eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Wykonanie robót budowlanych w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Celestynów, w 2008 i 2009r. - nr sprawy ZP-P/1/08

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Celestynów: Wykonanie robót budowlanych w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Celestynów, w 2008 i 2009r. - nr sprawy ZP-P/1/08
Numer ogłoszenia: 38563 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarka Komunalna, ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 789 70 52, fax 0-22 789 70 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gospodarka.kom@celestynow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Celestynów, w 2008 i 2009r. - nr sprawy ZP-P/1/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1.1 km. profilowania dróg gruntowych równiarką. Zadanie II 1. Dostawy 1 m³ żwiru gruboziarnistego z plantowaniem, 2. Dostawy 1 m³ pospółki żwirowo-piaskowej z plantowaniem, 3. Dostawy 1 m³ pospółki żwirowo - leszowej z plantowaniem. Zadanie III 1. 1 godz. pracy koparko - spycharką, 2. 1 godz. pracy ciągnikiem rolniczym, 3. 1 km pracy samochodu ciężarowego o pojemności do 30 ton. Zadanie IV 1.Kopanie 1 mb rowu o głębokości do 40 cm wraz z oskarpowaniem i odwiezieniem urobku, 2.Kopanie 1 mb rowu o głębokości od 40 - 80 cm wraz z oskarpowaniem i odwiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zadanie V 1.Wypełnianie ubytków w jezdni masą asfaltową z wycięciem i oczyszczeniem o grubości do 5 cm za 1m² 2.Wypełnienie ubytków w jezdni masą asfaltową 1 m² za każdy dodatkowy centymetr grubości, 3.Wypełnienie ubytków w nawierzchniach utwardzonych destruktem, emulsją i grysami za 1 tonę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2.spełniają warunki określone w at. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.3.spełniają warunki określone w pkt. 2 niniejszej Instrukcji 2.Warunki wymagane od Wykonawcy 2.1.działalność tożsama z zamówieniem przez okres nie krótszy niż 1 rok - aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.2.zrealizowanie przez firmę w ciągu ostatniego roku minimum 1 roboty, na świadczenie usług w podobnym zakresie, potwierdzone opiniami Zamawiających, na rzecz których były realizowane - zał. Nr 3 do formularza oferty, 2.3.posiadanie niezbędnego sprzętu umożliwiającego wykonanie zamówienia - zał. Nr 4 do formularza oferty, 2.4.posiadanie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 5 do formularza oferty. 3.1.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, 3.2.Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3.3.oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, w wydruku komputerowym lub inną trwałą i czytelną technika oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, 3.4.każda zapisana strona lub kartka oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami a całość zszyta trwale, 3.5.wszystkie poprawki muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę, 3.6.nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, 3.7.ofertę należy przedłożyć w jednym egzemplarzu, 3.8.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.9.W przypadku, gdy Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy poprzez umieszczenie treści za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu. 3.10.Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dla skuteczności zastrzeżenia wymagane jest, aby wpłynęło ono do Zamawiającego nie później niż w terminie składania ofert. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.wypełniony formularz ofertowy, 9.2.aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy, z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.3.informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.4.informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.5.zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.6.zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą nie wcześniejszą niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.7.informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.8.pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do formularza oferty, 9.9.podpisane oświadczenie o zaznajomieniu się ze SIWZ oraz - załącznik nr 2 do formularza oferty, 9.10.wykaz zrealizowanych przez firmę w ciągu ostatnich 12 miesięcy robót, na świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg, potwierdzonych opiniami Zamawiających, na rzecz których były realizowane - złącznik Nr 3 do formularza oferty, 9.11.wykaz posiadanego sprzętu przeznaczonego do wykonania zamówienia - załącznik Nr 4 do formularza oferty, 9.12.wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia - załącznik nr 5 do formularza oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.celestynow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Regucka 5 05-430 Celestynów tel. 022-789-70-52wew.105.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 12:00, miejsce: ul. Regucka 5 05-430 Celestynów tel. 022-789-70-52 wew. 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki własne

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1 km. profilowania dróg gruntowych równiarką..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: profilowanie dróg gruntowych ok. 30 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Dostawy 1 m³ żwiru gruboziarnistego z plantowaniem, 2. Dostawy 1 m³ pospółki żwirowo-piaskowej z plantowaniem, 3. Dostawy 1 m³ pospółki żwirowo - leszowej z plantowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy żwiru w celu łatania i wyrównywania ubytków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.