Ogłoszenie z dnia 2006-07-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ustrzyki Dolne: likwidacja skutków osuwiska i odbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2293R Olszanica-Ropienka-Wojtkówka w miejscowości Ropienka-określonego Kartą Osuwiska 1 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych, do kontaktów: Anna Krystian, Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 471 10 80, fax 013 471 10 73, e-mail: starostwobieszczadzkie@pro.onet.pl i komunikacja@bieszczadzki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bieszczadzki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: likwidacja skutków osuwiska i odbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2293R Olszanica-Ropienka-Wojtkówka w miejscowości Ropienka-określonego Kartą Osuwiska 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa Nr 2293 R Olszanica - Ropienka - Wojtkówka w km 8+700-9+100,Gmina Ustrzyki Dolne, Powiat Bieszczadzki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : - stabilizacji osuwiska pod względem statycznym , - umocnienie korpusu drogi - renowacja i ubezpieczenie rowów przydrożnych w zakresie odwodnienia powierzchniowego, - wzmocnienie podłoża polegającej na :przebudowie konstrukcji nawierzchni jezdni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie 5 lat, poprzedzających datę złożenia ofertya jeżeli okres jest prowadzenia działalności jest krótszy-to w tym okresie, co najmniej 2 zadania / zamówienia o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości nie niższej niż 70 % przedmiotowego zadania każde. Dodatkowo Wykonawca musi wykazać ,że w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia oferty wykonał następujące rodzaje robót : - robót nawierzchniowych ( w-wa wiążąca i w-wa ścieralna ) z mieszanek mineralno bitumicznych o łącznej długości odcinków co najmniej 1 km w ramach pojedynczego zadania , - przebudowa konstrukcji nawierzchni (podbudowa i w-wy jezdne) wraz z odbudowa odwodnienia o łącznej długości odcinków co najmniej 1,0 km w ramach pojedynczego zadania 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia powyżej 60 000 tys. EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 392,00 PLN Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert .Zgodnie z zapisem pkt.12 SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy ,którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami i przedstawionymi w SIWZ oraz z ustawa Prawo Zamówień Publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę). - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę). - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę). - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert((oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę). - Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert(czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę).( W przypadku wykonawców ,którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty), - wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie 5 lat, poprzedzających datę złożenia oferty a jeżeli okres jest prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadania / zamówienia o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości nie niższej niż równowartość 70 % zadania każde. Dodatkowo Wykonawca musi wykazać ,że w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia oferty wykonał następujące rodzaje robót : - robót nawierzchniowych (w-wa wiążąca i w-wa ścieralna) z mieszanek mineralno bitumicznych o łącznej długości odcinków co najmniej1 km w ramach pojedynczego zadania - przebudowa konstrukcji nawierzchni (podbudowa i w-wy jezdne) wraz z odbudowa odwodnienia o łącznej długości odcinków co najmniej 1,0 km w ramach pojedynczego zadania - oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy (wraz z czytelna kserokopią uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izy Inżynierów Budownictwa (czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę)) - oświadczenie o przeprowadzeniu wizji w terenie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl. Opłata: 12,20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto zamawiającego : Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych Nr rachunku w Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział w Lesku : 15 8642 1012 2003 1200 3867 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2006, godzina 12:30, Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych, Rynek 6.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zadanie realizowane w ramach II Alokacji Środków Projektu "Osłona Przeciwosuwiskowa " - realizowanego przez MSWiA w ramach kontraktu Finansowego nr 22.07 zawartego w dniu 3czerwca 2003r. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.07.2006.
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Dostawa samochodu osobowego typu "mikrobus" dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Ustrzykach Dolnych
- Zapewnienie możliwości egzystencji mieszkańców powiatu bieszczadzkiego w czasie kryzysu
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Przebudowa drogi gminnej nr 107794L na odcinku od km 0+000 do km 0+567 w miejscowości Trzcianki
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





