eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupicach, gmina Pobiedziska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Pobiedziska: Budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupicach, gmina Pobiedziska
Numer ogłoszenia: 382532 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupicach, gmina Pobiedziska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupiach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 36.41.00.00 - 36.41.00.00 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1. - 2.500,00 zł Zadanie 2. - 1.000,00 zł Zadanie 3. - 2.200,00 zł Zadanie 4. - 1.900,00 zł Zadanie 5. - 1.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego określonego w dziale III SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Za spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt 1.1. Zamawiający uzna: a) prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. b) nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub posiadanie przez Wykonawcę zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) posiadanie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp d) posiadanie aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp 3. Za spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt 1.2 Zamawiający uzna a) wykonanie przez Wykonawcę co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie placu zabaw, składającego się z minimum 5 urządzeń zabawowych. b) dysponowanie, w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym 4. Za spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt 1.3 Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. .1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią załączniki do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z uwzględnieniem ustępu 3 działu VIII SIWZ f) Dokumenty potwierdzające, ze roboty budowlane przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót) g) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w zakresie ogólnobudowlanym h) zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. i) Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j) Dowód wniesienia wadium; k) w celu stwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - opis (wraz z fotografiami lub rysunkami) urządzeń i parametrów przedmiotu zamówienia - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, opisanym w załącznikach 1-5 do SIWZ: - dla urządzeń zabawowych - certyfikat potwierdzający spełnianie norm PN-EN 1176 (1-6) i PN-EN 1177 lub europejskie normy zharmonizowane - dla materiałów, substancji, śrub, łańcuchów użytych do wykonania zadania - deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska pokój 42, osoba do kontaktu: Katarzyna Pańczak tel. 0618977 174.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Budowa placów zabaw w Kocanowie, Węglewie, Pomarzanowicach, Jerzykowie i Biskupicach oraz parkingu w Biskupicach współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw w Jerzykowie, gmina Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchodzą: a) wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z przygotowaniem terenu pod plac zabaw (roboty ziemne, ułożenie kostki brukowej oraz z obrzeżami, wykonanie podłoża z piasku pod zabawki, wykonanie trawników i nasadzenie zieleni) b) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw: - zestaw sprawnościowy z co najmniej jedną przeplotnią pionową z rurek stalowych, co najmniej jedną przeplotnią pionową linową, drabinką poziomą, drabinką pionową, liną do wspinania się, drążkiem do przewrotów, drążkiem do podciągania się, dwoma kółkami gimnastycznymi, spiralą i rurą do wspinania się - 1 sztuka, - zjeżdżalnia mała z wieżą zwieńczoną dachem lub innym elementem, z możliwością wspinaczki z liną pomocniczą oraz drabinką pionową - 1 sztuka, - ścianka wspinaczkowa lub inny element wspinaczkowy - 1 sztuka, - zjeżdżalnia duża z wieżą zwieńczoną dachem lub innym elementem, z możliwością wchodzenia za pomocą ciekawych drabinek i elementów- 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa dla dzieci w wieku 7 - 12 lat - 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa z siedziskiem typu pampers - 1 sztuka - huśtawka podwójna wahadłowa typu gniazdo - 1 sztuka - zabawka drewniana dwuosobowa na sprężynie - kiwak imitacja pojazdu z dwoma siedziskami z oparciem - 4 sztuki, - zabawka drewniana jednoosobowa na sprężynie imitacja zwierząt - kiwak z siedziskiem - 4 sztuki, - huśtawka typu konik - wagowa - 2 sztuki, - regulamin placu zabaw, stale zakotwiczony w gruncie - 1 sztuka - dostawa i montaż 6 metalowych koszy na śmieci, - dostawa i montaż 6 ławek parkowych metalowo - drewnianych z oparciem, - dostawa i montaż 2 stołów do tenisa stołowego plenerowego, - Altana drewniana z siedziskiem - 1 sztuka, - transport elementów na miejsce montażu u Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 36.41.00.00-8, 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 45.11.12.00-0, 45.23.31.61-5, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu zabaw w Węglewie, gmina Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchodzą: a)Wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z przygotowaniem terenu pod plac zabaw (roboty ziemne, ułożenie kostki brukowej wraz z obrzeżami, wykonanie podłoża z piasku pod zabawki, wykonanie trawników i nasadzenie zieleni), b)Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw: - zestaw sprawnościowo - integracyjny z wieżą, podestami integracyjnymi, zjeżdżalnią, balkonikami ozdobnymi, przeplotnią poziomą i drabinkami pionowymi z poręczami - 1 sztuka, - zjeżdżalnia mała z wieżą zwieńczoną dachem lub innym elementem, z możliwością wspinaczki z liną pomocniczą oraz drabinką pionową - 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa dla dzieci w wieku 7 - 12 lat - 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa z siedziskiem typu pampers - 1 sztuka - huśtawka podwójna wahadłowa typu gniazdo - 1 sztuka - zabawka drewniana dwuosobowa