Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Warta: dostawa oleju napędowego w ilości 70000 litrów, benzyny bezołowiowej 95 Pb w ilości 2000 litrów do samochodów, ciągników i innego sprzętu posiadanego przez ZGKiM.
Numer ogłoszenia: 412048 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Warcie , ul. Garncarska 18, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 0-43 829 41 69, faks 0-43 829 41 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego w ilości 70000 litrów, benzyny bezołowiowej 95 Pb w ilości 2000 litrów do samochodów, ciągników i innego sprzętu posiadanego przez ZGKiM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oleju napędowego w ilości 70000 litrów, benzyny bezołowiowej 95 Pb w ilości 2000 litrów do samochodów, ciągników i innego sprzętu posiadanego przez ZGKiM. 2. Lokalizacja stacji dostarczającej paliwa ma znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 3. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w odpowiednich normach europejskich. 4. Dostawa odbywać się będzie według potrzeb Zamawiającego na zasadzie tankowania bezpośredniego do zbiorników paliwa pojazdów, których wykaz dostarczy Zamawiający. 5. Fakturowanie za pobrane paliwo będzie następowało dwa razy w miesiącu. Faktury będą wypłacane przelewem w terminie 21 dni od daty ich wystawienia na konto wskazane przez Wykonawcę. 6. Cena paliwa brutto ma być podana na fakturze wraz z stałym upustem. 7. Zaoferowana cena może ulec zmianie (wzrost - obniżka) w przypadku obniżki lub wzrostu cen rynkowych. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego paliwa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 a w szczególności: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej. 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy za pomocą formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Formularz cenowy. (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gimwarta.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Garncarska 18, 98-290 Warta.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Garncarska 18, 98-290 Warta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
- Dostawa paliw samochodowych
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym: benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Toruniu oraz WORD w Toruniu, OT w Grudziądzu
- "Zakup paliw płynnych (ON i PB95) na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów i sprzętów silnikowych będących w dyspozycji GPGK Sp. z o.o. w Poniatowej"
- Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





