Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Wałcz: Dostawa technicznych środków materiałowych dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej
Numer ogłoszenia: 366436 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznych środków materiałowych dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do tratw RFD/BEAUFORT, Dostawa części zamiennych do tratw BFA, Dostawa części zamiennych do łodzi ratowniczych, Dostawa klejów i smarów do skafandrów nurkowych, Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych MANTA, Dostawa części zamiennych do aparatów powietrznych FASER, Dostawa części zamiennych do aparatów powietrznych AUER, Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych FENZY AIR 5500, Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych FENZY AERIS, Dostawa materiałów konserwacyjnych i eksploatacyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.51.52.00-2, 37.41.22.40-3, 35.11.00.00-8, 24.91.00.00-6, 34.52.14.00-9, 44.42.30.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 8 195,00 zł. 2.Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach: zadanie 1 - 161,00 zł. brutto zadanie 2 - 65,00 zł. brutto zadanie 3 - 630,00 zł. brutto zadanie 4 - 97,00 zł. brutto zadanie 5 - 647,00 zł. brutto zadanie 6 - 2 283,00 zł. brutto zadanie 7 - 3 513,00 zł. brutto zadanie 8 - 195,00 zł. brutto zadanie 9 - 348,00 zł. brutto zadanie 10 - 256,00 zł. brutto 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okoliczno-ściach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpiecze-niowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 3 ppkt 5 należy zdeponować przed terminem składania ofert w kasie Zamawiającego - budynek nr 1 pokój nr 3, a kopię załączyć do oferty (godziny otwarcia kasy: w dni robocze w godzinach: 8.00 - 9.00 i 12.00 - 14.00.). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 47101010780083121391200000 a) Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiają-cego. b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachun-ku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wy-konawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na we-zwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niele-żących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się aby: a) Wykonawca przedłożył oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania określone przez Zamawiającego w Rozdziale III SIWZ. b) w przypadku zaoferowania produktów o innych oznaczeniach (numerach katalogowych) - niż żądane przez Zamawiającego w Rozdziale III niniejszej SIWZ - Wykonawca musi dołączyć oświadczenie potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest współzmienny (dotyczy zadań nr 1, 3 ,4, 10).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje moż-liwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmiany numerów katalogowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiającego -budynek nr 1, pok. nr 4 od Pn-Pt w godz. 7-15. Otwarcie ofert siedziba Zamawiajacego budynek nr 05.10.2012 g. 10:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do tratw RFD BEAUFORT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wąż 11181009 Linka uruchamiająca do tratwy 12m 51027001 Zawór nadmiarowy 050664009 Pojemnik Typ 79 39921002.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.51.52.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do tratw BFA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masa uszczelniająca BFA 530371 310ml Sprężyna noża 430376 Sprężyna zatrzasku 430378 BFA Sprężyna tłoka 430377 BFA Linka uruchamiająca 53.08.53 BFA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.51.52.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do łodzi ratowniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klej chloroprenowy BOSTIC Osłona wiosła BOSMAN STOMIL Tkanina MP-182 szer.120 cm BOSMAN Ławka łodzi 1x0,3m BOSMAN STOMIL Pokrywa zaworu łodzi STOMIL Fi 55/40mm Uchwyt Lin.H.GRYF6 STOMIL 13731859902791400 Zawór niekompletny 1373-132-651 BOSMAN STOMIL Płytki aluminiowe pod silnik, gr. 8 mm, wymiar: 250 mm x 110 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.14.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa klejów i smarów do skafandrów nurkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klej CEMENT 2000 do zamków Klej do neopranu 75 ml NURPAK Smar silikonowy tuba 35 gram NURPAK Środek do konserwacji zamków w sztyfcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych MANTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elipsa M2011 MANTA PRO Osłona APN MANTA M2025 Dystans M5025 PRO Filtr MANTA PRO P 5020 Króciec P5019 MANTA PRO Podkładka P5009 MANTA PRO Podkładka P 5005 Puszka dolna M2007 MANTA PRO Smar silikonowy APN MANTA M 6ml Uszczelka P5017 Manta Pro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatów powietrznych FASER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszczelka 25-6-9/1 Pierścień uszczelniający 471-L-2 Sitko filtra Fi 8,6 471 D 22 Zespół wrzeciona dolnego 41-0-5k Uszczelka fibrowa 41-0-10/1 APN-D Płytka zaworu wdechowego 562G5 Uszczelka przyłącza 562G8 Membrana foniczna (kompletna) 562L3K