eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 374565 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Oleśnica: Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 4, krajowy numer identyfikacyjny 93011371500000, ul. ul. Kazimierza Wielkiego  4, 56400   Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 314 29 13, e-mail przedszkole4olesnica@op.pl, faks 71 314 29 13.
Adres strony internetowej (URL): http://www.przedszkole4.olesnica.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
https://www.e-oswiata.olesnica.pl/bip/default/index/id/504


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
https://www.e-oswiata.olesnica.pl/bip/default/index/id/504


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej
Adres:
56-400 Oleśnica, ul. Kazimierza Wielkiego 4, Przedszkole nr 4 w Oleśnicy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
Numer referencyjny: P4.242.1.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy w podziale na części: 1) Część 1 - pieczywo 2) Część 2 - warzywa i owoce świeże 3) Część 3 - mięso i wędliny 4) Część 4 - nabiał 5) Część 5 - Ryby mrożone, wędzone, konserwowe i przetwory rybne 6) Część 6 - przetwory warzywne i owocowe mrożone 7) Część 7 - jajka 8) Część 8 - makarony 9) Część 9 - przyprawy 10) Część 10 - płatki śniadaniowe i art. wielozbożowe 11) Część 11 - pozostałe różne art. spożywcze 12) Część 12 - soki naturalne, tłoczone na zimno 13) Część 13 - Mleko modyfikowane Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy oraz załącznik nr 1 do niego (zestawienie asortymentu). Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a) powyżej, składa: b) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja, itp.), podmiotów trzecich udostępniających zasoby, dokumenty i oświadczenia określone w ust. 11 pkt. a (b) zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotów trzecich udostępniających zasoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wypełniony formularz wg załącznika nr 1 do umowy, zawierający ceny jednostkowe oraz ceny sumaryczne. 3. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. W szczególności dokumenty te powinny określać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 7. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 8. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności 10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany umowy wskazano w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/01/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zadanie nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - pieczywo 1 bułka wrocławska szt. 300,00 2 bułka kajzerka szt. 4000,00 3 bułka mammamija/ orkiszowa/z dynią/grahamka szt. 4000,00 4 bułka maślana/rogal maslany szt. 1600,00 5 bułka słodka szt. 800,00 6 bułka tarta 0,5kg szt. 130,00 7 chleb wieloziarnisty 350g-400g szt. 500,00 8 chleb rozmaitości/gryczany 350/400g szt. 550,00 9 chleb orkiszowy/graham/sezam 350g-500g szt. 550,00 10 pączek szt. 200,00 11 grzanki 200/250 g szt. 200,00 12 ciastka orkiszowe/wielozbożowe kg 16,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Zadanie 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 - warzywa i owoce świeże 1 arbuz kg 70,00 2 banany kg 510,00 3 bazylia świeża szt. 2,00 4 BIAŁA KAPUSTA kg 150,00 5 botwinka szt. 20,00 6 brokuły świeże szt. 25,00 7 brukselka kg 15,00 8 buraki kg 150,00 9 cebula kg 50,00 10 cukinia kg 30,00 11 cytryny kg 80,00 12 czosnek szt. 50,00 13 dynia kg 50,00 14 fasola Jaś średni 500g op 50 15 fasola szparagowa kg 20,00 16 groch łuskany 500g op 50 17 gruszka kg 40,00 18 jabłka kg 1200,00 19 kalafior świeży szt. 50,00 20 kalarepa szt. 50,00 21 kapusta czerw kg 35,00 22 kapusta kiszona kg 190,00 23 kapusta młoda szt. 50,00 24 kapusta pekińska kg 80,00 25 kapusta włoska kg 10,00 26 kiełki różne rodzaje szt. 20,00 27 kiwi szt. 120,00 28 koperek szt. 450,00 29 lubczyk świeży szt. 30,00 30 mandarynka kg 