eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI NA DROGACH WOJEWÓDZKICH NR 454, 396, 451 I 461 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W OLEŚNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Opole: WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI NA DROGACH WOJEWÓDZKICH NR 454, 396, 451 I 461 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W OLEŚNIE
Numer ogłoszenia: 367604 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI NA DROGACH WOJEWÓDZKICH NR 454, 396, 451 I 461 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W OLEŚNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni na drogach wojewódzkich nr 454, 396, 451 i 461 z podziałem na zadania administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew - Usługi wycinania drzew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1. POTENCJAŁ KADROWY. Wykonawca musi wykazać, że na każde zadanie dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) pilarz - przynajmniej 2 osoby z uprawnieniami, b) 2 osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać, że na każde zadanie dysponuje w pełni sprawnymi niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) piły spalinowe - minimum 2 szt., b) rębak - minimum 1 szt., c) frezarka - minimum 1 szt., d) zwyżka - minimum 1 szt., e) samochody zabezpieczające - minimum 2 szt., f) samochód ciężarowy - minimum 1 szt., g) zagęszczarka do zagęszczenia gruntu (ubijak mechaniczny, zagęszczarka płytowa lub walec) - minimum 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia oddzielnie na każde zadanie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i świadectwami. 3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, wykonawca wskazał potencjał kadrowy, którym będzie dysponował. 4. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 4.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 4, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 2. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Oleśnie, ul. Wielkie Przedmieście 3, 46-300 Olesno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Oleśnie, ul. Wielkie Przedmieście 3, 46-300 Olesno, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni na drogach wojewódzkich nr 454 administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77.21.14.00-6 - usługi wycinania drzew. Przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę 104 szt. drzew wraz z frezowaniem pni na drodze wojewódzkiej nr 454.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni na drogach wojewódzkich nr 396, 451 i 461 administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77.21.14.00-6 - usługi wycinania drzew. Przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę 54 szt. drzew wraz z frezowaniem pni na drodze wojewódzkiej nr 396, 451 i 461.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.