Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Zawiercie: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu oraz Gospodarstwa Pomocniczego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno -Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach.
Numer ogłoszenia: 404562 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoeas.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu oraz Gospodarstwa Pomocniczego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno -Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Groch, fasola Jaś, szczypiorek, pietruszka, seler, pora, marchew, cebula, ogórki kiszone, ogórki zielone, kapusta czerwona, kapusta biała, kapusta kiszona, kapusta pekińska, pomidory, pietruszka natka, buraki, papryka świeża, czosnek, ziemniaki, pieczarki, sałata, cytryny, jabłka, rzodkiewki, pomarańcze, banany, kiwi, mandarynki, kalafior, rzodkiewki, fasolka szparagowa, nektarynki, gruszki, śliwki, koperek pęczek, brukselki, grejpfruty, jajka, wątroba drobiowa, mięso mielone indycze, mięso wieprzowe , filety z kurczaka, udka z drobiu, skrzydełka z kurczaka, wątroba wieprzowa, schab bez kości, schab z kością, karczek bez kości, wołowina z kością, wołowina bez kości, mortadela, kiełbasy cienkie, baleron, szynka wiejska, parówki typu HAM, kiełbasa krakowska, kiełbasa szynkowa, pasztet z drobiu 160 g, paprykarz 310g, mielonka typu Tyrolska, konserwy rybne 170g, pasztet pieczony, pasztetowa, baton drobiowy, polędwica drobiowa, szynka z indyka, boczek wędzony, kiełbasa typu śląska, kurczaki, flaki wołowe, wątroba drobiowa, rybne filety typu Mintaj, płaty solone -śledzie, mąka ziemniaczana, dżemy 280 g koncentrat pomidorowy typu Pudliszki 200g, ogórki konserwowe, szczaw, mrożonki warzywne 400 g, chrzan 160g, papryka konserwowa 0,9 l, syrop wiśnia 440g, soki owocowe 1l, przecier ogórkowy 330 g netto, kukurydza w puszce 340g, groszek w puszce 400g, drożdże, ananas w puszce, kalafior mrożony, truskawki mrożone, olej uniwersalny , słonina, smalec 200 g, margaryna 200g, mleko 2 % opak. 0,9 l, ser biały, serek kremowy typu Danio 140g, jogurt 150 ml typu Jogobella, ser topiony 20g, ser żółty, masło 200 g, śmietana 30 %, jogurt naturalny 400g typu Włoszczowa, maślanka 1 litr, serek homogenizowany 150g, mleko karton 2%, serek topiony 100g, ser typu feta 225g, kasza jęczmienna, mąka, mąka ziemniaczana, ryż, kasza manna, majonez 07l typu Winiary, chleb Baltoński 0,65 kg, bułki zwykłe 0,1 kg, chleb razowy 0,4kg, bułka tarta, kawa rozpuszczalna 200g, kawa do ekspresu gastronom., kawa zbożowa typu INKA , żurek 0,5 l, makarony różne 0,4 kg, makaron typu Łazanka 0,4kg, cukier, syrop typu Herbapol 0,5 l, cukier waniliowy 32g ,herbata granulowana 100 g, herbata ekspresowa 100szt, ziele angielskie 15 g, liść laurowy 7 g, papryka mielona, sól, majeranek 16g, kakao 200g, bulion 1l typu WINIARY , bulion drobiowy 12 kostek, musztarda 180g, przyprawa typu Kucharek 1000 g, przyprawy do gulaszu 20g, pieprz mielony 20 g, ocet 0,5 l 10%, keczup 0,5l, cynamon 20g, czekolady 100 g, ciasto drożdżowe, paluszki, ciastka, płatki kukurydziane 400g, drożdżówki, cukier puder, sos sałatkowy włoski 6g, koncentrat barszczu czerw. 220g, rodzynki 200g, rolada makowa, sos jasny typu Winiary, żelatyna 50g, przyprawa do bigosu, kotlety sojowe 200g, budyń, kisiel, miód 200g, woda mineralna 1,5l, batoniki (min 40g), napoje w kartonie 1l, przyprawa do kurczaka 20g typu Prymat, przyprawa do flaków 20g, przyprawa do ziemniaków 20g typu Prymat, sos tatarski 200ml, cynamon 20g, barszczyk w proszku instant typu Winiary 50g, kwasek cytrynowy 50g, galaretka owocowa 75g, kuleczki zbożowe do mleka 500g, wafelki typu Prince Polo (min 40g)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP takie jak: 1.1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności 1.