Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Zawidz Kościelny: Dostawy oleju opałowego do celów grzewczych obiektów podległych gminie i oleju napędowego dla pojazdów gminnych w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 383132 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Zawidzu , ul. Mazowiecka 24, 09-226 Zawidz Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 024 2766158, faks 024 2766158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opałowego do celów grzewczych obiektów podległych gminie i oleju napędowego dla pojazdów gminnych w 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiotem zamówienia jest dostawa paliwa - oleju opałowego i napędowego na potrzeby Gminy Zawidz ON - ok. 50.000 litrów i OO - ok. 80.000 litrów ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.30.00.00 - 11.30.00.00 23.12.11.00 - 23.12.11.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: dla ofert na dostawy oleju opałowego wadium wynosi 2.400,00 zł/ dwa tysiące czterysta/, na dostawy oleju napędowego wadium wynosi 2.200,00 zł/dwa tysiące dwieście /, dla obydwu ofert wadium wynosi 4.600,00 zł/ cztery tysiące sześćset.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez wykonawcę określonych w ogłoszeniu. Dokumenty powinny potwierdzać , że wykonawca spełnia warunki określone powyżej ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg poniższego wzoru . a/oświadczenie , że podmiot ,który reprezentuje posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres zamówienia. b/posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c/znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d/nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. aktualny odpis właściwego rejestru ,albo aktualne zaświadczenie o wpisie ewidencji działalności gospodarczej. 3. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4. referencje o podobnym wykonaniu dostawy co najmniej jedna dostawa .Dokumenty powinny być złożone w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawidz.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zawidzu, ul. Mazowiecka 24,09-226 Zawidz Kościelny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zawidzu ul. Mazowiecka 24,pok.nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.12.2009.
INNE PRZETARGI ZAWIDZ KOŚCIELNY
więcej: przetargi ZAWIDZ KOŚCIELNY »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





