Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Żnin: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY JANOWIEC Wlkp. I GMINY ŁABISZYN.
Numer ogłoszenia: 395988 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Żninie , ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY JANOWIEC Wlkp. I GMINY ŁABISZYN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i budynków gminy Janowiec Wlkp. ,obejmująca uzupełnienie dotychczasowej ewidencji gruntów o dane ewidencyjne budynków i lokali prowadzonym w systemie TurboEWID v 7.4 dla 23 obrębów wiejskich gminy Janowiec Wlkp Szacunkowa liczba budynków i lokali dla obrębów gminy Janowiec Wlkp. wynosi ca 6300. *Powyższe dane aktualne na dzień 24.09.2009r. Część II Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i budynków gminy Łabiszyn. ,obejmująca uzupełnienie dotychczasowej ewidencji gruntów o dane ewidencyjne budynków i lokali prowadzonym w systemie TurboEWID v 7.4 dla 17 obrębów wiejskich gminy Łabiszyn. Szacunkowa liczba budynków i lokali dla obrębów gminy Łabiszyn wynosi ca 4400 (ca 4000 budynków i ca 400 lokali). *Powyższe dane aktualne na dzień 24.09.2009r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.22 - 71.22.22.22 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawcy dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności posiadającymi uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu nr 2. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 i dokumentów określonych w rozdziale VII SIWZ. 5)Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 6)Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą), Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert: ( dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): b)oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 3 ; c)oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 4 d)oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami ustawowymi - załącznik nr 5 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędne wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu nr 2 wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6. b)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 ppkt. a Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zgodnie z załącznikiem nr 6 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w rozdz. VII. pkt. 4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokument lub dokumenty stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żninie
ul. Potockiego 1
88-400 Żnin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 88-400 Żnin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY JANOWIEC Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i budynków gminy Janowiec Wlkp. ,obejmująca uzupełnienie dotychczasowej ewidencji gruntów o dane ewidencyjne budynków i lokali prowadzonym w systemie TurboEWID v 7.4 dla 23 obrębów wiejskich gminy Janowiec Wlkp. jak niżej: Dane podstawowe dotyczące obrębów gminy Janowiec Wlkp*. L.p.Nazwa obrębu Numer GUS Pole pow. do Liczba działek Liczba jedn aktualizacji (ha) do aktualiz. gruntow. 1. Bielawy gm. 041903_5.0001 491.0639 285 139 Janowiec WLlkp. 2. Brudzyń 041903_5.0002 1201.5193 215 123 3.Chrzanowo 041903_5.0003 349.7187 124 46 4. Flantrowo 041903_5.0008 572.6054 232 117 5. Gącz 041903_5.0004 545.2708 249 95 6. Janowiec-Wieś 041903_5.0006 312.9566 176 81 7. Juncewo 041903_5.0005 948.4991 379 176 8. Kołdrąb 041903_5.0007 641.9901 233 102 9. Laskowo 041903_5.0009 557.6504 262 114 10. Miniszewo 041903_5.0010 436.066 128 55 11. Obiecanowo 041903_5.0011 274.918 121 47 12. Ośno 041903_5.0012 630.96 198 89 13. Posługowo 041903_5.0013 625.7109 217 88 14. Puzdrowiec 041903_5.0014 229.1811 31 18 15.Sarbinowo Drugie 041903_5.0015 372.05 205 139 16. Świątkowo 041903_5.0016 1064.1407 387 191 17. Tonowo 041903_5.0017 986.355 290 110 18. Wełna 041903_5.0018 336.8042 149 49 19. Włoszanowo 041903_5.0019 380.7189 276 127 20. Wybranowo 041903_5.0020 272.4082 81 33 21. Zrazim 041903_5.0021 718.1759 305 107 22. Żerniki 041903_5.0022 421.2969 236 110 23. Żużoły 041903_5.0023 367.9937 142 43 RAZEM: 12 738 ha 4921 2199 Szacunkowa liczba budynków i lokali dla obrębów gminy Janowiec Wlkp. wynosi ca 6300. *Powyższe dane aktualne na dzień 24.09.2009r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.22-2, 71.35.43.00-7, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH GMINY ŁABISZYN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i budynków gminy Łabiszyn. ,obejmująca uzupełnienie dotychczasowej ewidencji gruntów o dane ewidencyjne budynków i lokali prowadzonym w systemie TurboEWID v 7.4 dla 17 obrębów wiejskich gminy Łabiszyn jak niżej: L.p. Nazwa obrębu Numer GUS Pole pow. do Liczba działek Liczba jedn. aktualizacji (ha) do aktualiz. gruntowych 1.Jabłowo Pałuckie 041904_5.0004 1146.0241 396 140 2. Jabłówko 041904_5.0005 706.5277 350 93 3. Jeżewice 041904_5.0002 218.0385 153 75 4. Jeżewo 041904_5.0003 727.9943 330 138 5. Lubostroń 041904_5.0006 990.8750 388 261 6. Łabiszyn-Wieś 041904_5.0007 920.0102 468 269 7. Nowe Dąbie 041904_5.0001 2057.4579 1123 579 8. Obielewo 041904_5.0008 474.0033 178 59 9. Obórznia 041904_5.0009 3419.8062 410 93 10. Ojrzanowo 041904_5.0010 956.5510 430 230 11. Oporowo 041904_5.0011 388.0737 152 75 12.Oporówek 041904_5.0012 99.1210 51 38 13. Ostatkowo 041904_5.0014 375.0296 225 88 14. Wielki Sosnowiec041904_5.0013 1144.8708 454 141 15.Władysławowo 041904_5.0015 1132.1329 940 445 16. Załachowo 041904_5.0016 1437.6847 471 218 17. Zdziersk 041904_5.0017 156.5001 29 18 RAZEM: 16351 ha 6548 2960 Szacunkowa liczba budynków i lokali dla obrębów gminy Łabiszyn wynosi ca 4400 (ca 4000 budynków i ca 400 lokali). *Powyższe dane aktualne na dzień 24.09.2009r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.22-2, 71.35.43.00-7, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Sieniawa położonego w gminie Rymanów w powiecie krośnieńskim"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4011W wraz z budową drogi pieszo - rowerowej oraz budowy kładki dla pieszych [...]
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





