Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamość: dostawa znaków oznakowania pionowego dróg w latach 2007-2009 dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, do kontaktów: Zdzisław Dymara, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, fax 084 6396189, e-mail: drog.grodz@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdg.zamosc.bip.info.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Utrzymanie Dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa znaków oznakowania pionowego dróg w latach 2007-2009 dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Miasto Zamość. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków oznakowania pionowego dróg w latach 2007-2008-2009 dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu . 2.Oferta musi obejmować całość zamówienia z dostawą do Zamościa. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1.Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 3 lat realizację zadań o podobnym charakterze. 2.2.Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz U.S. oraz Z.U.S. 2.3. Wykonawca winien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem. 2.4.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z K.R.K. albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 2.5.Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy. 3. Aktualny Certyfikat Bezpieczeństwa \B\ w zakresie zapewnienia jakości wymagany jest certyfikat ISO 9001 lub ISO 9002. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa znaków oznakowania pionowego dróg w latach 2007-2008-2009 dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu . 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości : - 9000,00zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1.Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 3 lat realizację zadań o podobnym charakterze. 2.2.Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz U.S. oraz Z.U.S. 2.3. Wykonawca winien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem. 2.4.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z K.R.K. albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 2.5.Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy. 3.Aktualny Certyfikat Bezpieczeństwa \B\ w zakresie zapewnienia jakości wymagany jest certyfikat ISO 9001 lub ISO 9002. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1.wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku] 2.kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.] 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 4.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym] 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 7.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 9.sprawozdanie finansowe albo jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności [ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres] 10.informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota] 11.polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 12.wykazu zamówień wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- [wypełniony wg zał.] 13.wykaz w chwili obecnej realizowanych kontraktów odpowiadających charakterowi zamówienia - [wypełniony wg zał.] 14.wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - [wypełniony wg zał.] 15. ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie;-
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (Siwz) można uzyskać w siedzibie Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, tel./fax. 0846396189, w godzinach od 7:00 - 15:00 i na stronie internetowej: www.zdg.zamosc.bip.info.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w Zarządzie Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, pokój nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup licencji na moduł repozytorium skanowanej dokumentacji, zintegrowany z systemem AMMS wraz z dostawą skanerów
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2026 r.
- Dostawa materiałów elektrycznych wraz z rozładunkiem do magazynów 32 WOG w Chełmie zlokalizowanych w miejscowości Wola Uhruska przy ul. 1 Maja, oraz w miejscowości Włodawa ul. Sztabowa.
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oznakowanie dróg na terenie Gminy Alwernia w ramach projektu stałej organizacji ruchu
- Budowa drogi publicznej gminnej ulicy nowoprojektowanej stanowiącej dojazd do zbiornika retencyjnego oraz rozbudowa drogi publicznej gminnej ul. Topolowej w Michałowicach Osiedlu w Gminie Michałowice
- Dostawa znaków, urządzeń BRD i słupków wsporczych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.
- Przebudowa drogi gminnej i wewnętrznej w miejscowości Wasylów i Krzewica
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Siedlce
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