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie dołączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i zaświadczeń (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) w systemie spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3.Zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także (zgodnie z art. 26 ust. 4 Pzp), w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust 1 pkt. 1-3 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), dotyczy każdej części zamówienia b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), dotyczy każdej części zamówienia c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), dotyczy każdej części zamówienia 2. W celu potwierdzenia, spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy w okresie 1 roku o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 3.W celu potwierdzenia, spełniania warunku nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: a)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust 1 i 2) zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a, 42-400 Zawiercie pok nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a, 42-400 Zawiercie pok nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: groch, fasola Jaś, szczypiorek, pietruszka, seler, pora, marchew, cebula, ogórki zielone, kapusta czerwona, kapusta biała, kapusta kiszona, kapusta pekińska, pomidory, pietruszka natka, buraki, papryka świeża, czosnek, ziemniaki, pieczarki, sałata, cytryny, jabłka, rzodkiewki, pomarańcze, banany, kiwi, mandarynki, kalafior, koperek pęczek, jajka, mięso wieprzowe , filety z kurczaka, udka z drobiu, schab z kością, wołowina z kością, mortadela, kiełbasy cienkie, baleron, szynka wiejska, kiełbasa krakowska, kiełbasa szynkowa, pasztet z drobiu 160 g, mielonka typu Tyrolska, pasztetowa, baton drobiowy, kiełbasa typu śląska, kurczaki, wątroba drobiowa, rybne filety typu Mintaj, dżemy 280 g koncentrat pomidorowy typu Pudliszki 200g, ogórki konserwowe 1l, szczaw 330 g, mrożonki warzywne 400 g, papryka konserwowa 0,9 l, przecier ogórkowy 330 g netto, drożdże, kalafior mrożony, truskawki mrożone 0,5 kg, olej uniwersalny 1l, słonina, smalec 200 g, margaryna mleczna 200g, mleko 2 % opak. 0,9 l, ser biały, serek jogurt 150 ml typu Jogobella, ser żółty, masło 200 g, śmietana 30 %, maślanka 1 litr, serek homogenizowany 150g, serek topiony 100g,kasza jęczmienna, mąka, mąka ziemniaczana, ryż, kasza manna, chleb Baltoński 0,65 kg, bułki zwykłe 0,1 kg, bułka tarta, kawa zbożowa typu INKA , żurek 0,5 l, makarony różne 0,4 kg, , cukier, syrop typu Herbapol 0,5 l, cukier waniliowy 32g ,herbata granulowana 100 g, ziele angielskie 15 g, liść laurowy 7 g, papryka mielona, sól, majeranek 16g, kakao 200g, bulion 1l typu WINIARY, przyprawa typu Kucharek 1000 g, pieprz mielony 20 g, ocet 0,5 l 10%, cynamon 20g, czekolady 100 g, cukier puder, wafelki typu Prince Polo (min 40g).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 03.20.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych tj.: mięsa, wędlin, nabiału, tłuszczów, ryb, jaj, warzyw, owoców, pieczywa, przypraw, słodyczy, produktów zbożowych dla Gospodarstwa Pomocniczego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno -Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: groch, fasola Jaś, szczypiorek, pietruszka, seler, pora, marchew, cebula, ogórki kiszone, ogórki zielone, kapusta czerwona, kapusta biała, kapusta kiszona, kapusta pekińska, pomidory, pietruszka natka, buraki, papryka