210,00 31 marchew kg 700,00 32 natka pietruszki szt. 450,00 33 nektarynka kg 270,00 34 ogórek świeży kg 250,00 35 ogórki kiszone wiadro 3kg ogórka/ogórek z beczki kg 170,00 36 papryka świeża mix kg 150,00 37 pieczarki kg 90,00 38 pietruszka kg 200,00 39 pomarańcza kg 80,00 40 pomidor kg 230,00 41 pora szt. 200,00 42 rzodkiewka szt. 400,00 43 sałata lodowa szt. 100,00 44 sałata masłowa szt. 100,00 45 seler kg 160,00 seler młody z nacią szt. 10,00 46 soczewica 500g op 10 47 szczaw konserwowy cięty 300g-350ml szt 40 48 szczypior szt. 650,00 49 winogron ciemny/jasny kg 80,00 50 ziemniaki kg 4400,00 51 ziemniaki młode kg 400,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Zadanie nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 - mięso i wędliny 1 filet z indyka kg 40,00 2 filet z kurczaka kg 280,00 3 karczek b/k całkowicie odkostniony, pozbawiony błony, niepeklowany szt. 250,00 4 kiełbasa krakowska drobiowa/ filet z kurczaka/ polędwica drobiowa kg 180,00 5 kiełbasa śląska kg 120,00 6 kurczak cały swieży kg 51,00 7 łopatka b/k, bez skóry, bez tłuszczu, niepeklowany kg 140,00 8 parówka z szynki zaw. Mięsa pow. 97% 6szt/op szt. 250,00 9 porcja z kaczki kg 5,00 10 schab b/k, słonina całkowicie zdjęta, mięso o barwie jasnej, niepeklowane kg 30,00 11 schab/szynka kanapkowa kg 50,00 12 szynka b/k, całkowicie odkostniona, odtłuszczona, niepeklowana kg 60,00 13 szynka/filet z indyka kg 79,00 14 udko z kurczaka kg 160,00 15 wątróbka z kurczaka odtłuszczona kg 40,00 16 wołowina bez kości kg 40,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Zadanie 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 - nabiał 1 jogurt naturalny 370g szt. 1500,00 2 masło 82% tłuszczu 200g szt. 1500,00 3 mleko 2% w woreczku niepasteryzowane szt. 4500,00 4 serek homogenizowany 150g szt. 1500,00 5 ser biały półtłusty kg 650,00 6 ser salami zaw. Tłuszczu <26g/100g kg 100,00 7 śmietana 12% szt. 750,00 8 śmietana 18% szt. 20,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Zadanie 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 - Ryby mrożone, wędzone, konserwowe i przetwory rybne miruna nowozelandzka -5% glazury, ze skórą kg 300,00 dorsz - 5% glazury, bez skóry kg 20,00 makrela wędzona kg 10,00 makrela w pomidorach 85g ryby po odsączeniu szt. 200,00 tuńczyk w oleju kawałki, 120g po odsączeniu szt. 300,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Zadanie 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przetwory warzywne i owocowe mrożone brokuły 2,5kg szt. 14,00 cebula plastry 2,5 kg szt. 20,00 fasola szparagowa żółta 2,5 kg szt. 5,00 marchewka z groszkiem 2,5 kg szt. 20,00 marchew mini 2,5 mini szt. 20,00 mieszanka wielowarzywna (marchew czerwona i żółta, fasola szparagowa, brokuł) 2,5 kg szt. 60,00 miazga szpinakowa 2,5 kg szt. 30,00 barszcz ukraiński z fasolką 2,5 kg szt. 35,00 mieszanki wieloskładnikowe na zupę(zupa kalafiorowa, wiosenna) 2,5 ka szt. 20,00 mieszanka kompotowa 2,5 kg szt. 40,00 truskawki 2,5 kg szt. 35,00 jagody 2,5 kg szt. 15,00 czarna porzeczka 2,5 kg szt. 10,00 maliny 2,5 kg szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Zadanie 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:jajka - kurze świeże, kl. A, kat.wagowa L, waga 63-73g, znakowane zgodnie z polskimi normami, poddawane dezynfekcji przez naswietlanie, pakowane w sterylne wytłaczanki po 30szt szt. 8200,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Zadanie 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Makarony makaron świderki duże 3kg - op 24,00 makaron łazanki 3kg op 12,00 makaron spaghetti 3kg op 12,00 makaron rurki 3kg op 12,00 makaron nitki 3kg op 8,00 makaron kolanko małe 3kg op 4,00 makaron muszelki 3kg op 4,00 ryz paraboliczny 5kg op 55,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Zadanie 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przyprawy pieprz czarny prawdziwy, mielony 100% pieprzu 0,5 kg