To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Siedlce: Przetargu nieograniczony (dla kwoty powyżej 14 000 EURO i poniżej 193 000 EURO) na dostawę wyposażenia do części socjalnej i warsztatowej na teren ZUO w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.
Numer ogłoszenia: 372680 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330232 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, ul. 11 Listopada 19, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6332522, faks 025 6332526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetargu nieograniczony (dla kwoty powyżej 14 000 EURO i poniżej 193 000 EURO) na dostawę wyposażenia do części socjalnej i warsztatowej na teren ZUO w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia do części socjalnej i warsztatowej (załącznik nr 2) dla potrzeb ZUO w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2. Szczegółowy spis wyposażenia objętego dostawą zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z wymaganymi parametrami technicznymi. Wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę musi odpowiadać wymogom technicznym zawartym w załączniku nr 2 SIWZ oraz w treści SIWZ. Wyposażenie dostarczone powinno być dopuszczone do użytkowania w zakładach pracy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia deklaracji zgodności WE (UE) lub innego dokumentu potwierdzającego bezpieczeństwo i dopuszczenie do obrotu na rynku europejskim i polskim, w rozumieniu ustaw o systemie zgodności oraz oznakowanie wyrobu znakiem CE. Oferowane wyposażenie określone w załączniku nr 2 do SIWZ, musi spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. Oferowane urządzenia określone w załączniku nr 2 do SIWZ, muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne, nie powystawowe i gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego.Oferowane wyposażenie określone w załączniku nr 2 do SIWZ Wykonawca dostarczy na własny koszt do Zakładu znajdującego się w m. Wola Suchożebrska, ul. Sokołowska 2, 08-125 Suchożebry. Okres gwarancji na wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia to 24 m-ce liczone od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego. Termin usunięcia powstałej usterki 3 dni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.13.00 - Szafy 39.14.11.00 - Regały 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 39.51.51.00 - Zasłony .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- Meriwa Sp. J., Paweł Filipiuk , Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57981,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32520,00
Oferta z najniższą ceną: 32520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60230,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
- Zakup zestawu z laserem holmowym do wykonywania procedur urologicznych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 3677W - ul. Pustej i Stefana Wyszyńskiego w Mordach
- "Dostawa odzieży dla pracowników PGL LP biorących udział w działaniach związanych z gaszeniem pożarów lasów - powtórzenie"
- Wyk. us. w zakresie czysz. oraz odb. i dal. zagosp. odp. z urz. sozotech. (separ. subst. ropopo., osad., piask., kont. odpad. z pias.), udroż. przep. wraz z roz. tech. myjni zlok. w m. W-wa- Wesoła
- Wyposażenie dla Centrum Symulacji Medycznych.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- ZP/CZD/050/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
- Restauracja zabytkowej "Burmistrzówki" w Trzciance
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.