Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamość: przebudowa ul. Dzieci Zamojszczyzny na odcinku od ul. Kr. Jadwigi do ul. Sadowej w Zamościu/Droga krajowa nr 74 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, do kontaktów: Zdzisław Dymara, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, fax 084 6396189, e-mail: drog.grodz@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdg.zamosc.bip.info.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Utrzymanie Dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Dzieci Zamojszczyzny na odcinku od ul. Kr. Jadwigi do ul. Sadowej w Zamościu/Droga krajowa nr 74. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Zamość. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : przebudowie ulicy Dzieci Zamojszczyzny na odcinku od ulicy Królowej Jadwigi do ulicy Sadowej w Zamościu/ droga krajowa nr 74 ; Jezdnia TO od km 0+640 do km 1+457; jezdnia T1 od km 0+740 do km 1+458. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : przebudowie ulicy Dzieci Zamojszczyzny na odcinku od ulicy Królowej Jadwigi do ulicy Sadowej w Zamościu/ droga krajowa nr 74 ;Jezdnia TO od km 0+640 do km 1+457;jezdnia T1 od km 0+740 do km 1+458. Zamówienie obejmuje następujące roboty drogowe : -wykonanie wzmocnienia konstrukcji nawierzchni z przystosowaniem dla ruchu KR-4(wykonanie w-wy wiążącej / wzmacniająca z betonu asfaltowego 0/25 wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0/16 lub materiału kamiennego o zmiennej grubości), -wykonanie w-wy ścieralnej z masy SMA / 0/12,8 mm ; -budowa ciągu pieszo-rowerowego : nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6cm, -wykonanie opaski przy krawężniku : kostka brukowa szara. -nawierzchnia na włączeniach z ul Królowej Jadwigi: w-wa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8; w-wa wiążąca z betonu asfaltowego 0/25 , 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 55000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu przetargowym mogą uczestniczyć wykonawcy , którzy udokumentują poprzez zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1/.wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku] 2/.kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.] 3/.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 4/.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym] 5/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 6/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 7/.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 8/.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 9/.sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zyski oraz zobowiązania i należności, z których wynika, że wykonawca ma możliwość wykonania przedmiotu zamówienia - [ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres] 10/.informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota], 11/.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia 12/.wykazu wszystkich zamówień wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - [wypełniony wg zał.] 13/.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót od dnia popisania umowy - (wykonany przez oferenta) 14/.wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do OIIB) - [wypełniony wg zał.] 15/.wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności) - [wypełniony wg zał. ] 16/.wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - [wypełniony wg zał.] 17. ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie-
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.info.bip.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (Siwz) można uzyskać w siedzibie Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, tel. 0846396189, fax. 0846383198, , e-mail:drog.grodz@pro.onet.pl strona internetowa: www.zdg.zamosc.bip.info.pl w godzinach od 7:00 - 15:00 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji - 30,00 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 13:00, Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu,ul.Partyzantów 61,22-400 Zamość, pokój nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup licencji na moduł repozytorium skanowanej dokumentacji, zintegrowany z systemem AMMS wraz z dostawą skanerów
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2026 r.
- Dostawa materiałów elektrycznych wraz z rozładunkiem do magazynów 32 WOG w Chełmie zlokalizowanych w miejscowości Wola Uhruska przy ul. 1 Maja, oraz w miejscowości Włodawa ul. Sztabowa.
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r. Etap II
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w rejonie stawu Kościuszki w Kluczborku
- Budowa drogi gminnej Rożental - Grabowo w msc. Rożental (etap III)
- Przebudowa drogi powiatowej 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkol. Podst. w Św. Katarzynie - realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa linii napowietrznych oświetlenia ulicznego w miejscowościach Biernik Towarzystwo, Puszcza Mariańska oraz Bartniki.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





