Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Opole: Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku biurowym WORD w Opolu
Numer ogłoszenia: 370425 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Oleska 127, 45-233 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4580388, faks 077 4029209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.word.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku biurowym WORD w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem pomieszczeń w budynku biurowym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu przy ul. Oleskiej 127. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, które stanowią załączniki do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.21.51 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższe warunki . 1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na poniższych stanowiskach lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk wymienionych poniżej: 1) kierownik budowy - doświadczenie jako kierownik budowy - minimum 5 lat, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz należący do właściwej izby samorządu zawodowego, 2) kierownik robót elektrycznych - doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych - minimum 3 lata, posiadający uprawnienia oraz należący do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) kierownik robót sanitarnych - doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych - minimum 3 lata, posiadający uprawnienia oraz należący do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla powyższych stanowisk rozumie się lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub zastępcy kierownika). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. 2.Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie/przebudowie/remoncie budynku mieszkalnego, użytkowego lub przemysłowego (wykonaną w ramach jednej umowy) o wartości nie mniejszej niż 200 000zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia warunek określony powyżej. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia , na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w wykonaniu zamówienia wraz z uprawnieniami, zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualnymi na dzień składania ofert oraz informacjami o okresie (w latach) doświadczenia zawodowego . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości brutto, daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie . 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w imieniu wykonawców podpisują się osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oddzielnie składają oświadczenie art. 22 uPzp oraz dokumenty rejestrowe . Pozostałe dokumenty składają wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opole, ul.Oleska 127.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Opole, ul. Oleska 127, pokój nr 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe robót. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego obejmującego zakres robót będących przedmiotem niniejszego postępowania i sporządzonym na podstawie przedmiaru robót..
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
więcej: Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





