eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › Realizacja przebudowy lokalnych dróg gminnych na terenie Gminy Psary z podziałem na 2 zadania. Zadanie IPrzebudowa dróg gminnych ul. Łącznej i ul. Bocznej w Psarach Zadanie IIRemont nawierzchni drogi gminnej ul. Strumycznej w Malinowicach wraz z odprowadzeniem wód deszczowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

Psary: Realizacja przebudowy lokalnych dróg gminnych na terenie Gminy Psary z podziałem na 2 zadania. Zadanie I: Przebudowa dróg gminnych ul. Łącznej i ul. Bocznej w Psarach Zadanie II: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Strumycznej w Malinowicach wraz z odprowadzeniem wód deszczowych
Numer ogłoszenia: 36612 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330304 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Psarach, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 32 294 49 00 wew. 41, faks 32 294 49 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja przebudowy lokalnych dróg gminnych na terenie Gminy Psary z podziałem na 2 zadania. Zadanie I: Przebudowa dróg gminnych ul. Łącznej i ul. Bocznej w Psarach Zadanie II: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Strumycznej w Malinowicach wraz z odprowadzeniem wód deszczowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie I: Ogólna charakterystyka obiektu i robót budowlanych a) Przebudowa ul. Bocznej w Psarach. W ramach realizacji inwestycji należy wykonać następujący zakres robót: - remont nawierzchni w zakresie od skrzyżowania z ul. Zwycięstwa (bez skrzyżowania) do skrzyżowania z ul.Łączną (bez skrzyżowania które ujęto w odrębnym projekcie przebudowy ul.Łącznej): roboty rozbiórkowe tj. frezowanie nawierzchni, demontaż krawężników i obrzeży wraz z usunięciem podbudowy wraz z utylizacją, roboty ziemne, wykonanie nowej podbudowy wraz z kanalizacją, wykonanie nowych nawierzchni z asfaltobetonu oraz z kostki brukowej - remont zjazdu na gminną drogę wewnętrzną zlokalizowaną na działce 681/1 w zakresie pasa drogowego ul.Bocznej remont zjazdu na gminną drogę wewnętrzną zlokalizowaną na działce 683 w zakresie pasa drogowego ul.Bocznej - remont zjazdu na gminną drogę wewnętrzną zlokalizowaną na działce 684 w zakresie pasa drogowego ul.Bocznej - remont istniejących zjazdów na posesje prywatne - budowa kanalizacji deszczowej - wykonanie docelowej organizacji ruchu - łączna powierzchnia nawierzchni bitumicznych ok.3530,0m2 , z kostki brukowej betonowej szarej i kolorowej ok.2148,0m2. b) Przebudowa ul. Łącznej w Psarach Przedmiot zamówienia obejmuje: - przebudowę zjazdu z drogi wojewódzkiej na odcinku stanowiącym drogę wewnętrzną obszaru kolejowego, - przebudowę odcinka stanowiącego drogę wewnętrzną zlokalizowaną na obszarze kolejowym na długości 97m, - przebudowę połączenia drogi stanowiącej drogę wewnętrzną zlokalizowaną na obszarze kolejowym z ul. Łączną, - przebudowę ul. Łącznej stanowiącej drogę gminną o klasie technicznej L na długości 766m, - przebudowę skrzyżowania ul. Łącznej z drogami gminnymi ul. Polną, ul. Boczną, ul. Grabową, - przebudowę skrzyżowania ul. Łącznej z drogą powiatową ul. Szkolną o klasie technicznej Z, - przebudowę zjazdów na posesje prywatne, - budowę kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Łączną, - przebudowa i zabezpieczenie kolidujących urządzeń obcych nie związanych z infrastrukturą drogową, - wyburzenie nieużytkowanego budynku dawnego dworca kolejowego, - przełożenie ogrodzeń na posesjach, - budowę muru oporowego z prefabrykowanych elementów żelbetowych na długości 112m, - realizacja docelowej organizacji ruchu - łączna powierzchnia nawierzchni bitumicznych wynosi około 4600m2, nawierzchni chodników około 360m2, nawierzchni zjazdów około 300m2. 1.2. Zadanie II Ogólna charakterystyka obiektu i robót budowlanych Przedmiotem inwestycji jest remont odcinka drogi gminnej (o długości ok. 272m) o parametrach drogi dojazdowej jedno jezdniowej posiadającej jeden pas ruchu o szerokości od 3,0do 3,75m. Jej przebieg jest nieregularny trudny do sparametryzowania. Zakres inwestycji obejmuje: -remont skrzyżowania ul.Strumycznej z ul.Wiejską w zakresie wlotu ul.Strumycznej, skrzyżowanie dróg publicznych (drogi powiatowej o klasie technicznej Z, z drogą gminną o klasie technicznej D. Nawierzchnia w obrębie skrzyżowania bitumiczna. -remont nawierzchni jezdni:klasa techniczna D, szerokość jezdni 3,0-3,75m wraz z poszerzeniami na łukach w planie, nawierzchnia z brukowej kostki betonowej, pochylenie poprzeczne jednostronne 2%, pochylenie podłużne max.6%, min. 0,38%, pobocza o szerokości 2x0,50m (w miejscach ze ściekiem 0,25m) -remont przepustu na rowie przecinającym ul.Strumyczną -remont istniejących zjazdów -odwodnienie zapewnione zostanie przez spadek jednostronny do ścieku zlokalizowanego przy lewej krawędzi jezdni dalej do wpustów deszczowych i po podczyszczeniu w osadnikach woda poprzez przykanaliki zakończone wylotami zostanie zrzucona do odbiornika końcowego jakim jest rów. 3. Pozostałe wymagania wspólne dla II zadań do których Wykonawca będzie zobowiązany: a) Zapewnienia dostępu ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót, b) urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, c) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, d) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, f) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, h) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, i) ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, j) niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny, k) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia, l) szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowo-finansowy na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. m) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie, n) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, o) uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, p) wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu. 3. Warunki płatności zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy Zał. Nr 7 do SIWZ odpowiednio dla Zadania I i Zadania II.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Realizacja przebudowy lokalnych dróg gminnych na terenie Gminy Psary z podziałem na 2 zadania. Zadanie I: Przebudowa dróg gminnych ul. Łącznej i ul. Bocznej w Psarach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DROGOPOL-ZW, ul. Siemianowicka 52 d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3997450,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2128643,12

  • Oferta z najniższą ceną: 2128643,12 / Oferta z najwyższą ceną: 3498504,02

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Realizacja przebudowy lokalnych dróg gminnych na terenie Gminy Psary z podziałem na 2 zadania. Zadanie II:Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Strumycznej w Malinowicach wraz z odprowadzeniem wód deszczowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 347500,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 178950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 324500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.