Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Numer ogłoszenia: 374770 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 361100 - 2012 data 21.09.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 075 7515124, fax. 075 7515124.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi w Trzcińsku na działce nr 393...
- W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi w Trzcińsku na działce nr 393. 2.1. rozbiórka istniejącej drogi - uszkodzona nawierzchnia i podbudowa 2.2. wzmocnienie istniejącego gruntu rodzimego pod jezdnią warstwą betonu C12/15. 2.3. wykonanie nowej podbudowy z kamienia łamanego 2.4. wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej 6 + 4 (SMA) 2.5. wykonanie nowych krawężników 2.6. wykonanie nowych poboczy 2.7. wykonanie nowych nawierzchni zjazdów wraz z podbudową i przepustami 2.8. wykonanie barier energochłonnych Szczegółowy opis zamówienia stanowią: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt remontu, program funkcjonalno-użytkowy, przedmiar robót, zwane w dalszej treści jako dokumentacja techniczna..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
- W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2012..
- W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2012..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
- W ogłoszeniu jest: Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie.
- W ogłoszeniu powinno być: Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych i klęsk żywiołowych oraz innych okoliczności wynikających z terminów postępowań administracyjnych powodujących, że prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów nie będzie możliwe, b) wystąpienie okoliczności wynikających z terminów postępowań administracyjnych powodujących, że rozpoczęcie realizacji umowy będzie niemożliwe lub wystąpią przerwy w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) konieczność przeprowadzenia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. 7.1.1. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, gdy termin wykonania umowy ulegnie odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 7.1.2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 7.1.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 7.1.2., wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 8. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. 7 podpunkt a), b), c) w niniejszym rozdziale, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy przez wprowadzenie fakturowania częściowego (nie więcej niż jedna faktura częściowa oraz druga ostateczna), przy czym pierwsza faktura częściowa będzie złożona nie później niż 28 listopada 2012 roku. Poszczególne faktury będą wystawione w oparciu o kosztorys powykonawczy dla danego etapu potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego obejmujący roboty faktycznie wykonane oraz wynagrodzenie określone w oparciu o pozycje z przedmiaru i stawki ustalone w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy, bądź w przypadku wystąpienia robót dodatkowych korekty wynagrodzenia, której wartość zostanie obliczona także wg stawek określonych w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy. 9. Wszelkie zmiany i wnioski Wykonawcy w stosunku do przedmiotu zamówienia w szczególności dotyczące wprowadzenia robót zamiennych, czy konieczności wprowadzenia robót dodatkowych wymagają przed ich wprowadzeniem uzyskania zgody Zamawiającego, akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego, oraz projektanta..
INNE PRZETARGI JANOWICE WIELKIE
więcej: przetargi JANOWICE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.