op 10 czosnek granulowany, 100% 0,5kg op 10 papryka mielona słodka, 100%, 0,5kg op 5 pieprz ziołowy 0,6kg op 5 bazylia otarta 300g op 4 majeranek otarty 250 gg op 3 ziele angielskie 500g op 3 kurkuma 420g op 2 imbir mielony 250g op 1 curry 900g op 1 oregano suszone 120g op 3 liść laurowy 100g op 4 zioła prowansalskie 200g op 5 granulowane suszone warzywa bez dod. Soli 450g op 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Zadanie 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 - płatki śniadaniowe i art. wielozbożowe ciastka owsiano-owocowe bez cukru (4 szt) szt. 1700 płatki jeczmienne, jaglane, orkiszowe, owsiane, ryżowe,żytnie 300-500g szt. 300 płatki kukurydziane kasza kukurydziana 95%, 250g szt. 200 płatki wielozbożowe miodowe i czekoladowe zaw.cukru poniżej 29g/100g produktu szt 300 wafle ryżowe wypiekane z pełnego ziarna ryżu brązowego 15g szt. 600
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: Zadanie 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 - pozostałe różne art. spożywcze ananasy w puszce, plastry ,masa netto po odcieku 340g, tłuszcz 0, cukier do 14,8 g/100 szt. 100 barszcz biały w butelce szklanej 0,5l szt. 12 biszkopty bezcukrowe 100g szt. 500 brzoskwinie w puszce,połówki,masa po odcieku 470g szt. 100 budyń mix smaków zaw.cukru 9,7g/100g1,3kg szt. 170 chrupki kukurydziane 100%grys kukurydziany 80g szt. 1300 chrzan tarty w słoiku 200ml szt. 0 cukier biały 1kg kg 200 cukier naturalny waniliowy szt. 10 cukier puder 0,5kg szt. 10 cukier waniliowy 32g szt. 50 cynamon 20g jakość Q szt. 30 drożdże 100g szt. 50,00 dżem 100% owoców, bez dod. Cukru i konserwantów, 220g mix smaków szt. 100 fasola czerwona konserwowa masa po odsączeniu 220 g szt. 30 groszek konserwowy masa po odsączeniu 220 g szt. 70 herbata czarna <98% 100torebek/op szt. 12 herbaty owocowe, ziołowe 100% nat. Składników pochodzenia roslinnego szt. 1000 kakao o obnizonej zaw. Tł. Kakaowego 10-12% 80g szt. 80 kasza gryczana 500g 13g białka/100g produktu szt. 170 kasza jęczmienna 400g 10g błonnika/100g produktu szt. 80 kasza manna błyskawiczna 500g 11g błonnika/100g produktu szt. 130 kasza pęczak 500g szt. 40 kawa inka - 72% zboża- prażone szt. 50 ketchup 480g bez substancji konserwujących, pomidorowy 198g/100g szt. 100 kisiel mix smaków 1,3kg z wit.C szt. 60 kukurydza konserwowa masa po odsączeniu 220 g szt. 60 mączka ziemniaczana 0,5kg szt. 60 mąka tortowa TYP 450 kg 400 mąka pełnoziarnista do wypieku chleba 1kg kg 50 miód pszczeli naturalny 1l kg 100 musztarda sarepska w słoiku 180g szt. 30 olej rzepakowy 100rafinowany z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno, zaw.65,5g kwasów jednonienasyconych poj.1l szt. 160 oliwa z oliwek 1l,1000ml,z Vit E min 17mg,kwasy nasycone-14g,jednonienasycone 69g,wielonienasycone 9g szt. 20 orzechy włoskie 200g szt. 100 płatki migdałowe 50g szt 100 pomidory w puszce, krojone, powyżej 60%pomidorów,420 ml,tłuszcz 0,cukry 3,1g/100,sól 0,4g/100 kg 50 przecier pomidorowy 28-30% 950g szt 80 rodzynki 200g szt 200 soczek wielowocowy w kartoniku 200ml, bez sub.konserwujących wzbogacony wit.C i żelazem szt. 340 sól o obnizonej zawartości potasu i sodu kg 160 szczaw konserwowy cięty 300g-350ml szt 40 wiórki kokosowe 100g szt 50 żurawina suszona 150g szt. 100 żurek 0,5l w szklanej butelce szt 150
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Zadanie 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 - soki naturalne, tłoczone na zimno
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy20
termin płatności10
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Zadanie 13

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13 - Mleko modyfikowane 1 mleko modyfikowane 4 BEBIKO 800g z zaw. Wit. A,C,D,E lub równoważne op 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności10
termin dostawy20
czas realizacji reklamacji o którym mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.