eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa środków czystości, higienicznych, dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Wrocław: Dostawa środków czystości, higienicznych, dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 380666 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288974 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7747790, faks 71 7747790.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, higienicznych, dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wg potrzeb Zamawiającego różnych środków czystości, higienicznych, dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości zwanych dalej towarem zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz pakiety zamknięte od nr 1 do nr 8 Dodatkowe wymagania Zamawiającego PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Towar musi być fabrycznie nowy, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, terminie przydatności do użytku oraz gramaturze/litrażu/pojemności lub ilości j.m. np. sztuk w opakowaniu oraz zawierać instrukcję użytkowania/stosowania. W przypadku braku wymaganych powyższych elementów opisu na opakowaniu dostarczonego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego nie odebrania. Wymagany przez Zamawiającego termin ważności dostarczanego towaru - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa towaru z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. Pakiet zamknięty nr 2 Chemia specjalna W przypadku produktów niebezpiecznych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnych kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego zgodnie z rozporządzeniem komisji UE Nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniające rozporządzenie WE nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH oraz ulotkę informacyjną zawierającą podstawowe informacje, zastosowanie, sposób użycia, wartość pH koncentratu, informacje potwierdzające stężenie preparatu wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń potwierdzających spełnienie parametrów produktu. Zamawiający wymaga także od Wykonawcy nieodpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie utrzymania czystości za pomocą proponowanych środków myjących (przygotowanie, dozowanie). Zamawiający na czas trwania umowy wymaga od Wykonawcy dostarczenia bezpłatnie 2 szt. systemów dozujących podających gotowy roztwór roboczy, umożliwiający podłączenie 4 preparatów pod dozownik typu Penguin 4U lub równoważnych oraz pompki dozujące w ilości 5 sztuk. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewni. bezpłatną opiekę serwisową, wsparcie techniczne i okresowe przeglądy techniczne zamontowanych systemów dozujących - na każde wezwanie Zamawiającego lecz nie rzadziej niż co 2 miesiące. W przypadku pakietu zamkniętego nr 3 Pozostałe środki czystości, higieniczne, dezynfekcyjne, rękawice gospodarcze, naczynia jednorazowego użytku, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnych kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego zgodnie z rozporządzeniem komisji UE Nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniające rozporządzenie WE nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH dla następujących pozycji: 1,3,4,9,14,15,16,17,18,19,20,21,22,35,36,37 wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń potwierdzających spełnienie parametrów produktu. W przypadku pakietu zamkniętego nr 4 Worki, Zamawiający wymaga dołączenia do wszystkich pozycji oferty aktualnych kart charakterystyki produktu potwierdzających minimalną wymaganą przez Zamawiającego liczbę mikronów wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. W przypadku worków LDPE - worki nie mogą posiadać w składzie polichlorku winylu, muszą być wytrzyma.e na działanie wilgoci i środków chemicznych. Karta charakterystyki produktu musi być zgodna z rozporządzeniem komisji UENr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniające rozporządzenie WE nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń potwierdzających spełnienie parametrów produktu. W przypadku pakietu zamkniętego nr 5 Różny sprzęt do utrzymania czystości, ręczniki papierowe do podajnika TORK do pozycji oznaczonych numerami od 1 do 12, 23,24,25,26,27 do oferty należy dołączyć dokumenty zawierające pe.ne dane umożliwiające identyfikację produktu tj. instrukcję obsługi, ksero opisów z katalogów itp. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. W przypadku pakietu zamkniętego nr 6 Środki do mycia, odkażania, pielęgnacji rąk i skóry Zamawiający wymaga dołączenia do wszystkich pozycji oferty aktualnych kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego /kart charakterystyk produktu zgodnie z rozporządzeniem komisji UE Nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniające rozporządzenie WE nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń potwierdzających spełnienie parametrów produktu. W przypadku pakietu zamkniętego nr 7 Środki do dezynfekcji narzędzi, Zamawiający wymaga dołączenia do wszystkich pozycji oferty aktualnych kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego zgodnie z rozporządzeniem komisji UE Nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniające rozporządzenie WE nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH oraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń potwierdzających spełnienie parametrów produktu. W przypadku pakietu zamkniętego nr 8 Środki do dezynfekcji powierzchni małych i dużych, Zamawiający wymaga dołączenia do pozycji od nr 1 do nr 12 aktualnych kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego/kart charakterystyki/kart charakterystyki preparatu zgodnie z rozporządzeniem komisji UE Nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniające rozporządzenie WE nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń potwierdzających spełnienie parametrów produktu. Karta charakterystyki musi być napisana językiem prostym i zrozumiałym, zawierać jednoznaczne i zwięzłe stwierdzenia, zawierać 16 obowiązkowych punktów, kolejność punktów winna być taka jak wymienionym jw. przez Zamawiającego rozporządzeniu, zawierać wszystkie niezbędne dane o zagrożeniach nie powinna zawierać zbędnego tekstu, np.: mieszanina nie jest niebezpieczna dla środowiska, być przygotowana przez wykwalifikowaną osobę lub zespół osób, w karcie charakterystyki winien być wymieniony producent, importer lub dystrybutor oraz data sporządzenia bądź aktualizacji karty. Wszystkie środki czystości, higieniczne i dezynfekcyjne oraz różny sprzęt do utrzymania czystości muszą zawierać skład i instrukcje użyte w języku polskim. Oferowany towar jw. musi posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. Ze względu na oczekiwania Zamawiającego odnośnie odpowiedniej jakości zamawianych produktów do opisu niektórych towarów użyto znaków firmowych danego towaru. W związku z tym, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktu równoważnego. Za równoważny Zamawiający uzna produkt posiadający identyczne wskazania do stosowania, spełniający wszystkie wymagania dotyczące danych technicznych i jakościowych (w szczególności odnośnie: składu chemicznego, konsystencji, wydajności, stężenia, gramatury) postawionych przez Zamawiającego, różniący się od opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego przez Zamawiającego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W takim przypadku, jeśli Wykonawcy zaproponują w ofercie inny produkt zamienny, niż przykładowy, należy go wpisać w rubryce formularza asortymentowo - cenowego opis oferowanego produktu nazwa, producent, nr katalogowy, itp. a Zamawiający oceni go pod kątem równoważności wymaganych cech na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, np. karty charakterystyki produktu, ulotki, ksero opisów z katalogów itp. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Jeżeli Zamawiający uzna na podstawie dostarczonych dokumentów), że podany produkt jest gorszej jakości wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią siwz. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu wpisanego przez Zamawiającego jako przykładowy, należy również wpisać go do ww. rubryki. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych do oferty należy dołączyć dokumenty zawierające pełne dane umożliwiające identyfikację oferowanego artykułu, potwierdzające, że zamienne produkty są równoważne np. karty charakterystyki, ulotki, ksero opisów z katalogów itp. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą Zamawiający wymaga wypełnienia wszystkich pól formularza asortymentowo - cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Nie wypełnienie wszystkich pól skutkować będzie odrzuceniem oferty. WARUNKI DOSTAWY I PŁATNOŚCI: Wykonawca będzie realizował dostawy towaru sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie do 3 dni kalendarzowych od otrzymania zapotrzebowania na piśmie. Wykonawca zrealizuje także zamówienia przesłane faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zapewni cykliczność i terminowość dostaw wg złożonych zapotrzebowań w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości przedmiotu umowy maksymalna ilość określona w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 oraz cykliczności dostaw. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy towaru na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem do Magazynu półpiętro Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu ul. Dobrzyńska 21/23 w dni robocze od godz. 8:00 do 14:00. Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego towaru w okresie obowiązywania umowy może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania określonego w formularzu asortymentowo - cenowym za.. nr 2 do siwz. Wykonawca nie będzie wnosi. roszczeń do Zamawiającego w przypadku zapotrzebowania mniejszych ilości towaru niż wymienione w załączniku nr 2 do siwz. Zapłata za dostarczony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Stwierdzenie przy odbiorze, że dostarczony produkt jest niezgodny ze złożoną ofertą, która stanowi integralną część umowy, skutkować będzie odmową jego przyjęcia. Wykonawca zapewni całość cen przez okres trwania umowy za wyjątkiem: zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, obniżenia ceny jednostkowej towaru przez Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.81.10.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach 42.99.94.00 - Części froterek do podłóg innych niż używane w gospodarstwie domowym 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 33.71.19.00 - Mydło 24.32.25.10 - Alkohol etylowy 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 18.14.10.00 - Rękawice robocze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Papier toaletowy, ręczniki papierowe, pieluchy tetrowe, czyściwo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Flesz Sp. z o.o., ul. Cieślewskich 25F, 03-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25402,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31404,36

