eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneDostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz środków pomocniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Ustrzyki Dolne: Dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz środków pomocniczych
Numer ogłoszenia: 369160 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych , ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4711080, faks 013 4711073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz środków pomocniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz środków pomocniczych. 1.Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 24.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz.896 z późn. zm.) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. 2.Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem. Szczegółową ilość, opis oraz wymagania co do przedmiotu zamówienia, przedstawia załącznik nr 1 będący integralną częścią SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważna i odpowiednią ofertę, sporządzoną zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami określonymi w pkt VI SIWZ. 2. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia nie spełniana na podstawie analizy treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.VI SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zamawiający wymaga, by sprzęt rehabilitacyjny spełniał wymagania, określone w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93 ,poz. 896 z późn.zm.). W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć: a. kserokopię dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane podmioty zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych tj.: Deklaracje zgodności producenta, Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną, dotyczącą oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych b. Katalogi 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Formularz cenowy i ofertowy wg wzoru załączonego do SIWZ winien być wypełniony w całości i podpisany..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Bełska 22 38-700 Ustrzyki Dolne (pok. Nr 12).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Bełska 22 38-700 Ustrzyki Dolne (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.