To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Hrubieszów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu p.n.
Przebudowa drogi powiatowej klasy G Nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa,
- obejmująca granice miasta Hrubieszowa (ul. Nowa) na odcinkach
od km 0+745 do km 2+047 i od 2+225 do km 2+647,
- od km 2+647 do km 3+767 w m. Gródek
- od km 13+950 do km 14+956 w m. Kosmów,
- od km 14+956 do km 17+456 w m. Kryłów
- od km 19+411 do km 20+411 w m. Prehoryłe
- od km 32+600 do km 33+800 w m Siekierzyńce - Oszczów
Projekt współfinansowany z Regionalnego Progr
Numer ogłoszenia: 376477 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314579 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hrubieszowski, ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 1, Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6965069, faks 084 6963856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej klasy G Nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa, - obejmująca granice miasta Hrubieszowa (ul. Nowa) na odcinkach od km 0+745 do km 2+047 i od 2+225 do km 2+647, - od km 2+647 do km 3+767 w m. Gródek - od km 13+950 do km 14+956 w m. Kosmów, - od km 14+956 do km 17+456 w m. Kryłów - od km 19+411 do km 20+411 w m. Prehoryłe - od km 32+600 do km 33+800 w m Siekierzyńce - Oszczów Projekt współfinansowany z Regionalnego Progr.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej klasy G Nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa, - obejmująca granice miasta Hrubieszowa (ul. Nowa) na odcinkach od km 0+745 do km 2+047 i od 2+225 do km 2+647, - od km 2+647 do km 3+767 w m. Gródek, - od km 13+950 do km 14+956 w m. Kosmów, - od km 14+956 do km 17+456 w m. Kryłów, - od km 19+411 do km 20+411 w m. Prehoryłe, - od km 32+600 do km 33+800 w m. Siekierzyńce - Oszczów. Kod CPV - 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Projekt dotyczy realizacji robot drogowych, mostowych i kanału deszczowego. Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i nadzór nad robotami związanymi z przebudową drogi powiatowej Nr 3432L na odcinkach wskazanych w zamówieniu. 1) Branża drogowa obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 3432 L na odcinkach wskazanych w zamówieniu, w zakres której wchodzą następujące roboty: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze b) wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni i jej poszerzenie do szer. 6,0m, c) przebudowa i budowa zjazdów i przepustów pod zjazdami, d) budowa zatok autobusowych, e) przebudowa i budowa chodników dla pieszych, f) umocnienie skarp i dna rowów elementami betonowymi, g) oznakowanie poziome i pionowe, h) humusowanie i obsianie skarp, 2) Branża mostowa obejmuje następujący zakres robót: a) przebudowa przepustów pod koroną drogi, 3) Branża sanitarna: a) budowę kanału deszczowego dł. około 110m Praca Inspektora nadzoru podzielona jest na następujące etapy: a) Etap I - nadzór nad realizacją kontraktu i jego rozliczenie w okresie realizacji przebudowy drogi powiatowej klasy G Nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa, - obejmującej granice miasta Hrubieszowa (ul. Nowa) na odcinkach od km 0+745 do km 2+047 i od 2+225 do km 2+647, - od km 2+647 do km 3+767 w m Gródek - od km 13+950 do km 14+956 w m Kosmów, - od km 14+956 do km 17+456 w m Kryłów - od km 19+411 do km 20+411 w m. Prehoryłe - od km 32+600 do km 33+800 w m Siekierzyńce-Oszczów b) Etap II - kontrola Projektu w okresie gwarancji oraz przeglądy i w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie od Wykonawcy robót ich usunięcia, odbiory pogwarancyjne. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 1. Zakres działań: 1.1. Obowiązki ogólne. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) i obejmuje w szczególności: 1) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 2) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o wykonywanych pracach, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu, 3) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 7) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej. 8) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 9) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 10) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 11) przedkładanie pisemnych raportów dla Zamawiającego z postępu prac o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem, 12) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 13) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 14) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, 16) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 17) inspektor nadzoru, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym cześć inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 18) reprezentowanie interesów zamawiającego, 19) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 20) udzielanie Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu, 21) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 22) organizowanie narad technicznych na żądanie Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia narady, 23) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, oraz nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę, 24) zlecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących Wątpliwość, co do ich jakości, 25) zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów w Laboratorium Drogowym. Co do wyboru Laboratorium Wykonawca musi uprzednio uzyskać akceptację Zamawiającego, 26) zatwierdzanie rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót 27) weryfikowanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót, 28) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 29) prowadzenia miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót, 30) poświadczenia terminu zakończenia robót, 31) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót, 32) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy Robót, 33) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 34) sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy Robót, 35) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; 36) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; 37) wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz lub Instytucje Finansujące, lub procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania); 38) udziału w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego i procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania ); 39) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu. Inspektor będzie decydować o: - dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; - zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót; - dopuszczeniu do pracy wytwórni mas bitumicznych i betonowych, wytwórni prefabrykatów oraz sprzętu i środków transportu Wykonawcy Robót; - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu; - sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. Inspektor będzie wnioskować o: - wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; - przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora; - zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej, w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; - zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót; - zlecenie wykonania robót dodatkowych. Inspektor będzie akceptować: propozycję Wykonawcy Robót odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy Robót; 1.2. Etap po zakończeniu robót W okresie Zgłaszania Wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora będzie należało: - finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy; - dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad ; - odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; - wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; - udział w odbiorach pogwarancyjnych;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 110600.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dyrekcja Inwestycji Miejskich Sp. z o.o., ul. Narutowicza 56A 20-016 Lublin, 20-016 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 110600.00
- Oferta z najniższą ceną: 110600.00 oferta z najwyższą ceną: 209000.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





