Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Włocławek: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Numer ogłoszenia: 39146 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121805, fax 054 4121804.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady w rozbiciu na 2 zadania: Zadanie Nr I Dostawa pojemników z tworzywa sztucznego Zadanie Nr II Dostawa pojemników i kontenerów stalowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe Oryginalny kod CPV: 28.21.31.00 - Pojemniki z żelaza lub stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.30.00 - Duże pojemniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w podziale na zadania wynosi: Zadanie nr I - 1.000,00 PLN Zadanie nr II - 3.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wymagania szczegółowe: 2.1. Wykonawca winien zapewnić dostawę pojemników/kontenerów dopuszczonych do stosowania na terenie kraju. W celu potwierdzenia wymagania Wykonawca winien przedstawić: a). dla Zadania nr I - Certyfikat Zgodności z normą PN-EN 840 oraz atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla pojemników wyszczególnionych w Zadaniu nr I. b) dla Zadania nr II - Deklaracje Zgodności z Dyrektywą Unii Europejskiej i Polskimi Normami dla pojemników/kontenerów wyszczególnionych w Zadaniu nr II. 2.2. Wykonawca winien zapewnić dostawę pojemników/kontenerów spełniających parametry techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia w rozdz. II SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wzory pojemników/kontenerów, które wchodzą w przedmiotowy zakres wykonywanego zadania. Dostarczone wzory pojemników/kontenerów winny być zgodne z parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia rozdz. II SIWZ i wykonane zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdz. III pkt. 2 SIWZ. 2.3. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w zakresie realizacji dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania i udokumentuje wykonanie minimum 5 dostaw o zakresie i charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby fakt należytego wykonania ww. dostaw został potwierdzony odpowiednimi dokumentami; 2.4. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, minimum na kwotę odpowiadającą wartości oferowanej ceny brutto wykonywanego zadania; 2.5. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien udokumentować posiadanie środków własnych lub zdolność kredytową, minimum na kwotę odpowiadającą wartości ofertowej ceny brutto wykonywanego zadania poprzez przedstawienie informacji z banku. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien posiadać: zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie w trybie art. art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - [wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 7. Wykaz wykonanych min 5 dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, minimum na kwotę odpowiadającą wartości oferowanej ceny brutto. 9. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na łączną kwotę nie mniejszą niż wartość oferowanej ceny brutto, [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 10. Certyfikat zgodności z normą PN-EN 840 oraz atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla pojemników wyszczególnionych w Zadaniu nr I. Deklaracje Zgodności pojemników/kontenerów z Dyrektywą Unii Europejskiej i Polskimi Normami dla pojemników/kontenerów wyszczególnionych w Zadaniu nr II. 11. Wzory pojemników/kontenerów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://www.bip.saniko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Saniko Sp. z o.o. ul. Komunalna 4 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Komunalna 4 we Włocławku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady z tworzywa sztucznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady z tworzywa sztucznego typu: - pojemniki 120 l - pojemniki 240 l - pojemniki 240 l na bio - pojemniki 1100 l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów stalowych na odpady.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników i kontenerów stalowych na odpady typu: - pojemniki 110 l - pojemniki 1100 l gruzownik - kontenery KP-7 odkryte - kontenery KP-7 zakryte - kontenery KP-3,5 gruzownik - kontenery KP-8 odkryte - pojemniki siatkowe dzwon 2,5 m³ na plastik - pojemniki typu dzwon 1,5 m³ na szkło.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawy warzyw i owoców dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Budowa ścieżki rowerowej przy drogach powiatowych nr 2904C Szpetal Górny - Włocławek od km 0+613 do km 1+175 i nr 2944C Szpetal Górny - ul. Płocka od km 0+000 do km 0+354
- "Przebudowa Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą" - dokumentacja.
- Zielone tereny Śródmieścia miasta Włocławek
- "Prace adaptacyjne sali kinowej w budynku Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Kruszyn w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Remont i doposażenie instytucji kultury""
- Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2025" - II postępowanie
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.