Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Rzeszów: Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji
i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 417248 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8604212, 8604246.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOD CPV: 72611000-6 - usługi w zakresie wsparcia technicznego 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : Część I- Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działający w klastrze Partner enabled premium suport renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R, URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R, Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R Część II- Subskrypcja Oracle Solaris 10 na platformę x 86 (Non-Oracle Hardware, 1-4 socket Server), Część III- Wsparcie techniczne i prawa do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec SYMC ENDPOINT PROTECTION 11.0 RENEWAL BASIC- 12 MONTS GOV BAND A Część IV- Wsparcie techniczne I prawo do aktualizacji dla aplikacji PLSQL Developer. Annual Service Contract dla PLSQL Developer Część V - Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PLSQL Developer - dodatkowe licencje Część VI - Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracel. TOAD for Oraclew Tubing option, w Quest DBA Modele Część VII - Wsparcie techniczne 9x5 i prawo do aktualizacji dla: vmware vSphere 5 Enterprise, VMw vCntr Srv Fnd-Std Upg 1 yr9x5 E-LTU, VMw vSphere Ent 1P 1 yr9x5 E-LTU Częśc VIII - Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Protector Annual Maintenance & Suport 1 Yr , Safend Protector Annual Maintenance and Support Yr, Safend Inspector and Reporter jako dodatek do posiadanego Protektora Annual Maintenance and Support 1 Yr, Safed Discoverer and Inspector Annual Maintenance and Support 1 Yr Część IX- Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server), ObserveIT- Annual SW Upgrade for Management Console, ObserveIT-Annual SW Upgrade for TS and Citrix Server Agent Część X - Wsparcie dla dwóch urządzeń F5 BigIp 1600 LTM w klastrze F5Networks Premium Service (7x24) 1 Year F5-BIG-LTM-1600-4G-R, F5Networks Premium Service (7x24) 1 Year F5-ADD-BIG-SSL-1600, F5Networks Premium Service (7x24) 1 Year F5-ADD-BIG-ROUTING, Next-Business-Day Hardware Replacement Service ( RMA) for BIG-IP F5- BIG-LTM-1600-4G-R Część XI - Wsparcie dla Juniper STRM 500 Custom J-Partner Core Support for STRM500-250-15, Custom J-Partner RTF Support for S500-250-15, Custom JNASC Partner NextDay Support for STRM500-250-15 Część XII- Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise-6 CPU V-BUENTVS-BP1AR-00-E Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane w dalszej części SIWZ Częściami, Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części lub niektóre z nich. Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących rozwiązań równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Ocena spełnienia ww warunków, będzie odbywała się na podstawie kompletu dokumentów określonych niżej, wg kryterium spełnia nie spełnia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych w pkt 1 warunków, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru: Załącznik nr 3 do SIWZ; 2.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - według wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ; 2.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wypisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - według wzoru - Załącznik Nr 5. 2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie ( tzw. konsorcja ) musi spełniać następujące wymagania: 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione. 4.2. Każdy z wykonawców musi oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy składając swój podpis na oświadczeniu wskazanym w pkt 2.2 SIWZ ( ewentualnie również w pkt 2.3. SIWZ) Warunki określone w pkt 1.1.- 1.4. SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie. 5. Oferta składana przez wspólników spółki cywilnej musi zawierać ponadto umowę spółki. 6. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Podkarpacki Oddział Wojewódzki z siedzibą w Rzeszowie, 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 8, pok.223.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Podkarpacki Oddział Wojewódzki z siedzibą w Rzeszowie, 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 8, pok.12- biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie ekspertyz technicznych obiektów mostowych w ciągu DW Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - most przez pot. Szufnarówka w m. Wiśniowa , Zad. Nr 2 - most przez rz. Pstrągówka w m. Wiśniowa
- Remont dachu Sądu Rejonowego Rzeszowie
- Wykonanie ekspertyzy technicznej mostu przez rz. Stary Breń w m. Sadkowa Góra w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 982 Szczucin - Sadkowa Góra - Jaślany w km 22+098
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna w m. Mchawa
- OPP w Zaczerniu - remont części pomieszczeń budynku Sztabowego nr "B" i remont budynku Koszarowego nr "C"
- Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących - na okres 12-stu miesięcy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie najmu zestawów przełączników sieciowych
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego producenta w wersji podstawowej dla oprogramowania do archiwizacji Veeam Backup & Replication Enterprise for Hyper-V dla 46 licencji lub rozwiązanie równoważne
- Zapewnienie wsparcia do posiadanego rozwiązania realizującego funkcjonalności Web Application Firewall
- Usługi wsparcia dla urządzeń sieciowych i oprogramowania na potrzeby Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP
- Przedłużenie wsparcia oprogramowania Zamawiającego Veeam Data Platform Foundation Enterprise
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.