Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Głuchołazy: Dostawa osprzętu do lodowiska Biały Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w Głuchołazach przy ul. Bohaterów Warszawy
Numer ogłoszenia: 387938 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu do lodowiska Biały Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w Głuchołazach przy ul. Bohaterów Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa osprzętu do lodowiska Biały Orlikusytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w Głuchołazach przy ul. Bohaterów Warszawy. 2) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 19.52.00.00-7 Produkty z tworzyw sztucznych 37.41.12.20-0 Łyżwy 37.48.10.00-3 Maszyny do konserwacji lodu 3) Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja): województwo opolskie, powiat nyski, gmina Głuchołazy: Głuchołazy przy ul. Bohaterów Warszawy 4) Rodzaj zamówienia: dostawa 5) Okres gwarancji - zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta 6) Zakres przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - Dostawa maszyny do pielęgnacji lodu o n/w parametrach: 1.montowana i przystosowana do maszyny samobieżnej typu ciągnik 2.struganie tafli lodu - nóż strugający o długości min 200 cm 3.polewanie tafli lodu - maszyna musi być wyposażona we własny zbiornik na wodę o pojemności min. 400 litrów oraz rury wlewowe, zawór regulacyjny i fartuch do wygładzania tafli lodu 4.maszyna powinna być wyposażona w zbiornik/zbiorniki na śnieg o pojemności min. 0,9 m3 oraz system transportu struganego lodu do zbiornika 5.szybki montaż i demontaż na ciągniku z pomocą typowego trzypunktowego zaczepu 6.max ciężar bez wody i śniegu nie może przekroczyć 550 kg 7.obsługa jednoosobowa 8.powinien być wskazany szybki i dostępny serwis 9. używana maksymalnie przez 1 rok Maszyna powinna znajdować się na terytorium RP, być w pełni sprawna, zmodernizowana co powinny potwierdzać stosowne dokumenty. Część 2 - Dostawa suszarki do łyżew jednostronnej na 21 par o n/w parametrach 1. Wymiary: 1970 mm x 900 mm x 500 mm, 2. Mocy 1000 W 3. Suszarka na ciepłe powietrze służąca do suszenia i odświeżania wewnętrznej powierzchni butów przy równoczesnej ich dezynfekcji , sterylizację i eliminuje nieprzyjemne zapachy. 4. Zasilanie - 230 V, 50 Hz 5. Materiał - stal nierdzewna OH18N9 6. Turbiny - typ WP120 MplusM 7. Wydajność jednej turbiny - 255m3/godz. 8. Grzałki elektryczne - 1000W każda 9. Regulator temperatury - Craftel 10. Lampa bakteriobójcza ozonowa - Philips TUV 8W 11. Pełna dokumentacja (DTR, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, schematy) CZĘŚĆ 3 - Dostawa ostrzałki do łyżew o n/w parametrach: 1. Używana maksymalnie przez 1 rok 2. Automaty Cag One lub Speed One 3. Waga: min. 25 kg 4. Długość: min. 725 mm 5. Wysokość: min. 220 mm 6. Głębokość: min. 260 mm 7. Zasilanie: 240 V, 50 Hz, 300 W 8. Maksymalna długość płozy: 365mm CZĘŚĆ 4 - Dostawa łyżew 63 pary LP Rozmiar Ilość [szt.] uwagi 1 29-32 5 figurowe 2 33-36 10 figurowe 3 37-40 5 figurowe 4 37-40 5 hokejowe sznurowane 5 41 9 hokejowe sznurowane 6 42 9 hokejowe sznurowane 7 43 7 hokejowe sznurowane 8 44 5 hokejowe sznurowane 9 45 5 hokejowe sznurowane 10 46 3 hokejowe sznurowane 10 46 3 hokejowe sznurowane CZĘŚĆ 5 - Dostawa REGAŁU DO SKŁADOWANIA ŁYŻEW 1. Materiał - półki drewniane, boki płyta laminowana, krawędzie PCV 2. Rozwiązanie modułowe z możliwością połączenia w celu stabilizacji, umożliwiające łatwy transport 3. Mieszczące się w pomieszczeniu magazynowym zaplecza kontenerowego Orlik 2012 w wymiarach 2500mm x 2500mm i wysokości 2500mm 4. Wysokość 2000mm ? 100 5. Składowanie 130 par łyżew z butami CZĘŚĆ 6 - Dostawa NAMIOTU 1. 2 szt. 2. Wymiary 3x3 m 3. Typ mastertent szybko rozkładany 4. Kolor niebieski 7) Wymagania użytkowe (w tym też gwarancje, serwis, konserwacje): a) gwarancja - zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta, b) Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element, okres udzielonej gwarancji, ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego, wskutek awarii, usterki lub wady elementu Zamawiający nie mógł z niego korzystać, c) Termin gwarancji liczony jest od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez zamawiającego przedmiotu umowy, podpisanego przez obie strony. d) SERWIS .Bezpłatny serwis gwarancyjny będzie świadczony przez Wykonawcę 7 dni w tygodniu w ustalonych godzinach. e) Podjęcie czynności zmierzających do usunięcia awarii, usterki lub wady, nastąpi w ciągu 48 godzin od momentu przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, usterki lub wady, w tym terminie, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu elementy zamienne, na czas niezbędny do usunięcia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydłużony jedynie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej. f) Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu. g) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć przedmiot zamówienia w instrukcje użytkowania w języku polskim. O ile w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy PZP dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w siwz. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych oraz określonych przepisów i podanych norm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 37.41.12.20-0, 37.48.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia: karta gwarancyjna producenta - stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 10 niniejszej SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT, 2) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 4) okoliczności spowodowanych działaniem siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie wydarzenia, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane wyjątkowymi okolicznościami takimi jak: wojna, rozruchy, pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne kataklizmy przyrodnicze oraz zdarzenia losowe posiadające charakter siły wyższej. 5) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu: 5.1 przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego; 5.2 działania siły wyższej(np. klęski żywiołowe, strajki generalne i lokalne); 5.3 przerw w realizacji dostaw powstałych z przyczyn niezależnych od wykonawcy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego. Zmiana postanowień umowy następują w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, sekretariat - pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Modernizacja lokalu Straży Miejskiej w Głuchołazach-uszkodzonego podczas powodzi
- Usługa prania bielizny pościelowej ZP/01/12/2025
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
- Dwukrotny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Sukcesywna dostawa nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów w roku 2026
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





