eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Świadczenie usług doradztwa prawnego w przygotowaniu i przeprowadzeniu procesu emisji obligacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Płock: Świadczenie usług doradztwa prawnego w przygotowaniu i przeprowadzeniu procesu emisji obligacji
Numer ogłoszenia: 369248 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314734 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Inwestycje Miejskie" Sp. z o.o., ul. Bielska 9/11, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 364 19 66, faks 24 364 19 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa prawnego w przygotowaniu i przeprowadzeniu procesu emisji obligacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa prawnego w przygotowaniu i przeprowadzeniu procesu emisji obligacji. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: - przygotowania, weryfikacji, negocjacji oraz uzgodnienia z instytucją finansującą i jej doradcą prawnym, a także organami Zamawiającego i Gminy - Miasto Płock ostatecznej treści wszelkich, niezbędnych dokumentów dotyczących finansowania Programu, w interesie i na rzecz Zamawiającego (w tym uczestniczenie w spotkaniach, negocjacjach, udzielanie wyjaśnień i porad prawnych dotyczących uzasadnienia przyjętych rozwiązań umownych, skutków prawnych wynikających z przyjęcia alternatywnych postanowień, itp.); - przygotowania, opiniowania, uzgadniania oraz weryfikacji dokumentów, związanych z udziałem Gminy - Miasto Płock w Programie, w tym projektów uchwał, decyzji i innych; - przygotowania, opiniowania, uzgadniania oraz weryfikacji dokumentów i umów, pomiędzy Zamawiającym a Gminą - Miasto Płock, w tym umowy przedwstępnej najmu, umów najmu, umowy powierzenia oraz umowy wsparcia; - przygotowywania projektów uchwał, zgód i zezwoleń organów Zamawiającego; - przygotowania lub weryfikacji dokumentacji zabezpieczeń i uzgodnienie ich treści w imieniu Zamawiającego z instytucją finansującą i jej doradcą prawnym, a także organami Zamawiającego; - przygotowywania projektów pism w toku postępowań administracyjnych, sądowych oraz skierowanych do kontrahentów Zamawiającego oraz osób trzecich, związanych z Zamknięciem Finansowania; - zastępstwa procesowego w postępowaniu cywilnym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi związanych z Zamknięciem Finansowania; - przygotowania dokumentów związanych z notyfikacją pomocy publicznej, jeśli okaże się to konieczne; - sprawdzenia i potwierdzenia skuteczności ustanowionych zabezpieczeń wobec instytucji finansującej, w imieniu Zamawiającego; - przygotowania i weryfikacji struktury i warunków finansowania oraz potwierdzenie ich zgodności z decyzją kredytową instytucji finansującej; - przygotowania dokumentacji programu emisji obligacji, w tym dokumentów zabezpieczeń; - potwierdzenie spełnienia warunków zawieszających niezbędnych do dokonania pierwszej emisji serii obligacji i każdej następnej serii obligacji; - innych usług prawnych, opinii prawnych, ekspertyz prawnych, niezbędnych do Zamknięcia Finansowania Programu lub realizacji samego Programu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Allen & Overy, A Pędzich Sp. komandytowa, Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.