Ogłoszenie z dnia 2010-02-12
Gdańsk: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 40170 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych lub/i równoważnych materiałów eksploatacyjnych (np.: tonery, tusze) do sprzętu biurowego (np.: drukarki, kserokopiarki) na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia (sprzętu biurowego), do którego materiały są przeznaczone. Przez materiały równoważne należy rozumieć: jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia (utrwalanie), nie zamazywanie się druku (kopii), odpowiadające wyrobom producenta urządzeń. W przypadku gdy produkty oryginalne posiadają płytki elektroniczne (czipy) produkty równoważne muszą posiadać płytki elektroniczne dające identyczne komunikaty jak oryginalne. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: -wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe, to znaczy, aby przy ich produkcji było wykorzystane 100% nowych części. - materiały nie mogą mieć śladów używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane i refabrykowane, muszą być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed datą dostawy, -materiały nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, -materiały nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu, -materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,-materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,-materiały winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, -materiały winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,-materiały nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARKADIUSZ LINCER
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARKADIUSZ LINCER
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Samfix-Papier Sp.J., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266729,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211929,69
Oferta z najniższą ceną: 211929,69 / Oferta z najwyższą ceną: 428499,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.70 Zamawiajacy udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę ponieważ dostawy materiałów eksploatacyjnych są powszechnie dostępne na rynku o ustalonych standardach jakościowych, a wartośc zamówienia jest mniejsza niz kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11ust8 uPzp.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa kuponów podarunkowych (w formie papierowej) dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku - Część II
- Rozbudowa i modernizacja miejskiego systemu monitoringu wizyjnego
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- Dostawa masztów oświetleniowych
- Zakup przełączników dostępowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





