eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług serwisu komputerowych urządzeń peryferyjnych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i 37 Biur Powiatowych ARiMR.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Warszawa: Świadczenie usług serwisu komputerowych urządzeń peryferyjnych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i 37 Biur Powiatowych ARiMR.
Numer ogłoszenia: 39770 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33773 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602914.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu komputerowych urządzeń peryferyjnych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i 37 Biur Powiatowych ARiMR..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowania, przeglądu i konserwacji następujących komputerowych urządzeń peryferyjnych, tj.: Zadanie nr 1: Kyocera Mita (KM - 2050, KM - 3035) Zadanie nr 2: Canon IR 2200 - zwanych dalej /urządzeniami/. 2. Usługą będą objęte urządzenia zlokalizowane w siedzibie Zamawiającego oraz w Biurach Powiatowych. Lista wszystkich lokalizacji znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ wraz z dokładnymi adresami Biur Powiatowych. 3. Usługa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego i w Biurach Powiatowych, z zastrzeżeniem, że usługa w ramach zadania nr 2 (Canon IR 2200) będzie świadczona tylko w siedzibie Zamawiającego. 4. Przez /siedzibę Zamawiającego/ należy rozumieć następujące lokalizacje: - al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, - ul. Dzika 2, 00-194 Warszawa. 5. Liczba urządzeń określona została dla poszczególnych zadań w Załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Usługa będzie przeprowadzana na każde wezwanie Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. Lista osób uprawionych do kontaktu z Wykonawcą znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający obowiązany jest zapewnić Wykonawcy dostęp w godzinach od 7.30 do 15.30 każdego dnia roboczego do urządzeń będących przedmiotem zamówienia w celu realizacji czynności objętych umową. 8. Przedmiotem zamówienia są wszelkie usługi serwisowania, przeglądu, konserwacji i napraw urządzeń wymienionych w rozdz. III, ust 1 SIWZ, w szczególności: - czyszczenie zewnętrzne serwisowanego urządzenia - oczyszczenie wnętrza serwisowanego urządzenia - sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru ( urządzenia drukujące ) - sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru ( urządzenia drukujące ) - konserwacja i smarowanie mechaniki drukarki - wymiana wszystkich uszkodzonych elementów - skasowanie licznika przeglądu ( urządzenia drukujące ) - sprawdzenie i testowanie urządzenia po zakończonych czynnościach serwisowych - sporządzenie protokołu wykonania usługi z opisem przeprowadzonych czynności, wymienionych podzespołów, z dokładnym opisem części wymagających wymiany. 9. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy serwisie, przeglądach i naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nie noszących śladów uszkodzeń i używania. Używane do wykonania zamówienia przez Wykonawcę części zamienne i materiały eksploatacyjne nie mogą być także regenerowane. 10. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone części zamienne oraz materiały eksploatacyjne na okresy nie krótsze niż gwarancja producenta. Początkowy termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu wykonania usługi serwisu - Załącznik nr 10 do SIWZ. 11. Protokół wykonania usługi serwisu powinien zawierać następujące dane: - datę zgłoszenia/wezwania - datę wykonania usługi - numer umowy - nazwę zamawiającego - nazwę wykonawcy - typ urządzenia - numer seryjny urządzenia - opis przeprowadzonych czynności - opis wymienionych podzespołów - opis podzespołów wymagających wymiany (po wykonaniu usługi) - miejsce wykonania usługi - podpis wykonawcy - podpis zamawiającego lub osoby upoważnionej Wzór protokołu znajduje się w Załączniku nr 10 do SIWZ. 12. Wykonawca, po wezwaniu przez Zamawiającego, najpóźniej następnego dnia roboczego przybędzie do siedziby zamawiającego lub Biura Powiatowego i podejmie czynności objęte usługą, chyba że Zamawiający zgodzi się na inny termin. Zgoda ta, dla swojej ważności wymaga formy pisemnej i może być przesłana do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną. Zgłoszenia/wezwania do Wykonawcy mogą być dokonywane faksem lub drogą elektroniczną. Osoby, numery kontaktowe (faks, telefon) oraz adresy mailowe Wykonawcy zostały ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ. 13. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące zamówienie, posiadały odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie do obsługi serwisowej modeli komputerowych urządzeń peryferyjnych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, niezbędnych do wykonania zamówienia. 14. Wykonawca przyjmuje następujące wytyczne Zamawiającego (podyktowane dyscypliną finansów publicznych) dotyczące /odległości dojazdu/, odnośnie późniejszych rozliczeń wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę: a) Zamawiający wyznacza /punkt początkowy/ dojazdu, tzn. każdy dojazd do /miejsca wezwania/ będzie liczony od punktu początkowego oraz każdy powrót z /miejsca wezwania/ będzie liczony do punktu początkowego. b) Przez /punkt początkowy/ należy rozumieć następującą lokalizację: - Rondo Dmowskiego w centrum miasta stołecznego Warszawa c) Przez /siedzibę Zamawiającego/ należy rozumieć następujące lokalizacje: - al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa - ul. Dzika 2, 00-194 Warszawa d) Odległości pomiędzy punktem początkowym, a poszczególnymi Biurami Powiatowymi lub siedzibą Zamawiającego przedstawia Załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku zmiany siedzib Zamawiający dokona aktualizacji Załącznika nr 6 do umowy. e) Odległości wyszczególnione w Załączniku nr 11 do SIWZ zostały obliczone na podstawie licznika odległości dla tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. f) /Odległości dojazdu/, wykorzystywane do obliczenia należności w rozliczeniach wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, nie mogą być większe niż odległości od /punktu początkowego/ do miejsca wezwania oraz od miejsca wezwania do /punktu początkowego/, podane w Załączniku nr 11 do SIWZ, z zastrzeżeniem rozdz. III ust. 14 lit. i SIWZ. g) Przez /miejsce wezwania/ należy rozumieć: Biuro/a Powiatowe lub siedzibę Zamawiającego, którego dotyczy wezwanie. h) Przez /odległość dojazdu/ należy rozumieć sumę ilości kilometrów dojazdu oraz powrotu Wykonawcy do i z /miejsca wezwania/, podaną w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT na podstawie § 4 ust. 1 lit. c wzoru umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ), w odniesieniu do każdego konkretnego wezwania, o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) z zastrzeżeniem rozdz. III ust. 14 lit. i SIWZ. i) W sytuacji, kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie od Zamawiającego obejmujące większą niż jeden liczbę Biur Powiatowych (np. dwa Biura Powiatowe położone w sąsiadujących powiatach), Wykonawca obliczy /odległość dojazdu/, na podstawie odległości od /punktu początkowego/, do najbliższego Biura Powiatowego, którego dotyczy wezwanie, zgodnie z odległościami określonymi w Załączniku nr 11 do SIWZ oraz doliczy odległość lub odległości pomiędzy tymi Biurami Powiatowymi, których dotyczy wezwanie. Ilość kilometrów powrotu zostanie obliczona od ostatniego Biura Powiatowego, w którym Wykonawca, będzie wykonywał usługę serwisu. Odległości pomiędzy Biurami Powiatowymi Wykonawca obliczy na podstawie licznika odległości dla tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. 15. Przez /roboczogodzinę/ należy rozumieć czas spędzony tylko i wyłącznie na naprawie urządzenia, co zostanie potwierdzone w protokole wykonania usługi serwisu - Załączniku nr 10 do SIWZ, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usługi serwisu komputerowych urządzeń peryferyjnych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i 37 Biur Powiatowych ARiMR: Kyocera Mita (KM - 2050, KM - 3035).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEST PARTNER OFFICE, ul. Kaden-Bandrowskiego 9 m. 65, 01-494 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158699,19

  • Oferta z najniższą ceną: 158699,19 / Oferta z najwyższą ceną: 158699,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usługi serwisu komputerowych urządzeń peryferyjnych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego: Canon IR 2200.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAXPOL, ul. Dzielna 15, 01-029 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69430,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69430,89

  • Oferta z najniższą ceną: 69430,89 / Oferta z najwyższą ceną: 69430,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.