Pierścień uszczelniający NBR 60-N-45x2 Płytka zaworu wydechowego OM-05-005-X Zawór wdechowy 562J Czop kompletny 57C45K Pierścień uszczelniający NBR 90-S-5,3x2,4 PN-M-73092[4] Pierścień uszczelniający NBR 90-S-3,3x2,4 PN-M-73092[5] Sprężyna 471D12/1 Siatka O8 mm 31-4-28 Sprężyna zatrzasku zaworu rezerwy 471F8 APN-D Pierścień uszczelniający NBR90-S-7,3x2,4 PN-90/M-73092 Sitko O6,7 633A4 Uszczelka O6,7/4,5X0,5 633A5 Siatka O7 34-2-3 Pierścień uszczelniający NBR90-S-5,3X2,4 PN-90/M-73092 Pierścień uszczelniający NBR90-S-3,3X2,4 PN-90/M-73092 Uszczelka O10/4,5x0,5 116E49 Korek 480D9 Tłoczek kompletny 633A17K Uszczelka O5/3x0,3 419 B 3 Uszczelka O3,2/1,8 31-5-8 Siatka O3,2 31-5-10 Wrzeciono kompletne 703A13K/563F3K Podkładka ślizgowa 563F7 Podkładka 563F8 Uszczelka 563F9 Uszczelka miedziana prof.. O 8/4,5x1 59-1-13P Sitko O6,7 633A4 Wkrętka M8X1 633A6 Wkręt dociskowy M3X3,5 624L8 Pierścień ślizgowy 41-0-11/1 Uszczelka (419 B 13) Dodatek do zestawu naprawczego 633E Korpus 633A27 Sprężyna 633A29 Korek kompletny 480 D7K Wkręt 480D11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatów powietrznych AUER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wrzeciono dolne kompletne AUER D 4073-928 Membrana AUER 4074-900 Membrana foniczna AUER 2055-708 Zawór wydechowy AUER 2055-748 Płytka zaworu wydechowego AUER 2055-749 Płytka zaworu wdechowego AUER 2055-168 Płytka zaworu sterującego AUER 2055-731 Tłoczek AUER 4075-015 Płyta sprężynująca AUER 4080-276 Sprężyna AUER 4080-146 Płytka zaworu wydechowego AUER 2055-749 Zestaw serwisowy ULTRA Elite P AUER 2056-706 Zestaw adaptera Ultra Elite Auer 2056-736 Sprężyna 4074-956 Sprężyna AUER 4074-945 Przycisk włączający AUER 4074270 Sprężyna AUER 4074-946 Zestaw serwisowy do BD96 AUER D4075471 Klamra pasa brzusznego D 0913-111 kompletna Zawór bezpieczeństwa D4075861 Przewód ciśnieniowy AUER 4074881 Przewód ciśnieniowy AUER 4075-840 Adapter- połączenie wtykoweD2056727 Adapter-Rd 40x1/7 (wtyk AS) D4080891-SP Adapter Rd 40x1/7/ M45x3 D4074833 Zaślepka zaworu wdechowego maski (M45X3) -D2055755 Zaślepka zaworu wdechowego maski (wtyk PS-MaXX) -10035659 Zaślepka zaworu wydechowego maski (3S-PS/PF) -D4074895 Zaślepka zaworu wydechowego maski (Ultra ELITE) - D2056703 Automat oddechowy AUER Typ LA 96AS - D4075850 Automat oddechowy AUER Typ LA 96AE - D4075851 I STOPIEŃ reduktora DM04 Zestaw serwisowy 6 letni 100 68 172 Gwizdek 100 38 850 Zestaw serwisowy 100 68 173 Filtr D4075076-SP500E O-RING D0010278 O-RING 10069373 (po 10szt) O-RING 10069372 (po 10szt) II STOPIEŃ reduktora AUTOMAX Zestaw naprawczy 6 letni 100 32 077 Membrana 100 32 083 (opak-5szt.) AUTOMAXX 10032089 LA96 4075803 Reduktor BD96 O-RING 10096331 (PO 10 SZT.) Podkładka 10096435 (po 10szt.) Pokrywa zabezpieczająca D4075085 Podkładka plastikowa D4074247 TŁOCZEK D 4074245 Gniazdo D4075148 Narzędzia do konserwacji sprzętu AUER Klucz do regulacji urządzenia ostrzegawczego D 0140899 Klucz rurowy 13x14mm D 0140260 Klucz do urządzenia ostrzegawczego 10104613 Smar KLUBERALFA YVI 93g 10032084 Proszek MOLYKOTE MoS2 10g 10095219 Lakier plombujący D 0005949.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych FENZY AIR 5500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścień O-ring 6x1 AIR 5500 1803453 Zestaw naprawczy AIR 5500 1818151 Zestaw naprawczy AIR 5500 1818154.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych FENZY AERIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw naprawczy łącznika EN 200/300 1150135 Zestaw naprawczy regulatora ciśnienia 1102327 Zestaw naprawczy maski PANORAMASQUE 1741055 Zestaw naprawczy do przewodów 1150172 Zestaw naprawczy regulatora sygnału akustycznego 1150134 Zestaw tłoka AIR 5500 1150170.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów konserwacyjnych i eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma teflonowa do gazu 19 mm x 15m x 0,2mm Śrut stalowy cięty O1.40 (używany do czyszczenia butli) Techniczna taśma lepna- lasotaśma szer. 50 mm Folia rękawowa 400mm Klej butapren PRONIKOL OBT-III wg PN-EN ISO9001-2001 (w opak. 1 kg.) N-Heptan 98% (w opak. 1 litr) Czterochloroetylen Żywica epoksydowa EPIDAM 5 Marker olejowy biały mały z metalową końcówka (cienkopis) Farba w aerozolu czarna 400ml RAL9017 Ostrze tnące do noża pionowego do tkanin RAK-120/0 Kwas solny 35-38% CZDA Kwas siarkowy (VI) min. 95% CZDA (w opak. 1 litr) Aceton CZDA Wodorotlenek sodu mikrogranulki CZDA (w opak. 1 kg.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2026 r.)
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2026
- Remont ulicy Lipowej w m. Szwecja
- Część 1 Elementy odzieży ochronnej, zabezpieczenie potrzeb ludności - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- Zakup: sprzętu komunikacyjnego, agregatów prądotwórczych, mobilnego sprzętu oświetleniowego, namiotu ratowniczego, zestawów AED w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
- Dostawa trzech pontonów ratowniczych z silnikiem zaburtowym w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa zestawów sprzętu dla specjalistycznej grupy ratownictwa chemiczno - ekologicznego
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





