Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Zamość: Zimowe utrzymanie ulic , placów i chodników na terenie miasta Zamość w okresie zimy 2015 r. ( od 01.01.2015 do 15.04.2015r.)
Numer ogłoszenia: 395316 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic , placów i chodników na terenie miasta Zamość w okresie zimy 2015 r. ( od 01.01.2015 do 15.04.2015r.).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic, placów , chodników, parkingów na terenie miasta Zamość w okresie zimowym 2015r. Zakres zamówienia obejmuje: - zakup i przygotowanie odpowiedniej ilości materiałów do zwalczania śliskości zimowej, - przygotowanie sprzętu do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej wraz z wyposażeniem w zintegrowany moduł GPS/ GPRS wraz z czujnikami umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych . Zimowe utrzymanie dróg podzielono na dwie części : Część A - odśnieżanie dróg publicznych na terenie miasta Zamość , - II standard zimowego odśnieżania - 38,765 km, - IV standard zimowego odśnieżania - 21,747 km, - V standard zimowego odśnieżania - 14,232 km, - VI standard zimowego odśnieżania - 51,434 km, Część B - odśnieżanie obszaru Starego Miasta oraz chodników, ścieżek rowerowych parkingów, placów na terenie miasta Zamość, - IV standard zimowego odśnieżania : drogi 2,80 km, parkingi 38154 m2 - chodniki : I kolejność z.u.d - 12,432 km, II kolejność z.u.d. - 5,540 km, III kolejność z.u.d. - 3,890 km,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : Część A- odśnieżanie dróg publicznych na terenie miasta Zamość - 3 000,00 zł Część B- odśnieżanie dróg na terenie Starego Miasta oraz chodników, placów i parkingów na terenie miasta Zamość - 1000,00 zł ,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty usługę zimowego utrzymania dróg na drogach min. klasy GP o wartości brutto nie mniejszej niż : - Część A - 300 000,00 zł brutto,( słownie: trzysta tysięcy zł); - Część B - 100 000,00 zł brutto, ( słownie: sto tysięcy zł), w jednym sezonie zimowym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje ( dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub w inny sposób) niżej wymienionymi jednostkami podstawowego sprawnego sprzętu i jednostkami transportowymi tj. - Część A : Lp. Rodzaj sprzętu ilość 1 Solarka 2 (4)* 1.1. Dyżur solarki 2 (4)* 2 Nośnik piaskarki P-3 z pługiem średnim 1 (2)* 2.1. Dyżur ładowarki 1 (2)* 3 Nośnik piaskarki P-1 z pługiem średnim 2 (4)* 4 Nośnik piaskarki z pługiem średnim /uruchamiany na żądanie zamawiającego/ 2 (4)* 5 Nośnik rozsypywacza z pługiem lekkim 2 (4)* 6 Nośnik pługa średniego 4 7 Nośnik pługa ciężkiego 1 (2)* 8 Równiarka 1 (2)* 9 Ładowarka 3 10 Spycharka 1 (4)*, (2)* - ilość sprzętu wymagana przez Zamawiającego podczas bardzo intensywnych opadów śniegu , Część B : Lp. Rodzaj sprzętu Ilość 1 Nośnik piaskarki P-1 z pługiem średnim 1 (2)* 2 Nośnik piaskarki z pługiem średnim /uruchamiany na żądanie zamawiającego/ 1 (2)* 3 Nośnik rozsypywacza z pługiem lekkim 1 (2)* 4 Nośnik pługa średniego 2 5 Nośnik pługa ciężkiego 1 5 Ładowarka 1 (2)* - ilość sprzętu wymagana przez Zamawiającego podczas bardzo intensywnych opadów śniegu Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacją o zakresie wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zapewni pracowników w ilości niezbędnej do prowadzenia wszystkich robót zimowego utrzymania ulic, chodników i ścieżek rowerowych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy; Zał. Nr 2 do Siwz, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych, jakimi dysponuje Wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , według wzoru, stanowiącego Zał. Nr 2 do Siwz i przedłoży kserokopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż na : - Część A - 300 000,00 zł, - Część B - 100 000,00 zł,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61 pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odśnieżanie dróg publicznych na terenie miasta Zamość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - odśnieżanie dróg publicznych na terenie miasta Zamość , - II standard zimowego odśnieżania - 38,765 km, - IV standard zimowego odśnieżania - 21,747 km, - V standard zimowego odśnieżania - 14,232 km, - VI standard zimowego odśnieżania - 51,434 km,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - odśnieżanie obszaru Starego Miasta oraz chodników, ścieżek rowerowych parkingów, placów na terenie miasta Zamość,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - odśnieżanie obszaru Starego Miasta oraz chodników, ścieżek rowerowych parkingów, placów na terenie miasta Zamość, - IV standard zimowego odśnieżania : drogi 2,80 km, parkingi 38154 m2 - chodniki : I kolejność z.u.d - 12,432 km, II kolejność z.u.d. - 5,540 km, III kolejność z.u.d. - 3,890 km,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup licencji na moduł repozytorium skanowanej dokumentacji, zintegrowany z systemem AMMS wraz z dostawą skanerów
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2026 r.
- Dostawa materiałów elektrycznych wraz z rozładunkiem do magazynów 32 WOG w Chełmie zlokalizowanych w miejscowości Wola Uhruska przy ul. 1 Maja, oraz w miejscowości Włodawa ul. Sztabowa.
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
- Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek - Zdrój
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Nekla w sezonie 2025/2026
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026
- Usługa odśnieżania dachów i usuwania sopli z okapów, rynien budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska i budynków stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz w okresie zimy 2025/2026 w obwodach nr: 4, 6, 9
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





