eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamośćremont cząstkowy nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych (recykler) w okresie zimowo-wiosennym i w technologii masy bitumicznej na gorąco na terenie m. Zamość w latach 2007-2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41600

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamość: remont cząstkowy nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych (recykler) w okresie zimowo-wiosennym i w technologii masy bitumicznej na gorąco na terenie m. Zamość w latach 2007-2009 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, do kontaktów: Zdzisław Dymara, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, fax 084 6396189, e-mail: drog.grodz@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdg.zamosc.bip.info.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Utrzymanie Dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont cząstkowy nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych (recykler) w okresie zimowo-wiosennym i w technologii masy bitumicznej na gorąco na terenie m. Zamość w latach 2007-2009. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Zamość. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : \ Remonty cząstkowe nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych ( recykler) i w technologii masy bitumicznej na gorąco na terenie m. Zamość w latach 2007-2009ZADANIE NUMER 1. Remont cząstkowy nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych ( recykler) w okresie zimowo-wiosennym w m.Zamość w latach 2007-2009. ZADANIE NUMER 2. Remonty cząstkowe nawierzchni ulic w technologii masy bitumicznej na gorąco w okresie wiosennym w m. Zamość w latach 2007-2009. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są : \ Remonty cząstkowe nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych ( recykler) i w technologii masy bitumicznej na gorąco na terenie m. Zamość w latach 2007-2009 ZADANIE NUMER 1. Remont cząstkowy nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych ( recykler) w okresie zimowo-wiosennym w m.Zamość w latach 2007-2009. ZADANIE NUMER 2. Remonty cząstkowe nawierzchni ulic w technologii masy bitumicznej na gorąco w okresie wiosennym w m. Zamość w latach 2007-2009. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości : Zadanie 1 - 5400,00 zł. Zadanie 2 - 45000,00 zł Zadanie 1+2 - 50400,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 1.Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 5 lat realizację zadań o podobnym charakterze. 2.Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Oferent nie posiada takiego ubezpieczenia wraz z ofertą złoży oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przez Zamawiającego jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do dokonania wymaganego ubezpieczenia przed terminem podpisania umowy. 3.Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz U.S. oraz Z.U.S. 4. Wykonawca winien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem. 5.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z K.R.K. albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 6.Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie z formuła \spełnia- nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 niniejszej SIWZ. Z treści załaczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania oferet, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postepowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1/.wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku] 2/.kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.] 3/.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 4/.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym] 5/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 6/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 7/.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 8/.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 9/.sprawozdanie finansowe albo jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności [ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres] 10/.informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota] 11/.polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 12/.wykazu zamówień wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- [wypełniony wg zał.] 13/.wykaz w chwili obecnej realizowanych kontraktów odpowiadających charakterowi zamówienia - [wypełniony wg zał.] 14/.wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do OIIB) - [wypełniony wg zał.] 15/.wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, ilość sztuk, stan własności) - [wypełniony wg zał. ] 16/.wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - [wypełniony wg zał.] 17/. ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie-

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.info.bip.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (Siwz) można uzyskać w siedzibie Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu, ul Partyzantów 61, 22-400 Zamość, tel. 084 6396189, fax. 084 6383198, e-mail:drog.grodz@pro.onet.pl strona internetowa: www.zdg.zamosc.bip.info.pl w godzinach od 7:00 - 15:00 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji - 10,00 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.09.2006, godzina 11:00, Zarząd dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, pokój nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE NUMER 1. Remont cząstkowy nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych ( recykler) w okresie zimowo-wiosennym w m.Zamość w latach 2007-2009. 1) Krótki opis: Remont cząstkowy nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych ( recykler) w okresie zimowo-wiosennym w m.Zamość w latach 2007-2009. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: Nawierzchnie ulic na terenia miasta Zamość. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE NUMER 2. Remonty cząstkowe nawierzchni ulic w technologii masy bitumicznej na gorąco w okresie wiosennym w m. Zamość w latach 2007-2009. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni ulic w technologii masy bitumicznej na gorąco w okresie wiosennym w m. Zamość w latach 2007-2009. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: Nawierzchnie ulic na terenia miasta Zamość. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.10.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.