na sprężynie - kiwak imitacja pojazdu z dwoma siedziskami z oparciem - 2 sztuki, - zabawka drewniana jednoosobowa na sprężynie imitacja zwierząt - kiwak z siedziskiem - 2 sztuki, - huśtawka typu konik - wagowa - 2 sztuki, - regulamin placu zabaw, stale zakotwiczony w gruncie - 1 sztuka - dostawa i montaż 4 metalowych koszy na śmieci, - dostawa i montaż 1 kosza do koszykówki, - dostawa i montaż 4 ławek parkowych metalowo - drewnianych z oparciem, - dostawa i montaż 1 stołu do tenisa stołowego plenerowego, - transport elementów na miejsce montażu u Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 36.41.00.00-8, 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 45.11.12.00-0, 45.23.31.61-5, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa placu zabaw i parkingu przy Szkole Podstawowej w Biskupicach, gmina Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchodzą: a) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z przygotowaniem terenu pod plac zabaw (roboty ziemne, wykonanie przepustu rurowego w miejscu rowu melioracyjnego, wykonanie parkingu, ustawienie znaków drogowych, ułożenie kostki brukowej wraz z obrzeżami i krawężnikami, wykonanie podłoża z piasku pod zabawki, wykonanie trawników i nasadzenie zieleni, budowa ogrodzenia), b) Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw: - zjeżdżalnia mała z wieżą zwieńczoną dachem lub innym elementem, z możliwością wspinaczki z liną pomocniczą oraz drabinką pionową - 1 sztuka, - piaskownica kwadratowa z drewna z przykryciem - 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa dla dzieci w wieku 7 - 12 lat - 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa typu gniazdo - 1 sztuka - zabawka drewniana dwuosobowa na sprężynie - kiwak imitacja pojazdu z dwoma siedziskami z oparciem - 1 sztuka, - zabawka drewniana jednoosobowa na sprężynie imitacja zwierząt - kiwak z siedziskiem - 1 sztuka, - huśtawka typu konik - wagowa - 2 sztuki, - regulamin placu zabaw, stale zakotwiczony w gruncie - 1 sztuka - dostawa i montaż 14 ławek parkowych metalowo - drewnianych z oparciem, - Altana drewniana z siedziskiem na minimum 6 osób - 1 sztuka - transport elementów na miejsce montażu u Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 36.41.00.00-8, 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 45.11.12.00-0, 45.23.31.61-5, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa placu zabaw w Pomarzanowicach, gmina Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zadania wchodzą: a) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z przygotowaniem terenu pod plac zabaw (roboty ziemne, ułożenie kostki brukowej wraz z obrzeżami, wykonanie podłoża z piasku pod zabawki, wykonanie trawników i nasadzenie zieleni), b) Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw: - zestaw sprawnościowy z co najmniej jedną przeplotnią pionową z rurek stalowych, co najmniej jedną przeplotnią pionową linową, drabinką poziomą, drabinką pionową, liną do wspinania się, drążkiem do przewrotów, drążkiem do podciągania się, dwoma kółkami gimnastycznymi, spiralą i rurą do wspinania się - 1 sztuka, - zjeżdżalnia mała z wieżą zwieńczoną dachem lub innym elementem, z możliwością wspinaczki z liną pomocniczą oraz drabinką pionową - 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa dla dzieci w wieku 7 - 12 lat - 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa z siedziskiem typu pampers - 1 sztuka - huśtawka podwójna wahadłowa typu gniazdo - 1 sztuka - zabawka drewniana dwuosobowa na sprężynie - kiwak imitacja pojazdu z dwoma siedziskami z oparciem - 2 sztuki, - zabawka drewniana jednoosobowa na sprężynie imitacja zwierząt - kiwak z siedziskiem - 2 sztuki, - huśtawka typu konik - wagowa - 2 sztuki, - regulamin placu zabaw, stale zakotwiczony w gruncie - 1 sztuka - dostawa i montaż 4 metalowych koszy na śmieci, - dostawa i montaż 2 koszy do koszykówki, - dostawa i montaż 4 ławek parkowych metalowo - drewnianych z oparciem, - dostawa i montaż 1 stołu do tenisa stołowego plenerowego, - transport elementów na miejsce montażu u Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 36.41.00.00-8, 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 45.11.12.00-0, 45.23.31.61-5, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa placu zabaw w Kocanowie, gmina Pobiedziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z przygotowaniem terenu pod plac zabaw (roboty ziemne, wykonanie podłoża z piasku pod zabawki, wykonanie trawników i nasadzenie zieleni), b) Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw: - zestaw sprawnościowy z co najmniej jedną przeplotnią pionową z rurek stalowych, co najmniej jedną przeplotnią pionową linową, drabinką poziomą, drabinką pionową, liną do wspinania się, drążkiem do przewrotów, drążkiem do podciągania się, dwoma kółkami gimnastycznymi, spiralą i rurą do wspinania się - 1 sztuka, - zjeżdżalnia mała z wieżą zwieńczoną dachem lub innym elementem, z możliwością wspinaczki z liną pomocniczą oraz drabinką pionową - 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa dla dzieci w wieku 7 - 12 lat - 1 sztuka, - huśtawka podwójna wahadłowa z siedziskiem typu pampers - 1 sztuka - huśtawka podwójna wahadłowa typu gniazdo - 1 sztuka - zabawka drewniana dwuosobowa na sprężynie - kiwak imitacja pojazdu z dwoma siedziskami z oparciem - 2 sztuki, - zabawka drewniana jednoosobowa na sprężynie imitacja zwierząt - kiwak z siedziskiem - 2 sztuki, - huśtawka typu konik - wagowa - 2 sztuki, - regulamin placu zabaw, stale zakotwiczony w gruncie - 1 sztuka - dostawa i montaż 4 metalowych koszy na śmieci, - dostawa i montaż 4 ławek parkowych metalowo - drewnianych z oparciem, - dostawa i montaż 1 stołu do tenisa stołowego plenerowego, - transport elementów na miejsce montażu u Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 36.41.00.00-8, 45.11.27.23-9, 45.23.62.10-5, 45.11.12.00-0, 45.23.31.61-5, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.