia Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej znajdującego się w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie, a także usługa przygotowania i dostarczenia posiłków podróżnych dla osób konwojowanych. W zakresie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zakupienia takiej ilości artykułów spożywczych na jednego żywionego, która będzie odpowiadała wartości dziennej według przysługującej mu, odpowiedniej normy wyżywienia określonej w ppkt 2.1.2. - 2.1.7. SIWZ, i przygotuje z nich trzy posiłki. Wykonawca będzie dostarczał posiłki dobrej jakości, zgodne z niżej wskazanymi normami żywieniowymi, jak i z powszechnie obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi żywności, w szczególności zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006, Nr 171, poz. 1225). Dla osób osadzonych w PPDOZ, które nie ukończyły 18 lat życia, chorych, kobiet w ciąży i karmiących (racja typu 75 % Sz) wartość produktów spożywczych użytych do produkcji posiłków (wsad do kotła) nie może być mniejsza ani większa niż równowartość kwoty 9,75 zł, a wartość energetyczna nie może być mniejsza niż 3200 kcal. Dla pozostałych osób osadzonych w PPDOZ (racja typu 65 % Sz) wartość produktów spożywczych użytych do produkcji posiłków (wsad do kotła) nie może być mniejsza ani większa niż równowartość kwoty 8,45 zł, a wartość energetyczna nie może być mniejsza niż 2 600 kcal. Dla osób osadzonych PPDOZ, będących w konwoju trwającym ponad 6 godzin wartość posiłku nie może być mniejsza ani większa niż równowartość kwoty: - konwój - 75% Sz - 11,70 zł; - konwój - 65% Sz - 10,14 zł. Dla osób osadzonych w ośrodku dla cudzoziemców, które nie ukończyły 18 lat życia, chorych, kobiet w ciąży i karmiących (racja typu M) wartość produktów spożywczych użytych do produkcji posiłków (wsad do kotła) nie może być mniejsza ani większa niż równowartość kwoty 8,65 zł, a wartość energetyczna nie może być mniejsza niż 3200 kcal. Dla pozostałych osób osadzonych w ośrodku dla cudzoziemców (racja typu P) wartość produktów spożywczych użytych do produkcji posiłków (wsad do kotła) nie może być mniejsza ani większa równowartość kwoty niż 7,49 zł, a wartość energetyczna nie może być mniejsza niż 2 600 kcal. Dla osób osadzonych w ośrodku dla cudzoziemców, będących w konwoju trwającym ponad 6 godzin wartość posiłku nie może być mniejsza ani większa niż równowartość kwoty: - konwój - M - 10,38 zł; - konwój - P - 8,99 zł. Przygotowane posiłki powinny uwzględniać wymogi religijne i kulturowe żywionej osoby. Wykonawca jest zobowiązany do urozmaicania przygotowywanych posiłków. Częstotliwość powtarzania się tego samego posiłku nie może być krótsza niż 10 dni. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany do dostarczania opracowanych, dziennych jadłospisów. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłku, a jego dostarczeniem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Przy opracowaniu jadłospisów i naliczaniu odpłatności szacunkowa dzienna wartość artykułów spożywczych użytych do przygotowania poszczególnych posiłków powinna być zgodna z następującym podziałem przysługującej żywionemu dziennej normy wyżywienia: -śniadanie - 25 % dziennej normy wyżywienia; - obiad - 50 % dziennej normy wyżywienia; - kolacja - 25 % dziennej normy wyżywienia; Posiłki będą dostarczane trzy razy dziennie w godzinach: -7.00 - 8.00 śniadanie (zamówienie przez Zamawiającego do 6.00); - 12.00 - 14.00 obiad (zamówienie przez Zamawiającego do 10.00); - 18.00 - 19.00 kolacją (zamówienie przez Zamawiającego do 15.00). Zamawiający zastrzega, iż informację w zakresie godzin dostarczania posiłków dla konwoju będą uzależnione od zaistnienia potrzeby i w związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany w tych okolicznościach zrealizować dostawę posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Przedział czasowy na realizację nieprzewidzianych dostaw dla konwoju Zamawiający określa w godz. 6.00 do 20.00. Informację odnośnie ilości żywionych w danym dniu Zamawiający zobowiązuję się przekazać drogą telefoniczną lub faksem. Posiłki będą dostarczane w opakowaniach jednorazowych, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz odpowiedniej temperatury w zależności od rodzaju dostarczanego posiłku. Posiłki będą dostarczane wraz ze sztućcami i naczyniami plastykowanymi umożliwiającymi spożycie określonego posiłku. Sztućce i naczynia wykorzystywane podczas transportu, jak i do spożycia posiłków powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością i posiadających atest PZH. Wykonawca zapewni pojemnik z pokrywą na odpady pokonsumpcyjne i zużyte naczynia. Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego opakowania po dostarczonych posiłkach raz dziennie z zastrzeżeniem, że czas przechowywania odpadów u Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego i ponosi tym samym pełną odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami oraz koszty z tym związane zgodnie z ustawą o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienionego Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy złożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru przedsiębiorców składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i muszą być zgodne z wymogami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca posiadający dokumenty sporządzone w języku innym niż polski, powinien złożyć zarówno oryginał dokumentu lub jego poświadczoną kserokopię, jak i tłumaczenie na język polski. Nie ma obowiązku dokonywania tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego, ale Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność treści tłumaczenia z treścią oryginalnego dokumentu. Nie jest także wymagane poświadczenie dokumentów przez notariusza ani ambasadę lub konsulat. Przedstawione dokumenty muszą być aktualne, tzn. przedstawiać stan faktyczny i prawny istniejący w chwili składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.