świeża, czosnek, ziemniaki, pieczarki, sałata, cytryny, jabłka, rzodkiewki, pomarańcze, banany, kiwi, mandarynki, kalafior, rzodkiewki, fasolka szparagowa, nektarynki, gruszki, śliwki, koperek pęczek, brukselki, grejpfruty, jajka, wątroba drobiowa, mięso mielone indycze, mięso wieprzowe , filety z kurczaka, udka z drobiu, skrzydełka z kurczaka, wątroba wieprzowa, schab bez kości, karczek bez kości, wołowina bez kości, kiełbasy cienkie, baleron, szynka wiejska, parówki typu HAM, kiełbasa krakowska, kiełbasa szynkowa, pasztet z drobiu 160 g, paprykarz 310g, konserwy rybne 170g, pasztet pieczony, baton drobiowy, polędwica drobiowa, szynka z indyka, boczek wędzony, kiełbasa typu śląska, kurczaki, flaki wołowe, rybne filety typu Mintaj, płaty solone -śledzie, mąka ziemniaczana, dżemy 280 g koncentrat pomidorowy typu Pudliszki 200g, ogórki konserwowe 09l, szczaw 270 g, mrożonki warzywne 400 g, chrzan 160g, papryka konserwowa 0,9 l, syrop wiśnia 440g, soki owocowe 1l, kukurydza w puszce 340g, groszek w puszce 400g, drożdże, ananas w puszce, olej uniwersalny 0,9l, słonina, smalec 200 g, margaryna mleczna 200g, mleko 2 % opak. 0,9 l, ser biały, serek kremowy typu Danio 140g, jogurt 150 ml , ser topiony 20g, ser żółty typu kanapkowy, masło 200 g, śmietana 30 %, jogurt naturalny 400g typu Włoszczowa, maślanka 1 litr, serek homogenizowany 150g, mleko karton 2%, ser typu feta 225g, kasza jęczmienna, mąka, mąka ziemniaczana, ryż, majonez 07l typu Winiary, chleb Baltoński 0,65 kg, bułki zwykłe 0,1 kg, chleb razowy 0,4kg, bułka tarta, kawa rozpuszczalna 200g, kawa do ekspresu gastronom., żurek 0,5 l, makarony różne 0,4 kg, makaron typu Łazanka 0,4kg, cukier, herbata granulowana 100 g, herbata ekspresowa 100szt, ziele angielskie 15 g, liść laurowy 7 g, sól, majeranek 16g, kakao 200g, bulion 1l typu WINIARY , bulion drobiowy 12 kostek, musztarda 180g, przyprawa typu Kucharek 1000 g, przyprawy do gulaszu 20g, pieprz mielony 20 g, ocet 0,5 l 10%, keczup 0,5l, czekolady 100 g, ciasto drożdżowe, paluszki, ciastka, płatki kukurydziane 400g, drożdżówki, sos sałatkowy włoski 6g, koncentrat barszczu czerw. 220g, rodzynki 200g, rolada makowa, sos jasny typu Winiary, żelatyna 50g, przyprawa do bigosu, kotlety sojowe 200g, budyń, kisiel, miód 200g, woda mineralna 1,5l, batoniki (min 40g), napoje w kartonie 1l, przyprawa do kurczaka 20g typu Prymat, przyprawa do flaków 20g, przyprawa do ziemniaków 20g typu Prymat, sos tatarski 200ml, cynamon 20g, cukier puder,barszczyk w proszku instant typu Winiary 50g, kwasek cytrynowy 50g, galaretka owocowa 75g, kuleczki zbożowe do mleka 500g..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 03.20.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej: Część 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych - 20 litrów Część 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody - 15 litrów
- "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zadanie nr 1 - Zakup 7 szt. przenośnych magazynów energii dużej mocy Zadanie nr 2 - Zakup 7 szt. przenośnych magazynów energii.
- "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zad.nr 1 - Zakup plandek ochronnych . Zad. nr 2 - Zakup rękawów przeciwpowodziowych . Zad.nr 3 - Zakup worków przeciwpowodziowych.
- "Zakup przyczepy ze zbiornikiem do transportu wody pitnej."
- "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zadanie nr 1 - Zakup 200 sztuk łóżek polowych. Zadanie nr 2 - Zakup 300 sztuk kocy. Zadanie nr 3 - Zakup 250 sztuk poduszek.
- Dostawa testów antygen Combo (SARS, Cov-2, Influenza, RSV) dla potrzeb POZ-ów oraz Oddziałów Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części - postępowanie nr DPS.ZP.221.18.2025
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