  • Oferta z najniższą ceną: 31404,36 / Oferta z najwyższą ceną: 41557,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Chemia specjalna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Centrum Czystości Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Międzyleska 2-6, 50-514 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35563,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30092,32

  • Oferta z najniższą ceną: 17423,49 / Oferta z najwyższą ceną: 35579,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Worki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Messa Magdalena Sielczak - Rum, al.Niepodległości 56, 55-020 Żórawina, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28768,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19672,62

  • Oferta z najniższą ceną: 19672,62 / Oferta z najwyższą ceną: 75599,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Różny sprzęt do utrzymania czystości, papier do podajnika TORK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29100,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23749,86

  • Oferta z najniższą ceną: 23749,86 / Oferta z najwyższą ceną: 27429,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Środki do mycia, odkażania, pielęgnacji rąk i skóry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14469,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14673,46

  • Oferta z najniższą ceną: 14673,46 / Oferta z najwyższą ceną: 14673,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Środki do dezynfekcji narzędzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9419,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7535,83

  • Oferta z najniższą ceną: 7535,83 / Oferta z najwyższą ceną: 7535,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Środki do dezynfekcji powierzchni małych i dużych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13741,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12464,12

  • Oferta z najniższą ceną: 12464,12 / Oferta z najwyższą ceną: 13467,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.