eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniewKonserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym Gminy Wiśniew w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Wiśniew: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym Gminy Wiśniew w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 39509 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniew , ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie, tel. 0 25 641 73 13, faks 0 25 641 73 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym Gminy Wiśniew w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego na obszarze administracyjnym Gminy Wiśniew w okresie od marca 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku. Przedmiotem zamówienia wg kodów kwalifikacji Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV 2008): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego . Zużycie energii elektrycznej dla celów oświetlenia drogowego w 2009 roku wyniosło ok. 145.000 kWh z czego w miesiącach letnich od kwietnia do września średnio po ok. 9.200 kWh miesięcznie, natomiast w miesiącach zimowych od października do marca po ok. 15.000 kWh. miesięcznie. Przewidywane zużycie energii elektrycznej dla celów oświetlenia drogowego w 2010 roku wyniesie około 146.000 kWh. Konserwacja dotyczy 27 miejscowości w gminie Wiśniew zasilanych z 46 stacji transformatorowych. Oprawy świetlne w większości zawieszone są na słupach energetycznych będących w posiadaniu energetyki zawodowej, dla których właścicielem są PGE Rejon Energetyczny w Siedlcach i Rejon Energetyczny w Łukowie (1 trafo - 7 szt. opraw - Nowe Okniny ). Zgodnie z inwentaryzacją ilość wszystkich zainstalowanych opraw wynosi : RE Siedlce : 566 szt, RE Łuków : 7 szt. Razem : 573 szt w tym czasowo wyłączone z eksploatacji : 43 szt. Do konserwacji pozostaje 530 szt. Drogi i ulice w poszczególnych miejscowościach oświetlane z w/wym. stacji transformatorowych o różnych typach opraw przedstawia tabela : Inwentaryzacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Wiśniew -załącznik nr 6 do siwz. Zakres obowiązków wykonawcy 1) Współpraca z Rejonami Energetycznymi w Siedlcach i w Łukowie w zakresie koordynacji i znajomości układów zasilania oraz sterowania obwodów oświetleniowych niezbędnym do prowadzenia prac eksploatacyjnych i konserwacyjnych w oparciu o instrukcję współpracy opracowaną przez powyższe Rejony Energetyczne. 2) W zakres konserwacji oświetlenia drogowego wchodzą następujące prace : a. remonty opraw, wymiana lamp i żarówek, bezpieczników, dławików, zapłonników, wysięgników i innych zużytych części niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oświetlenia b. utrzymywanie w stałej sprawności urządzeń sterujących tj. fotokomórki, zegary, wyłączniki ręczne itp. Umożliwiające ich prawidłowe działanie i reagowanie na powstałe nieprawidłowości. c. ustawianie urządzeń sterujących oświetleniem drogowym stosownie do pory roku i potrzeb oświetlenia w poszczególnych miejscowościach na polecenie Zamawiającego d. doraźne naprawy innych elementów obwodów oświetleniowych. 3). Do zakresu konserwacji oświetlenia należy również wymiana opraw oświetleniowych zakupionych przez Zamawiającego w przypadkach losowych tj. kradzieże, dewastacje itp. lub w celu usprawnienia oświetlenia drogowego. 4). Dokonywanie uzgodnień z Rejonem Energetycznym w przypadkach modernizacji oświetlenia drogowego. 5). Dokonywanie okresowych przeglądów oświetlenia drogowego jeden raz w miesiącu 6). Dokonywanie napraw bieżących ciągów oświetlenia ulicznego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia pozostałych w czasie nie dłuższym niż 6 dni. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie obejmuje wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego na obszarze administracyjnym Gminy Wiśniew. Zamawiający przewiduje włączenie do ekspolatacji około 100 opraw oświetleniowych. Zakres obowiązków wykonawcy 1) Współpraca z Rejonami Energetycznymi w Siedlcach i w Łukowie w zakresie koordynacji i znajomości układów zasilania oraz sterowania obwodów oświetleniowych niezbędnym do prowadzenia prac eksploatacyjnych i konserwacyjnych w oparciu o instrukcję współpracy opracowaną przez powyższe Rejony Energetyczne. 2) W zakres konserwacji oświetlenia drogowego wchodzą następujące prace : a. remonty opraw, wymiana lamp i żarówek, bezpieczników, dławików, zapłonników, wysięgników i innych zużytych części niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oświetlenia b. utrzymywanie w stałej sprawności urządzeń sterujących tj. fotokomórki, zegary, wyłączniki ręczne itp. Umożliwiające ich prawidłowe działanie i reagowanie na powstałe nieprawidłowości. c. ustawianie urządzeń sterujących oświetleniem drogowym stosownie do pory roku i potrzeb oświetlenia w poszczególnych miejscowościach na polecenie Zamawiającego d. doraźne naprawy innych elementów obwodów oświetleniowych. 3). Do zakresu konserwacji oświetlenia należy również wymiana opraw oświetleniowych zakupionych przez Zamawiającego w przypadkach losowych tj. kradzieże, dewastacje itp. lub w celu usprawnienia oświetlenia drogowego. 4). Dokonywanie uzgodnień z Rejonem Energetycznym w przypadkach modernizacji oświetlenia drogowego. 5). Dokonywanie okresowych przeglądów oświetlenia drogowego jeden raz w miesiącu 6). Dokonywanie napraw bieżących ciągów oświetlenia ulicznego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia pozostałych w czasie nie dłuższym niż 6 dni.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże że, dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności elektrycznej, wpisanych do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz jedną brygadą trzyosobową posiadających ważne zaświadczenie kwalifikacyjne określone odrębnymi przepisami wynikającymi z prawa Energetycznego SEP i BHP. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1-4 winien spełniać jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 5 powinien spełniać każdy z wykonawców oddzielnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże że, dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności elektrycznej, wpisanych do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz jedną brygadą trzyosobową posiadających ważne zaświadczenie kwalifikacyjne określone odrębnymi przepisami wynikającymi z prawa Energetycznego SEP i BHP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 2. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) Zmiana umowy korzystna dla Zamawiającego jeżeli nastąpiło wycofanie produktu z rynku lub istnieją nowe rozwiązania technologiczne, ale zmiana umowy następuje w ramach ustalonego wynagrodzenia; d) Z uwagi na zmianę podwykonawcy; e) Ze względu na zmianę osób pełniących funkcje technicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew sekretariat pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.